![]() |
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
![]() |
||||||
Nedeľa 23.2.2025
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
![]() |
||||||
Meniny má Roman, Romana
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
![]() |
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
15. septembra 2017
Spoločnosť Campari chce predať divíziu nealkoholických nápojov
Taliansky výrobca liehovín Campari zvažuje predaj divízie nealkoholických nápojov. Značky Lemonsoda, Oransoda, Mojito Soda a Crodo chce podľa milánskeho ekonomického ...
Zdieľať

Campari sa chce výraznejšie sústrediť na globálne značky, ako Aperol a Campari. Pod vedením Boba Kunze-Concewitza firma predala viaceré vinárske značky, napríklad Sancerre a Carolans. Vlani predala aj nehnuteľnosti v hodnote 228 miliónov eur, ktoré kúpil jej francúzsky konkurent Marnier Lapostolle.
Campari v tomto roku počíta s výrazným zlepšením hospodárskych výsledkov. Tržby v prvom polroku medziročne stúpli o 13,5 % na 844,7 milióna eur, zisk pred zdanením o 11,5 % na 191,7 milióna eur a čistý zisk o 21,1 % na 93,5 milióna eur.
Campari, ktorý vznikol v roku 1860, je v globálnom rebríčku na šiestom mieste a boduje svojím širokým portfóliom produktov. Koncern je na 190 trhoch zastúpený viac než 50 značkami. K jeho portfóliu patria značky ako Aperol, Skyy a Wild Turkey.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR