|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Nedeľa 22.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Adela
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
08. marca 2017
Spolupráca agrorezortu a LIDLU zvýši podiel slovenských potravín
Predajňa Lidl, ilustračné foto.
Zdieľať
Predajňa Lidl, ilustračné foto. Foto: TASR/AP
Bratislava 8. marca (TASR) – Väčší podiel slovenských potravín a zintezívnenie in-out akcií. To je výsledok rokovaní medzi Ministerstvom pôdohospodárstva a rozvoja vidieka SR a obchodným reťazcom LIDL.„Dlhodobým cieľom ministerstva pôdohospodárstva je zvýšiť podiel slovenských potravín na pultoch predajní,“ uviedol Milan Lapšanský, generálny riaditeľ sekcie potravinárstva a obchodu. „Zlepšíme tým odbyt slovenských výrobcov a pomôžeme zvýšiť zamestnanosť v regiónoch. Domáce potraviny sú čerstvejšie, nemusia za zákazníkom cestovať stovky kilometrov a nemusí byť v nich toľko konzervantov a stabilizátorov.“
Ministerstvo pôdohospodárstva a rozvoja vidieka SR sa na rokovaní s predstaviteľmi spoločnosti Lidl Holding Slovenská republika dohodli na spoločnom postupe vo veci zvýšenia podielu slovenských potravín na celkovom obrate spoločnosti a zintenzívnenia in-out akcií na slovenské potraviny.
„Podiel obratu slovenských potravín na celkovom obrate spoločnosti Lidl Slovenská republika, v.o.s., je veľmi nízky. Ministerstvo venuje maximálne úsilie na dosiahnutie svojho cieľa práve spoločným pozitívnym prístupom oboch strán zmeniť aktuálny stav,“ vysvetlil Milan Lapšanský. „Oceňujeme fakt, že skupina slovenských dodávateľov bola rozšírená o dodávateľa mäsa a mäsových výrobkov a v krátkej budúcnosti pribudnú ďalší dvaja - zatiaľ v testovacom režime.“
Obe strany sa dohodli, že zrealizujú pracovné stretnutie s potenciálnymi dodávateľmi s cieľom definovať kvalitatívne a objemové požiadavky reťazca na dodávateľa pre slovenskú časť maloobchodnej siete Lidl.
Informáciu TASR poskytol Michal Feik z odboru komunikácie a marketingu MPRV SR.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR