![]() |
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
![]() |
||||||
Utorok 4.3.2025
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
![]() |
||||||
Meniny má Kazimír
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
![]() |
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
16. júla 2024
Spot spoločnosti Tipsport „Stačí len začať“ porušuje etický kódex reklamnej praxe
Tagy: etický kódex Reklama
Spot „Stačí len začať“ od spoločnosti Tipsport.sk je v rozpore s ustanoveniami Etického kódexu reklamnej praxe a Kódexu zodpovednej reklamy v oblasti hazardných hier v Slovenskej republike. Skonštatovala ...
Zdieľať

Porušenie kódexov pri spôsobe komunikácie
Vo vzťahu k použitiu tvrdenia „Stačí len začať“ v kombinácii s tvrdením „jedno Ti môžeme zaručiť, že si to užiješ“ komisia Rady pre reklamu zastáva názor, že sú použité v rozpore s princípom „uváženej účasti na hazardných hrách“, bez ohľadu nato, či je skutočným recipientom reklamy maloletá alebo dospelá osoba. Zároveň arbitrážna komisia konštatovala porušenie kódexov aj pri spôsobe komunikácie peňažného bonusu.
Orgán etickej samoregulácie
„V reklame nie sú uvedené podmienky, ktoré súvisia s vykonaním stávok či skutočnosťou, že tento benefit je pripísaný na účet stávkujúceho nie vo forme eur, ale vo forme tzv. netov. Zo spôsobu, ako je benefit v reklame prezentovaný, vyplýva, že jedinou podmienkou jeho získania je registrácia, po uskutočnení ktorej účastník získa sumu 30 eur, čo však vzhľadom na vyššie uvedené nie je pravda,“ uviedla rada.
Komisia je preto toho názoru, že reklama sprostredkúva podstatné informácie o bonuse nejasným, nezrozumiteľným, viacvýznamovým a nevhodným spôsobom, čím porušuje články Etického kódexu reklamnej praxe a rovnako tak aj Kódexu zodpovednej reklamy, ktorý kladie podmienky na zvýšenú ochranu spotrebiteľov pri uvádzaní konkrétnej hodnoty ponuky, v danom prípade získanie 30 eur navyše.
Rada pre reklamu je orgán etickej samoregulácie, ktorej hlavným cieľom je zabezpečovať a presadzovať, aby sa na území Slovenskej republiky šírila čestná, slušná, decentná, pravdivá a etická reklama.
Zdroj: SITA.sk - Spot spoločnosti Tipsport „Stačí len začať“ porušuje etický kódex reklamnej praxe © SITA Všetky práva vyhradené.
Tagy: etický kódex Reklama
nasledujúci článok >>
Šimkovičovej ministerstvo vyjadrilo znepokojenie nad stavom umelecko-dekoračných dielní SND
Šimkovičovej ministerstvo vyjadrilo znepokojenie nad stavom umelecko-dekoračných dielní SND
<< predchádzajúci článok
Slovenská maliarka Radostina Doganová otvorí pre verejnosť svoj ateliér v Paríži, jej tvorbu bude možné vidieť do konca augusta
Slovenská maliarka Radostina Doganová otvorí pre verejnosť svoj ateliér v Paríži, jej tvorbu bude možné vidieť do konca augusta