|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Piatok 15.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Leopold
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
Online nakupovanie - Ilustračné foto Foto: TASR/AP
Bratislava 17. februára (OTS) - Tento segment odvtedy prešiel viacerými zmenami, čím sa ešte viac priblížil potrebám zákazníkov a vyčistil sa od neserióznych poskytovateľov. Veľkú zásluhu na tom má práve Slovenská asociácia portálov kolektívneho nakupovania. Tá od roku 2013 združuje vybrané portály, ktoré majú záujem riešiť nie len interné záležitosti ale chcú spoločne rozvíjať všetko, čo s týmto segmentom súvisí.V duchu hesla „zákazník vždy na prvom mieste“ začali vybrané portály postupovať spoločne pri budovaní dôvery ľudí smerom ku kolektívnemu nakupovaniu. „Táto dôvera je postavená na troch základných pilieroch,“ približuje hovorca Slovenskej asociácie portálov kolektívneho nakupovania PhDr. Marián Tar.
Prvým benefitom, ktoré portály začlenené do SAPKN svojím zákazníkom poskytujú je garancia bezpečného nákupu. V praxi to znamená, že členovia v pravidelných intervaloch preukazujú svoju solventnosť. Pre poskytovateľov zliav to znamená, že predaj uskutočnený cez portál prebehne seriózne a faktúry budú vyplatené načas. Zákazník sa zas nemusí obávať, že portál neočakávane skončí svoju činnosť a nebude schopný plniť svoje záväzky.
„Druhým hlavným poslaním asociácie je vyčistenie trhu od nepoctivých, príp. nekvalitných poskytovateľov zliav,“ prezradil Tar. „V minulosti sa stávali prípady kedy prezentovaná ponuka nezodpovedala realite. Vďaka blacklistu, ktorý zriadila asociácia a do ktorého členovia nahlasujú nepoctivých poskytovateľov sa segment do značnej miery vyčistil od zavádzajúcich ponúk,“ dodal. Poskytovatelia zliav musia spĺňať prísne kvalitatívne kritériá asociácie, z čoho opäť profituje predovšetkým zákazník.
Tretím pilierom je kvalitný zákaznícky servis, ktorý je základnou podmienkou pre členstvo v SAPKN. Členské portály musia dbať na kvalitu poskytovaných služieb a s tým súvisiacu spokojnosť zákazníka. Pomáhajú s riešením odôvodnených reklamácií a spracovávajú podnety od zákazníkov. Vďaka prepracovaným zmluvám sú v prípade potreby schopné efektívne pritlačiť na poskytovateľa zľavy a primäť ho k vráteniu peňazí, pokiaľ dôjde k pochybeniu.
Výsledkom spolupráce zľavových portálov v rámci SAPKN je najnovšie aj portál www.zlavy.markiza.sk, vďaka ktorému má zákazník možnosť ešte väčšieho výberu a porovnania fantastických a preverených ponúk za bezkonkurenčné ceny na jednom mieste.
Slovenská asociácia nákupných portálov v súčasnosti združuje portály ZaMenej.sk, Primazlavy.sk, Morezliav.sk, Cenynadne.sk, Setriza3.sk a Zlavodom.sk. Preverené a seriózne ponuky týchto portálov spoznáte podľa pečate asociácie na ich webe.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR