![]() |
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
![]() |
||||||
Sobota 22.2.2025
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
![]() |
||||||
Meniny má Etela
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
![]() |
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
11. októbra 2013
Spot o Slovensku videlo na YouTube za týždeň vyše 1,2 milióna ľudí
Reklamný spot propagujúci Slovensko videlo za prvý týždeň vysielania na YouTube viac ako 1,2 milióna ľudí. Spot tam nasadila Slovenská agentúra pre cestovný ruch (SACR) a zacielený je na ...
Zdieľať

Video sa zobrazuje tým, ktorí vyhľadávajú informácie spojené s cestovaním, ubytovaním, turistickými sprievodcami a lyžovačkou. Podľa údajov SACR sa v Poľsku zobrazilo 700.000 užívateľom a vo Veľkej Británii 490.000 ľuďom.
Do konca a bez prerušenia si reklamné video pozrelo v Poľsku 19 % divákov a vo Veľkej Británii to bolo 12 % zo všetkých ľudí, ktorým sa video zobrazilo. "Podľa skúseností spoločnosti Google, ktorá YouTube prevádzkuje, ide o veľmi dobrý výsledok," uviedla SACR.
Podľa agentúry sa tak ukazuje, že v oboch krajinách majú užívatelia YouTube záujem o Slovensko. Dokumentovať to má aj fakt, že po vzhliadnutí videa navštívilo národný portál cestovného ruchu slovakia.travel takmer 17.000 záujemcov o informácie. "Pritom takmer dve tretiny návštevníkov portálu boli z Poľska," informovala agentúra.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR