|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Pondelok 23.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Nadežda
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
Spokojnosť klientov VšZP so službami rastie
Celková spokojnosť klientov Všeobecnej zdravotnej poisťovne, a.s. so službami v jej pobočkách a expozitúrach rastie a predstavuje 77,53 %. Klienti oceňujú, že najväčšia zdravotná poisťovňa na ...
Zdieľať
BRATISLAVA 2. apríla (WBN/PR) - Celková spokojnosť klientov Všeobecnej zdravotnej poisťovne, a.s. so službami v jej pobočkách a expozitúrach rastie a predstavuje 77,53 %. Klienti oceňujú, že najväčšia zdravotná poisťovňa na Slovensku neustále zlepšuje svoje služby v klientskych pracoviskách.
Vyplýva to z najnovšieho vyhodnotenia ankety spokojnosti klientov za obdobie 2. polroka 2013, do ktorej sa zapojilo celkom 1084 klientov. Väčšina z nich (999) vyplnila anonymný dotazník osobne, počas návštevy pobočky, ostatní klienti sa do hodnotenia zapojili elektronicky, prostredníctvom webovej stránky www.vszp.sk. Takmer polovica klientov (47,79 %), ktorí vyplnili anketu bola vo vekovej skupine od 31 do 50 rokov.
Medzi hodnotené parametre patrila napríklad spokojnosť s prostredím pobočky, s ochotou pracovníkov riešiť problémy klienta, s dĺžkou vybavovania pri okienku, s dobou čakania pred vybavením, so zrozumiteľnosťou poskytnutých informácií a pod. Cieľom ankety spokojnosti, ktorú VšZP pravidelne vyhodnocuje, je poznanie názorov klientov na poskytované služby a získanie cennej spätnej väzby, ktorá je dôležitá pre ďalšie skvalitňovanie služieb.
Vyplýva to z najnovšieho vyhodnotenia ankety spokojnosti klientov za obdobie 2. polroka 2013, do ktorej sa zapojilo celkom 1084 klientov. Väčšina z nich (999) vyplnila anonymný dotazník osobne, počas návštevy pobočky, ostatní klienti sa do hodnotenia zapojili elektronicky, prostredníctvom webovej stránky www.vszp.sk. Takmer polovica klientov (47,79 %), ktorí vyplnili anketu bola vo vekovej skupine od 31 do 50 rokov.
Medzi hodnotené parametre patrila napríklad spokojnosť s prostredím pobočky, s ochotou pracovníkov riešiť problémy klienta, s dĺžkou vybavovania pri okienku, s dobou čakania pred vybavením, so zrozumiteľnosťou poskytnutých informácií a pod. Cieľom ankety spokojnosti, ktorú VšZP pravidelne vyhodnocuje, je poznanie názorov klientov na poskytované služby a získanie cennej spätnej väzby, ktorá je dôležitá pre ďalšie skvalitňovanie služieb.