|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Nedeľa 22.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Adela
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
07. decembra 2013
Spotrebitelia sa čoraz viac rozhodujú podľa názorov na internete
Obsah sociálnych médií, ktorý tvoria užívatelia, vplýva v súčasnosti čoraz viac na nákupné rozhodovanie spotrebiteľov.
Zdieľať
Bratislava 7. decembra (TASR) - Obsah sociálnych médií, ktorý tvoria užívatelia, vplýva v súčasnosti čoraz viac na nákupné rozhodovanie spotrebiteľov.
Tvrdí to na základe vlastnej analýzy spoločnosť GfK
"Na webe vzniká buzz, ktorý firmy nedokážu úplne riadiť a v rukách ho majú viacej reálni užívatelia cez zdieľanie svojich skúsenosti a názorov na firmy a ich produkty," uviedla spoločnosť.
Užívatelia internetu najviac diskutujú na sociálnych sieťach o značkách telekomunikačných operátorov, pričom ich podporné aktivity patria medzi top témy, ktoré ľudia najviac preberajú na webe. Diskutujúci tiež radi zdieľajú svoje skúsenosti so zákazníckym servisom operátorov a zhruba jeden z piatich príspevkov sa týka práve tejto oblasti.
Firmám tak nestačí iba sledovať tok konverzácií v internetovom prostredí, ale mali by čím skôr porozumieť aj súčasnému statusu svojej značky v sociálnych médiách. Tie sú najfrekventovanejším miestom a užívatelia tu generujú najviac názorov a skúseností na margo jednotlivých značiek. "Štúdia ukázala, že telekomunikačné firmy by sa mali zamerať predovšetkým na monitoring a analýzu príspevkov na sociálnych sieťach," skonštatovala GfK.
U viacerých telekomunikačných spoločností bol podľa prieskumu zaznamenaný významný podiel negatívnych príspevkov a v priemere 60 % komentárov nebolo pozitívnych. Negatívne povedomie totiž šíria takmer výlučne skutoční užívatelia.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR
Online nakupovanie - Ilustračné foto Foto: TASR/AP
Tvrdí to na základe vlastnej analýzy spoločnosť GfK
"Na webe vzniká buzz, ktorý firmy nedokážu úplne riadiť a v rukách ho majú viacej reálni užívatelia cez zdieľanie svojich skúsenosti a názorov na firmy a ich produkty," uviedla spoločnosť.
Užívatelia internetu najviac diskutujú na sociálnych sieťach o značkách telekomunikačných operátorov, pričom ich podporné aktivity patria medzi top témy, ktoré ľudia najviac preberajú na webe. Diskutujúci tiež radi zdieľajú svoje skúsenosti so zákazníckym servisom operátorov a zhruba jeden z piatich príspevkov sa týka práve tejto oblasti.
Firmám tak nestačí iba sledovať tok konverzácií v internetovom prostredí, ale mali by čím skôr porozumieť aj súčasnému statusu svojej značky v sociálnych médiách. Tie sú najfrekventovanejším miestom a užívatelia tu generujú najviac názorov a skúseností na margo jednotlivých značiek. "Štúdia ukázala, že telekomunikačné firmy by sa mali zamerať predovšetkým na monitoring a analýzu príspevkov na sociálnych sieťach," skonštatovala GfK.
U viacerých telekomunikačných spoločností bol podľa prieskumu zaznamenaný významný podiel negatívnych príspevkov a v priemere 60 % komentárov nebolo pozitívnych. Negatívne povedomie totiž šíria takmer výlučne skutoční užívatelia.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR