|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Piatok 22.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Cecília
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
09. októbra 2007
Spoločnosť Competence Call Center expanduje v Bratislave
Spoločnosť Competence Call Center (CCC) rozširuje svoju pobočku v Bratislave. Poskytovateľ služieb zákazníckych centier zdvojnásobí kancelársku plochu a presťahuje sa do nových priestorov v ...
Zdieľať
BRATISLAVA 9. októbra (WN/PR) - Spoločnosť Competence Call Center (CCC) rozširuje svoju pobočku v Bratislave. Poskytovateľ služieb zákazníckych centier zdvojnásobí kancelársku plochu a presťahuje sa do nových priestorov v blízkosti centra. Do konca roka 2008 si má nájsť nové profesionálne uplatnenie v spoločnosti CCC Bratislava 100 nových pracovníkov, informuje predseda predstavenstva firmy CCC Thomas Kloibhofer. „Posilňujeme spoluprácu so spoločnosťou SkyEurope. Okrem toho štartujeme v najbližších mesiacoch nové projekty z oblasti cestovného ruchu a finančných služieb.“
„Podnikatelia sa stále viac sústreďujú na svoj hlavný predmet činnosti a prenechávajú tematiku zákazníckych centier profesionálnym poskytovateľom“, objasňuje Kloibhofer rast svojho podnikania. Okrem toho hrajú pri rozhodovaní o outsourcingu zákazníckych služieb rozhodujúcu úlohu variabilita nákladov ako i vysoká flexibilita zároveň so zvyšovaním kvality. „SkyEurope je moderná spoločnosť, ktorá túto myšlienku príkladne presadzuje“, vysvetľuje Kloibhofer, ktorý pred rokom prevzal zákaznícke centrum spoločnosti SkyEurope v Bratislave.
„Pre spoločnosť SkyEurope má vysoko profesionálne zákaznícke centrum výnimočný význam pre predaj a zákaznícky manažment. Pomocou outsourcingu v jednej z najúspešnejších zákazníckych spoločností sa podarilo ďalej zvýšiť kvalitu a efektivitu rezervačnej ústrednej firmy SkyEurope a ponúknuť zákazníkom ešte lepšie služby“, hovorí Karim Makhlouf, predseda predstavenstva firmy SkyEurope Airlines.
Popri silnom raste v nemecky hovoriacich krajinách vystupuje CCC konečne i na Slovensku a v Rumunsku ako kvalitný poskytovateľ služieb zákazníckych centier. „Som presvedčený, že teraz je ten správny čas ponúkať nadnárodným spoločnostiam v strednej a východnej Európe vysoko kvalitné služby zákazníckych centier. Naša koncepcia sa zakladá na našej stratégii kvality, aby sme sa starali regionálne o našich medzinárodných klientov“, hovorí Kloibhofer, ktorý plánuje v roku 2008 otvorenie ďalšej pobočky CCC v tomto regióne.
Spoločnosť CCC bola založená pred deviatimi rokmi vo Viedni. Dnes už je v spoločnosti zamestnaných 1.900 pracovníkov, ktorí poskytujú služby zákazníkom v tomto rýchlo rastúcom odvetví podnikania v siedmych pobočkách v piatich krajinách.
Viedeň/Bratislava, október 2007
Kontakt a bližšie informácie:
Claudia Gabler
Public Relations Management
COMPETENCE CALL CENTER AG
tel +43 1 811 22 7776
e-mail :claudia.gabler@yourccc.com
www.yourccc.com