Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Ekonomika

11. októbra 2013

Spot o Slovensku videlo na YouTube za týždeň vyše 1,2 milióna ľudí



Reklamný spot propagujúci Slovensko videlo za prvý týždeň vysielania na YouTube viac ako 1,2 milióna ľudí. Spot tam nasadila Slovenská agentúra pre cestovný ruch (SACR) a zacielený je na ...



Zdieľať
Foto: youtube
Bratislava 11. októbra (TASR) - Reklamný spot propagujúci Slovensko videlo za prvý týždeň vysielania na YouTube viac ako 1,2 milióna ľudí. Spot tam nasadila Slovenská agentúra pre cestovný ruch (SACR) a zacielený je na Poľsko a Veľkú Britániu.


Video sa zobrazuje tým, ktorí vyhľadávajú informácie spojené s cestovaním, ubytovaním, turistickými sprievodcami a lyžovačkou. Podľa údajov SACR sa v Poľsku zobrazilo 700.000 užívateľom a vo Veľkej Británii 490.000 ľuďom.

Do konca a bez prerušenia si reklamné video pozrelo v Poľsku 19 % divákov a vo Veľkej Británii to bolo 12 % zo všetkých ľudí, ktorým sa video zobrazilo. "Podľa skúseností spoločnosti Google, ktorá YouTube prevádzkuje, ide o veľmi dobrý výsledok," uviedla SACR.



Podľa agentúry sa tak ukazuje, že v oboch krajinách majú užívatelia YouTube záujem o Slovensko. Dokumentovať to má aj fakt, že po vzhliadnutí videa navštívilo národný portál cestovného ruchu slovakia.travel takmer 17.000 záujemcov o informácie. "Pritom takmer dve tretiny návštevníkov portálu boli z Poľska," informovala agentúra.

Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR

   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
Muž vylúpil lekáreň v Karlovej Vsi, pátra po ňom polícia
<< predchádzajúci článok
DPB spustil novú kampaň proti vandalizmu