|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Pondelok 18.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Eugen
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
Spotrebitelia rozhodli! Vyše 50 výrobkov značky Tesco patrí medzi najobľúbenejšie
Obľúbenosť produktov vlastnej značky Tesco medzi zákazníkmi na Slovensku rastie. Reťazec tento rok opätovne uspel v programe Voľba spotrebiteľov 2022 - zákazníci označili až 56 výrobkov ...
Zdieľať
24.5.2022 (Webnoviny.sk) - Obľúbenosť produktov vlastnej značky Tesco medzi zákazníkmi na Slovensku rastie. Reťazec tento rok opätovne uspel v programe Voľba spotrebiteľov 2022 – zákazníci označili až 56 výrobkov vlastnej značky Tesco za najobľúbenejšie. O ocenenie Voľba spotrebiteľov 2022 – najlepšia novinka bojovalo 125 nových výrobkov v 40 kategóriách.
"Tešíme sa z tejto úžasnej pozitívnej spätnej väzby od našich zákazníkov. Prostredníctvom vlastných značiek Tesco prinášame na pulty našich obchodoch každý rok nové atraktívne výrobky za dostupnú cenu, ktorá je práve v aktuálnom náročnom období pre mnohé domácnosti dôležitý faktor pri nakupovaní. Privátne značky nám tiež umožňujú neustále inovovať zloženie našich produktov. Vďaka tomu sa lokálni producenti dostanú na pulty obchodov Tesco v zahraničí a získavajú cenné nové skúsenosti na ďalších trhoch," vysvetľuje Erik Šiatkovský, komerčný riaditeľ pre Tesco na Slovensku.
Tesco výrobky zvíťazili v siedmich kategóriách – Bezlepkové potraviny, Vegetariánske a vegánske produkty, Vegánske polotovary, Detské plienky, Čerstvé balené ovocie, Vína a Zmrzliny. Spolu si ocenenie Voľba spotrebiteľa 2022 – najlepšia novinka odnieslo až 56 výrobkov vlastnej značky Tesco.
Nezávislý program Voľba spotrebiteľov už jedenásť rokov oceňuje nové a inovované výrobky uvedené na slovenský trh. Produkty získajú ocenenie na základe výsledkov prieskumu prebiehajúceho na reprezentatívnej vzorke dvetisíc respondentov prostredníctvom nezávislého prieskumu organizovaného výskumnou agentúrou NielsenIQ.
"Konkurencia v tomto roku bola veľmi silná, keďže počas posledných dvoch rokov mali firmy len obmedzené možnosti na prezentáciu nových výrobkov. Veľmi nás teší, že v posledných rokoch rastie počet produktov vlastných značiek, ktoré sú vyrábané na Slovensku. Zároveň veľmi oceňujeme flexibilnú reakciu výrobcov na meniace sa stravovacie návyky a požiadavky zákazníkov smerom k rastlinným alternatívam potravín a výrobkom určeným na špeciálnu výživu," hovorí Tatiana Koššová, country manager pre Slovensko usporiadateľskej spoločnosti Atoz Marketing Services.
Tesco neustále zlepšuje a inovuje ponuku výrobkov svojej vlastnej značky s cieľom prispieť k zdravšiemu a udržateľnejšiemu stravovaniu a zaviazalo sa zvýšiť predaj rastlinných alternatív mäsa do roku 2025 až o 300 %. Významným krokom k naplneniu tohto záväzku bolo uvedenie úplne nového radu produktov na rastlinnej báze pod vlastnou značkou Plant Chef. Na pultoch reťazca tak pribudlo vyše 40 noviniek už hotových jedál alebo iných produktov na čisto rastlinnej báze.
V uplynulom roku v Tescu pristúpilo k revízii viac ako 300 výrobkov vlastnej značky v kľúčových kategóriách, aby sa zabezpečila ich zdravšia výživová hodnota. Zákazníci vďaka tomu môžu ešte lepšie kontrolovať svoj príjem príslušných živín. Produktové rady vlastnej značky Tesca okrem toho už vôbec neobsahujú stužené tuky, a to ani vo výrobkoch, ako sú sušienky, pečivo, cukrovinky, omáčky alebo margaríny.
Ocenenie Voľba spotrebiteľov – Najlepšia novinka je marketingový program, ktorý monitoruje, oceňuje a podporuje nové a inovované výrobky na slovenskom trhu rýchloobrátkového tovaru. Program už desať rokov organizuje skupina Atoz Marketing Services na Slovensku a 21 rokov v Česku. Spoločnosť Atoz Marketing Services sa už od roku 1993 zaoberá B2B komunikáciou v oblasti retailu, logistiky, obalového priemyslu, farmácie a segmentu HoReCa. Zahraničné aj tuzemské prieskumy ukazujú, že pri nákupe hrá jednu z najdôležitejších rolí dôvera v značku, preto spoločnosť Atoz Marketing Services organizuje nezávislý marketingový program Dôveryhodné značky.
Informačný servis
Zdroj: Webnoviny.sk - Spotrebitelia rozhodli! Vyše 50 výrobkov značky Tesco patrí medzi najobľúbenejšie © SITA Všetky práva vyhradené.
"Tešíme sa z tejto úžasnej pozitívnej spätnej väzby od našich zákazníkov. Prostredníctvom vlastných značiek Tesco prinášame na pulty našich obchodoch každý rok nové atraktívne výrobky za dostupnú cenu, ktorá je práve v aktuálnom náročnom období pre mnohé domácnosti dôležitý faktor pri nakupovaní. Privátne značky nám tiež umožňujú neustále inovovať zloženie našich produktov. Vďaka tomu sa lokálni producenti dostanú na pulty obchodov Tesco v zahraničí a získavajú cenné nové skúsenosti na ďalších trhoch," vysvetľuje Erik Šiatkovský, komerčný riaditeľ pre Tesco na Slovensku.
Tesco výrobky zvíťazili v siedmich kategóriách – Bezlepkové potraviny, Vegetariánske a vegánske produkty, Vegánske polotovary, Detské plienky, Čerstvé balené ovocie, Vína a Zmrzliny. Spolu si ocenenie Voľba spotrebiteľa 2022 – najlepšia novinka odnieslo až 56 výrobkov vlastnej značky Tesco.
Nezávislý program Voľba spotrebiteľov už jedenásť rokov oceňuje nové a inovované výrobky uvedené na slovenský trh. Produkty získajú ocenenie na základe výsledkov prieskumu prebiehajúceho na reprezentatívnej vzorke dvetisíc respondentov prostredníctvom nezávislého prieskumu organizovaného výskumnou agentúrou NielsenIQ.
"Konkurencia v tomto roku bola veľmi silná, keďže počas posledných dvoch rokov mali firmy len obmedzené možnosti na prezentáciu nových výrobkov. Veľmi nás teší, že v posledných rokoch rastie počet produktov vlastných značiek, ktoré sú vyrábané na Slovensku. Zároveň veľmi oceňujeme flexibilnú reakciu výrobcov na meniace sa stravovacie návyky a požiadavky zákazníkov smerom k rastlinným alternatívam potravín a výrobkom určeným na špeciálnu výživu," hovorí Tatiana Koššová, country manager pre Slovensko usporiadateľskej spoločnosti Atoz Marketing Services.
Zdravšie a udržateľnejšie stravovanie
Tesco neustále zlepšuje a inovuje ponuku výrobkov svojej vlastnej značky s cieľom prispieť k zdravšiemu a udržateľnejšiemu stravovaniu a zaviazalo sa zvýšiť predaj rastlinných alternatív mäsa do roku 2025 až o 300 %. Významným krokom k naplneniu tohto záväzku bolo uvedenie úplne nového radu produktov na rastlinnej báze pod vlastnou značkou Plant Chef. Na pultoch reťazca tak pribudlo vyše 40 noviniek už hotových jedál alebo iných produktov na čisto rastlinnej báze.
V uplynulom roku v Tescu pristúpilo k revízii viac ako 300 výrobkov vlastnej značky v kľúčových kategóriách, aby sa zabezpečila ich zdravšia výživová hodnota. Zákazníci vďaka tomu môžu ešte lepšie kontrolovať svoj príjem príslušných živín. Produktové rady vlastnej značky Tesca okrem toho už vôbec neobsahujú stužené tuky, a to ani vo výrobkoch, ako sú sušienky, pečivo, cukrovinky, omáčky alebo margaríny.
Najobľúbenejšie výrobky vlastnej značky Tesco podľa hlasovania vo Voľbe spotrebiteľov 2022:
- V kategórii Bezlepkové potraviny označili spotrebitelia za víťazov slané a sladké pochúťky rad výrobkov určených pre špeciálnu výživu Tesco free from.
- Zákazníci si vkategórii Detské plienky za víťaza vybrali práve plienky značky Tesco FRED&FLO. Pod touto privátnou značkou Tesco ponúka vo svojich obchodoch bohatú ponuku plienok, vlhčených vreckoviek, kozmetiky a iných potrieb pre bábätká.
- Biele, červené a čierne hrozno značky Tesco Finest jednoznačne zabodovali v kategórii Čerstvé balené ovocie.
- V kategórii Vegetariánskych avegánskych produktov Tesco zvíťazilo vďaka novému radu hotových vegánskych výrobkov na rastlinnej báze vlastnej značky Plant Chef, ktoré pred rokom reťazec uviedol po prvýkrát na pulty svojich predajní.
- V kategórii Vegánske polotovary označili hlasujúci za víťazov Tesco Grill Master Tofu gyros a Tesco Grill Master Tofu sweet chilli – kvalitné zdravé marinované výrobky z tofu na grilovanie.
- V kategórii Vína jednoznačne zabodovali prémiové produkty – slovenské vína vlastnej značky Tesco Finest, ktoré pre privátnu značku vyrábajú slovenskí vinári.
- V kategória Zmrzliny priniesli Tescu víťazstvo zmrzliny vlastnej značky Tesco Finest s rôznymi príchuťami – čokoládové brownie, slaný karamel a lieskový orech.
O Voľbe spotrebiteľov
Ocenenie Voľba spotrebiteľov – Najlepšia novinka je marketingový program, ktorý monitoruje, oceňuje a podporuje nové a inovované výrobky na slovenskom trhu rýchloobrátkového tovaru. Program už desať rokov organizuje skupina Atoz Marketing Services na Slovensku a 21 rokov v Česku. Spoločnosť Atoz Marketing Services sa už od roku 1993 zaoberá B2B komunikáciou v oblasti retailu, logistiky, obalového priemyslu, farmácie a segmentu HoReCa. Zahraničné aj tuzemské prieskumy ukazujú, že pri nákupe hrá jednu z najdôležitejších rolí dôvera v značku, preto spoločnosť Atoz Marketing Services organizuje nezávislý marketingový program Dôveryhodné značky.
Informačný servis
Zdroj: Webnoviny.sk - Spotrebitelia rozhodli! Vyše 50 výrobkov značky Tesco patrí medzi najobľúbenejšie © SITA Všetky práva vyhradené.
nasledujúci článok >>
Ministerstvo hospodárstva pripravuje kroky na pomoc firmám, ktoré podnikajú na Ukrajine či v Rusku
Ministerstvo hospodárstva pripravuje kroky na pomoc firmám, ktoré podnikajú na Ukrajine či v Rusku
<< predchádzajúci článok
Súd podľa Hegera potvrdil, že Kováčik je zločinec. Dobre si zapamätajme tento deň, napísal
Súd podľa Hegera potvrdil, že Kováčik je zločinec. Dobre si zapamätajme tento deň, napísal