|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Piatok 15.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Leopold
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
11. októbra 2016
Spoločnosť AAA Auto predpokladá v tomto roku zvýšenie predaja
Zvýšenie predajov o viac ako 10 % na zhruba 70.000 ojazdených vozidiel predpokladá spoločnosť AAA Auto v štyroch krajinách svojho pôsobenia - v Česku, na Slovensku, Poľsku a Maďarsku. ...
Zdieľať
Foto: aaaauto.cz
Bratislava 11. októbra (TASR) – Zvýšenie predajov o viac ako 10 % na zhruba 70.000 ojazdených vozidiel predpokladá spoločnosť AAA Auto v štyroch krajinách svojho pôsobenia - v Česku, na Slovensku, Poľsku a Maďarsku. Uviedla to dnes v Bratislave na stretnutí s novinármi jej generálna riaditeľka Karolína Topolová.Ako ďalej uviedla, spoločnosť bude i v nasledujúcom období ďalej expandovať formou zvyšovania ponuky vozidiel a aj vďaka posilňovaniu pobočkovej siete. Spoločnosť tento rok plánuje výraznejšie podporiť značku Mototechna, ktorá zvýši svoju ponuku a posilní úroveň zákazníckeho servisu.
"V krátkom čase chystáme otvorenie ďalšieho autocentra na Slovensku v Liptovskom Mikuláši, ktoré sa bude rozprestierať na ploche zhruba 2600 štvorcových metrov a zamestná približne 20 ľudí. Začiatkom novembra otvoríme pobočku k výkupu a do konca roka spustíme testovaciu prevádzku predaja. Pobočka postupne ponúkne až 120 vozidiel. Výrazne sa tiež zameriame na rozvoj značky Mototechna, ktorej ponuku chceme razantne zvýšiť." zdôraznila Topolová. V súčasnosti má AAA Auto v štyroch krajinách 42 pobočiek, z toho na Slovensku 13.
Spoločnosť veľa očakáva od vytvorenia nového konceptu Mototechny v oblasti marketingu, predaja a rozvoja pobočkovej siete. Mototechnu AAA Auto znova uviedlo na trh pred štyrmi rokmi, ako svoju značku k predaju zánovných automobilov. U zánovných automobiloch je typický vek do dvoch rokov, nízky počet najazdených kilometrov, cena o 30 až 40 % nižšia v porovnaní s novými vozidlami.
Podľa jej slov sa už v praxi začína prejavovať legislatíva zakazujúca manipulovanie s odometrami, čiže stáčanie kilometrov. Dôsledná kontrola pri výkupe vozidiel a následné odmietnutie odkúpenia auta zo strany AAA Auto spôsobilo nižší výkup automobilov najmä nižších tried.
AAA Auto sa tiež stalo platinovým partnerom Slovenského futbalového zväzu a zapožičaním 76 nových automobilov v hodnote 1,125 milióna eur podporuje Slovenskú futbalovú reprezentáciu. Ide o vôbec prvú spoluprácu predajcu ojazdených vozidiel so slovenskou futbalovou reprezentáciou. Automobily sa budú meniť každých šesť mesiacov a pôjde o mnoho modelov, značiek a špecifikácií.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR