|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Streda 18.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Sláva, Slávka
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
15. januára 2020
Spoločnosť DPD kúpila balíkové divízie Geis na Slovensku a v Čechách
Balíkové spoločnosti Geis Parcel na Slovensku a v Českej republike prebrala od 14. januára 2020 spoločnosť DPD, člen skupiny DPDgroup.
Zdieľať
Firmy sa na transakcii dohodli začiatkom novembra minulého roka a kúpu schválili protimonopolné autority.
Spoločnosť DPD na Slovensku patrí medzi lídrov na trhu kuriérskych služieb. Kúpou spoločnosti Geis Parcel SK svoju pozíciu ešte upevnila. Prepravná kapacita DPD sa zvýši približne o 50%. DPD preberie od spoločnosti Geis Parcel 9 pobočiek, viac ako 200 odberných miest a pod jej značkou bude jazdiť o 40% vozidiel viac. To spoločnosti umožní spracovať väčšie množstvo zásielok a doručovať balíky rýchlejšie a efektívnejšie.
„DPD má na Slovensku 18 ročnú históriu, za ten čas sme vyrástli na jednu z najväčších spoločností v oblasti balíkovej prepravy a naším cieľom je udávať smer a rozvíjať trh kuriérskych služieb. DPD poskytuje moderné kuriérske služby, ako prví zavádzame novinky a rozširujeme naše portfólio produktov tak, aby boli spokojní naši zákazníci – odosielatelia, ale aj príjemcovia ich tovaru,“ vysvetľuje Peter Pavuk, generálny riaditeľ DPD na Slovensku. „Cieľom kúpy spoločnosti Geis Parcel je aj nastolenie stability na trhu. Zázemie silnej kuriérskej spoločnosti je podporou aj pre stredne veľké a menšie firmy a internetové obchody, ktorým s príchodom veľkých e-shopov na Slovensko vzniká až zničujúca konkurencia,“ dodáva Peter Pavuk.
DPD sa na Slovensku a v Čechách zameriava aj na tzv. „poslednú míľu“, teda posledný úsek prepravy na ceste ku konečnému adresátovi. „V tejto oblasti sme silní a ponúkame inovatívne služby, vďaka ktorým sa zásielka ku konečnému adresátovi dostane rýchlo a pohodlne,“ dodáva Peter Pavuk. „Stále vidíme priestor pre rozvoj e-commerce na Slovensku. Kúpou spoločnosti Geis Parcel na Slovensku a v Čechách sme posilnili svoj podiel na trhu, čo v konečnom dôsledku znamená aj možnosť väčších investícií do siete, inovácií a zelených aktivít spoločnosti, ako je napríklad rozširovanie našej elektrickej flotily.“
Smer valcuje reklamu na internete, za týždeň investoval viac ako ostatné strany dokopy