|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Štvrtok 19.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Judita
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
13. októbra 2009
Sponzori poľskej reprezentácie sú znepokojení bojkotom
Sponzori poľskej futbalovej reprezentácie sú znepokojení ohlasovaným bojkotom záverečného zápasu kvalifikácie o postup na budúcoročné majstrovstvá sveta v Juhoafrickej republike proti Slovensku v ...
Zdieľať
VARŠAVA 13. októbra (WEBNOVINY) - Sponzori poľskej futbalovej reprezentácie sú znepokojení ohlasovaným bojkotom záverečného zápasu kvalifikácie o postup na budúcoročné majstrovstvá sveta v Juhoafrickej republike proti Slovensku v Chorzówe domácimi fanúšikmi. Svorne tvrdia, že podporujú reprezentačný tím, nie Poľský futbalový zväz (PZPN), proti ktorému je celý bojkot namierený.
"Podporujeme reprezentáciu nepretržite od roku 2002. Cítime sa zodpovední za poľskú reprezentáciu rovnako vo chvíľach víťazstiev, ako aj v momentoch, keď sa jej nedarí,“ cituje poľská tlačová agentúra PAP hovorcu konzorcia TP SA Wojciecha Jabczyňského. V podobnom duchu sa vyjadrilo aj pivovarnícke združenie Kompania Piwowarska, ktoré na svojej internetovej stránke okrem iného uvádza: "Ubezpečujeme fanúšikov, že prostriedky od všetkých sponzorov sú určené reprezentačnému mužstvu, jeho trénerovi, realizačnému tímu. Prosíme teda, aby nespájali naše sponzorstvo reprezentácie so situáciou v PZPN.“
Silným sponzorom je aj firma Šniežka produkujúca farbivá. "Sme sponzormi reprezentácie, nie PZPN. Zmluvu sme uzatvárali s marketingovou spoločnosťou Sportfive, ktorá má na starosti rokovania o všetkých medzištátnych zápasoch. Jej platnosť sa skončí v júni 2010. Ak bojkotujete zápas reprezentácie, neubližujete PZPN, ale hráčom a nám - sponzorom,“ povedala pre PAP Magdalena Olszewská z firmy Šniežka.
Do utorkového popoludnia sa organizátorom stredajšieho zápasu medzi Poľskom a Slovenskom v Chorzówe podarilo predať iba okolo 5000 vstupeniek. Z toho 4000 kúpila slovenská strana, len niečo vyše tisíc lístkov predali cez internet. Kapacita Sliezskeho štadióna v Chorzówe je 47 000 miest.
Na poľských internetových stránkach už niekoľko týždňov trvá akcia s názvom "Prázdny štadión", ktorej protagonisti vyzývajú na bojkot tohto duelu ako vyjadrenie protestu proti vedeniu PZPN. Svoju rolu však určite zohráva aj skutočnosť, že Poliaci už sú mimo hru o postup na MS. Ďalším faktorom, ktorý "kibicov" odrádza od návštevy, je počasie. Prognózy na stredu sú veľmi nepriaznivé - chlad, sneženie, vietor.
SITA
"Podporujeme reprezentáciu nepretržite od roku 2002. Cítime sa zodpovední za poľskú reprezentáciu rovnako vo chvíľach víťazstiev, ako aj v momentoch, keď sa jej nedarí,“ cituje poľská tlačová agentúra PAP hovorcu konzorcia TP SA Wojciecha Jabczyňského. V podobnom duchu sa vyjadrilo aj pivovarnícke združenie Kompania Piwowarska, ktoré na svojej internetovej stránke okrem iného uvádza: "Ubezpečujeme fanúšikov, že prostriedky od všetkých sponzorov sú určené reprezentačnému mužstvu, jeho trénerovi, realizačnému tímu. Prosíme teda, aby nespájali naše sponzorstvo reprezentácie so situáciou v PZPN.“
Silným sponzorom je aj firma Šniežka produkujúca farbivá. "Sme sponzormi reprezentácie, nie PZPN. Zmluvu sme uzatvárali s marketingovou spoločnosťou Sportfive, ktorá má na starosti rokovania o všetkých medzištátnych zápasoch. Jej platnosť sa skončí v júni 2010. Ak bojkotujete zápas reprezentácie, neubližujete PZPN, ale hráčom a nám - sponzorom,“ povedala pre PAP Magdalena Olszewská z firmy Šniežka.
Do utorkového popoludnia sa organizátorom stredajšieho zápasu medzi Poľskom a Slovenskom v Chorzówe podarilo predať iba okolo 5000 vstupeniek. Z toho 4000 kúpila slovenská strana, len niečo vyše tisíc lístkov predali cez internet. Kapacita Sliezskeho štadióna v Chorzówe je 47 000 miest.
Na poľských internetových stránkach už niekoľko týždňov trvá akcia s názvom "Prázdny štadión", ktorej protagonisti vyzývajú na bojkot tohto duelu ako vyjadrenie protestu proti vedeniu PZPN. Svoju rolu však určite zohráva aj skutočnosť, že Poliaci už sú mimo hru o postup na MS. Ďalším faktorom, ktorý "kibicov" odrádza od návštevy, je počasie. Prognózy na stredu sú veľmi nepriaznivé - chlad, sneženie, vietor.
SITA