|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Nedeľa 22.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Adela
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
01. novembra 2011
Spoločnosť MasterCard spúšťa na Slovensku ojedinelú kampaň na podporu online nákupov
Tagy: MasterCard MasterIndex
Spoločnosť MasterCard zahajuje na Slovensku špeciálnu kampaň na podporu internetového nakupovania a platenia kartou online.
Zdieľať
Bratislava, 1. novembra 2011 –Spoločnosť MasterCard spúšťa na Slovensku ojedinelú kampaň na podporu internetového nakupovania a predovšetkým platenia kartou online. Každý, kto v období od 1. novembra do 15. decembra 2011 zaplatí kartou MasterCard v online obchodoch bigbrands.sk, ephotoshop.sk, chimpo.sk alebo pelikan.sk, môže využiť zaujímavé benefity a zľavy.
Zoznam e-shopov a ich výhod
bigbrands.sk
|
poukaz v hodnote 8 EUR na ďalší nákup
|
ephotoshop.sk
|
zľava až 10 % na vybraný tovar
|
chimpo.sk
|
doprava do Viedne zdarma
|
pelikan.sk
|
doprava do Viedne zdarma
|
„Internet je bezpochyby fenoménom súčasnosti a počet priaznivcov online nákupov je každý rok väčší a väčší. Spoločnosť MasterCard si je toho vedomá, preto sa snaží svojim zákazníkom zaistiť čo najväčšiu ochranu pri platení kartou na Internete. Vyvinula preto špeciálnu zabezpečovaciu technológiu s názvom MasterCard® SecureCode™.Tá zaisťuje, že výmena dát prebieha len na úrovni bánk. Klientove súkromné údaje teda nie sú k dispozícii internetovým obchodníkom, a preto nehrozí ich odcudzenie ani zneužitie,“hovorí Tereza Janková, marketingová manažérka MasterCard Europe pre Českú republiku a Slovensko.
Na nakupovanie kartou je nevyhnutné najskôr do príslušného systému vložiť potrebné informácie, akými sú číslo karty, lehota jej platnosti a bezpečnostný kód CVC(umiestnený na rubovej strane karty). Tieto citlivé dáta sú následne zašifrované a v režime zabezpečeného spojenia prenášané priamo medzi nakupujúcim a spracovateľskou bankou. Potom dochádza k overeniu požiadavky v banke, ktorá platobnú kartu klientovi vydala. Tá autorizuje predaj, odovzdá túto informáciu naspäť spracovateľskej banke, ktorá potom odovzdá obchodníkovi správu, že predaj bol povolený. Na základe tohto zdanlivo zložitého procesu, ktorý ale v skutočnosti trvá len niekoľko sekúnd, je zamedzené všetkým rizikám, ktoré môžu hroziť pri online platbe. „Internetové platby sú súčasťou každodenného nakupovania, preto dbáme na ich rýchlosť a bezpečnosť. Technológiu MasterCardSecureCode je možné nadviazať priamo na platobnú kartu, takže vďaka tomu je možné platiť online aj kartami, ktoré bežne platbu cez Internet neumožňujú. Celé to potom funguje na báze jedinečného dynamického osobného kódu, pomocou ktorého je overovaná identita držiteľa karty pri elektronických transakciách,“ dodáva Janková.
Slováci a platenie kartou na Internete
Internetové platby kartou sa stali súčasťou on-line nakupovania, a to hlavne preto, lebo sú pohodlné a jednoduché, šetria čas zákazníka i obchodníka a sú bezpečné. V júni tohto roku si spoločnosť MasterCard nechala od nezávislej výskumnej agentúry GfK realizovať spotrebiteľský prieskum s názvom MasterIndex, ktorý tieto skutočnosti potvrdzuje. „Z prieskumu vyplynulo, že pri on-line platbách sú pre Slovákov hlavnými výhodami kariet predovšetkým rýchlosť, pohodlie a jednoduchosť. Kartou platia Slováci na Internete najčastejšie za autobusové lístky a letenky (14 %), za elektroniku (10 %) a za oblečenie a obuv (14 %). Výsledky prieskumu ďalej preukázali, že až 54 % Slovákov považuje internetové nakupovanie za bezpečné,“ dopĺňa Janková.Tagy: MasterCard MasterIndex
Súvisiace články:
Podľa štúdie spoločnosti MasterCard bude finále Ligy majstrov UEFA historicky najbohatšie (27. 5. 2011)
MasterCard: 97 % Slovákov považuje debetnú kartu za svoju hlavnú platobnú kartu (21. 10. 2010)
MasterCard predstavuje „kartu novej generácie“ so zabudovaným displejom (8. 6. 2010)
Súťažte v multikinách Palace Cinemas s platobnými kartami MasterCard a Maestro (17. 3. 2010)
Na Slovensku je teraz možné platiť hodinkami (29. 9. 2009)