Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Ekonomika

01. apríla 2015

Sporitelia v 2. pilieri intenzívne využívajú telefónne linky SP



V súvislosti s otvorením 2. piliera sporitelia intenzívne využívajú telefonické linky, ktoré Sociálna poisťovňa zriadila práve pre zvýšený záujem o túto tému.



Zdieľať
Foto: TASR/Radovan Stoklasa
Bratislava 1. apríla (TASR) - V súvislosti s otvorením 2. piliera sporitelia intenzívne využívajú telefonické linky, ktoré Sociálna poisťovňa zriadila práve pre zvýšený záujem o túto tému.


V prvých dňoch otvorenia 2. piliera telefonujú do poisťovne najmä dve skupiny občanov. Tí, ktorí chcú využiť poradenstvo o tom, či v 2. pilieri vzhľadom na vek, príjem a obdobie sporenia majú zostať alebo z neho vystúpiť a tí, ktorí sa už rozhodli vystúpiť a chcú si ujasniť, ako majú postupovať.

Jednou z najčastejších otázok volajúcich je, či rozhodnutie vystúpiť z 2. piliera musí sporiteľ oznámiť aj svojej DSS. Nemusí, keďže to za nich urobí Sociálna poisťovňa po tom, ako jej sporiteľ doručí písomné Oznámenie sporiteľa nebyť zúčastnený na starobnom dôchodkovom sporení.

Základné informácie k otvoreniu 2. piliera sú zverejnené aj na webovej stránke Sociálnej poisťovne www.socpoist.sk, kde si záujemcovia môžu nájsť aj odpovede na najčastejšie otázky k tejto téme, prípadne priamo telefonicky na čísla 0906 171 050, 0906 171 040.

TASR informovala Sociálna poisťovňa.





Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR

   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
S rekonštrukčnými prácami na Redute sa začne ešte tento mesiac
<< predchádzajúci článok
Krymská televízia už nevysiela, ruské úrady jej neudelili licenciu