|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Nedeľa 22.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Adela
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
29. júna 2011
Spoločnosť Google sa púšťa do nového boja s Facebookom
Vyhľadávací gigant Google uviedol na trh novú sociálnu službu Google+. Púšťa sa tak do boja s najväčšou sociálnou sieťou Facebook, ktorá má viac ako 500 miliónov používateľov. ...
Zdieľať
Foto: SITA/AP BRATISLAVA 29. júna (WEBNOVINY) - Vyhľadávací gigant Google uviedol na trh novú sociálnu službu Google+. Púšťa sa tak do boja s najväčšou sociálnou sieťou Facebook, ktorá má viac ako 500 miliónov používateľov. Google sa Facebooku snaží konkurovať už dlhší čas, jeho predchádzajúce úsilie sa však skončilo neúspechom. Skôr spustené aplikácie Google Wawe a Google Buzz neboli u používateľov populárne.
Nová sociálna služba Google+ umožňuje zdieľať fotografie, správy a komentáre, avšak zapája tiež mapy a obrázky spoločnosti. Používateľom sa tiež snaží pomôcť jednoducho usporiadať kontakty do skupín. Niektorí analytici však tvrdia, že Google iba napodobnil prvky Facebooku a pridal video chat.
Podľa Google jeho sociálnej sieti umožnia udržať sa medzi poprednými sociálnymi sieťami štyri významné funkcie. Prvou je Circles, vďaka ktorej si môžu používatelia umiestniť priateľov do skupín a zdieľať tak obsah len s vybranými priateľmi. Druhou funkciou je Hangouts, videokonferencia viacerých používateľov, do ktorej sa priatelia budú môcť v reálnom čase kedykoľvek zapojiť, alebo z nej odísť. Funkcia Huddle umožňuje skupinový chat a Sparks spája ľudí na sieti na základe ich spoločných záujmov. Prístup k aktuálnej verzii Google+ má zatiaľ len malá skupina používateľov, ale spoločnosť dúfa, že jej sociálna sieť sa čoskoro stane miestom, kde sa budú každý deň stretávať milióny používateľov jej služieb.
"Online zdieľanie potrebuje vážne prehodnotenie, takže je čas, aby sme začali," vyhlásil Vic Gundotra, viceprezident Google pre inžinierske služby. "Na ostatných sociálnych sieťach je zložité zdieľať informácie s vybranými priateľmi v rámci malých skupín," vysvetlil výhodu jednej z funkcií Google+. Niektorí analytici si však myslia, že Google bude mať problém pritiahnuť do svojej novej sociálnej siete stúpencov Facebooku. Ako pre tlačovú agentúru AP vysvetlila Debra Aho Williamson, hlavná analytička agentúry eMarketer, "užívatelia majú na Facebooku svoje spoločenské kruhy, a žiadať od nich, aby si vytvorili nové, bude výzva".
Nová sociálna služba Google+ umožňuje zdieľať fotografie, správy a komentáre, avšak zapája tiež mapy a obrázky spoločnosti. Používateľom sa tiež snaží pomôcť jednoducho usporiadať kontakty do skupín. Niektorí analytici však tvrdia, že Google iba napodobnil prvky Facebooku a pridal video chat.
Podľa Google jeho sociálnej sieti umožnia udržať sa medzi poprednými sociálnymi sieťami štyri významné funkcie. Prvou je Circles, vďaka ktorej si môžu používatelia umiestniť priateľov do skupín a zdieľať tak obsah len s vybranými priateľmi. Druhou funkciou je Hangouts, videokonferencia viacerých používateľov, do ktorej sa priatelia budú môcť v reálnom čase kedykoľvek zapojiť, alebo z nej odísť. Funkcia Huddle umožňuje skupinový chat a Sparks spája ľudí na sieti na základe ich spoločných záujmov. Prístup k aktuálnej verzii Google+ má zatiaľ len malá skupina používateľov, ale spoločnosť dúfa, že jej sociálna sieť sa čoskoro stane miestom, kde sa budú každý deň stretávať milióny používateľov jej služieb.
"Online zdieľanie potrebuje vážne prehodnotenie, takže je čas, aby sme začali," vyhlásil Vic Gundotra, viceprezident Google pre inžinierske služby. "Na ostatných sociálnych sieťach je zložité zdieľať informácie s vybranými priateľmi v rámci malých skupín," vysvetlil výhodu jednej z funkcií Google+. Niektorí analytici si však myslia, že Google bude mať problém pritiahnuť do svojej novej sociálnej siete stúpencov Facebooku. Ako pre tlačovú agentúru AP vysvetlila Debra Aho Williamson, hlavná analytička agentúry eMarketer, "užívatelia majú na Facebooku svoje spoločenské kruhy, a žiadať od nich, aby si vytvorili nové, bude výzva".