![]() |
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
![]() |
||||||
Nedeľa 23.2.2025
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
![]() |
||||||
Meniny má Roman, Romana
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
![]() |
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
07. decembra 2013
Spotrebitelia sa čoraz viac rozhodujú podľa názorov na internete
Obsah sociálnych médií, ktorý tvoria užívatelia, vplýva v súčasnosti čoraz viac na nákupné rozhodovanie spotrebiteľov.
Zdieľať
Bratislava 7. decembra (TASR) - Obsah sociálnych médií, ktorý tvoria užívatelia, vplýva v súčasnosti čoraz viac na nákupné rozhodovanie spotrebiteľov.
Online nakupovanie - Ilustračné foto Foto: TASR/AP
Tvrdí to na základe vlastnej analýzy spoločnosť GfK
"Na webe vzniká buzz, ktorý firmy nedokážu úplne riadiť a v rukách ho majú viacej reálni užívatelia cez zdieľanie svojich skúsenosti a názorov na firmy a ich produkty," uviedla spoločnosť.
Užívatelia internetu najviac diskutujú na sociálnych sieťach o značkách telekomunikačných operátorov, pričom ich podporné aktivity patria medzi top témy, ktoré ľudia najviac preberajú na webe. Diskutujúci tiež radi zdieľajú svoje skúsenosti so zákazníckym servisom operátorov a zhruba jeden z piatich príspevkov sa týka práve tejto oblasti.
Firmám tak nestačí iba sledovať tok konverzácií v internetovom prostredí, ale mali by čím skôr porozumieť aj súčasnému statusu svojej značky v sociálnych médiách. Tie sú najfrekventovanejším miestom a užívatelia tu generujú najviac názorov a skúseností na margo jednotlivých značiek. "Štúdia ukázala, že telekomunikačné firmy by sa mali zamerať predovšetkým na monitoring a analýzu príspevkov na sociálnych sieťach," skonštatovala GfK.
U viacerých telekomunikačných spoločností bol podľa prieskumu zaznamenaný významný podiel negatívnych príspevkov a v priemere 60 % komentárov nebolo pozitívnych. Negatívne povedomie totiž šíria takmer výlučne skutoční užívatelia.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR

Tvrdí to na základe vlastnej analýzy spoločnosť GfK
"Na webe vzniká buzz, ktorý firmy nedokážu úplne riadiť a v rukách ho majú viacej reálni užívatelia cez zdieľanie svojich skúsenosti a názorov na firmy a ich produkty," uviedla spoločnosť.
Užívatelia internetu najviac diskutujú na sociálnych sieťach o značkách telekomunikačných operátorov, pričom ich podporné aktivity patria medzi top témy, ktoré ľudia najviac preberajú na webe. Diskutujúci tiež radi zdieľajú svoje skúsenosti so zákazníckym servisom operátorov a zhruba jeden z piatich príspevkov sa týka práve tejto oblasti.
Firmám tak nestačí iba sledovať tok konverzácií v internetovom prostredí, ale mali by čím skôr porozumieť aj súčasnému statusu svojej značky v sociálnych médiách. Tie sú najfrekventovanejším miestom a užívatelia tu generujú najviac názorov a skúseností na margo jednotlivých značiek. "Štúdia ukázala, že telekomunikačné firmy by sa mali zamerať predovšetkým na monitoring a analýzu príspevkov na sociálnych sieťach," skonštatovala GfK.
U viacerých telekomunikačných spoločností bol podľa prieskumu zaznamenaný významný podiel negatívnych príspevkov a v priemere 60 % komentárov nebolo pozitívnych. Negatívne povedomie totiž šíria takmer výlučne skutoční užívatelia.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR