|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Štvrtok 21.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Elvíra
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
Špeciálna súčiastka od firmy LANXESS pomáha pri chladení nabíjacích systémov elektromobilov
Chladiaci prvok sa vyrába z odolného polyamidu 6 Vysoká odolnosť znižujúca riziko skratov a porúch Potenciál pre ...
Zdieľať
16.6.2022 (Webnoviny.sk) -
Tepelne vodivé špeciálne plasty majú veľký potenciál na použitie v systémoch nabíjania elektrických vozidiel. Príkladom je regulátor nabíjania, ktorý vyrába nemecká spoločnosť Leopold Kostal GmbH & Co. KG pre výrobcu elektrických športových vozidiel v Nemecku. Obsahuje chladiaci prvok, ktorý odvádza teplo vznikajúce počas nabíjania batérie.
Chladiaci prvok je vyrobený z tepelne vodivého a elektricky izolujúceho polyamidu 6 Durethan BTC965FM30 od nemeckej spoločnosti LANXESS, ktorá dlhodobo vyvíja špeciálne plasty. "Okrem toho, že náš konštrukčný materiál zabraňuje prehriatiu regulátora nabíjania, spĺňa aj prísne požiadavky na nehorľavosť, odolnosť a dizajn," vysvetľuje Dr. Bernhard Helbich, technický manažér spoločnosti LANXESS. Termoplast má tiež potenciál na použitie v komponentoch batérie, ako sú zátky, chladiče, výmenníky tepla alebo montážne dosky.
Regulátory nabíjania premieňajú trojfázový alebo striedavý prúd dodávaný z nabíjacej stanice na jednosmerný prúd a riadia proces nabíjania. Počas tohto procesu obmedzujú napätie a prúd, aby sa zabránilo napríklad prebíjaniu batérie. Prúd tečie cez zástrčkové (krimpovacie) kontakty v regulátore nabíjania, čím sa počas nabíjania vytvára teplo. "Náš polyamid je naplnený špeciálnymi minerálními, tepelne vodivými časticami, ktoré účinne odvádzajú teplo od zdroja," hovorí Helbich.
Bezhalogénový, nehorľavý materiál polyamid 6 navyše zabezpečuje vysokú odolnosť chladiaceho prvku voči ohňu. K väčšej bezpečnosti prispieva aj jeho odolnosť voči vplyvom prostredia. "Vďaka odolnosti majú konštruktéri väčšiu voľnosť pri navrhovaní komponentov, pretože môžu elektrické zostavy usporiadať ešte súdržnejšie bez toho, aby sa museli obávať skratov a porúch zariadenia," dodáva Helbich. Chladiaci prvok je preto spolu s vodiacimi lištami vybavený šiestimi tesne rozmiestnenými otvormi na umiestnenie kontaktov zástrčky.
Viac informácií o produktoch, technológiách a službách spoločnosti LANXESS pre elektromobilitu nájdete na webovej stránke https://lanxess.com/en/Products-and-Solutions/Focus-Topics/LANXESS-e-Mobility a www.hiant.de.
Informačný servis
Zdroj: Webnoviny.sk - Špeciálna súčiastka od firmy LANXESS pomáha pri chladení nabíjacích systémov elektromobilov © SITA Všetky práva vyhradené.
- Chladiaci prvok sa vyrába z odolného polyamidu 6
- Vysoká odolnosť znižujúca riziko skratov a porúch
- Potenciál pre využitie v komponentoch batérií elektromobilov
Tepelne vodivé špeciálne plasty majú veľký potenciál na použitie v systémoch nabíjania elektrických vozidiel. Príkladom je regulátor nabíjania, ktorý vyrába nemecká spoločnosť Leopold Kostal GmbH & Co. KG pre výrobcu elektrických športových vozidiel v Nemecku. Obsahuje chladiaci prvok, ktorý odvádza teplo vznikajúce počas nabíjania batérie.
Chladiaci prvok je vyrobený z tepelne vodivého a elektricky izolujúceho polyamidu 6 Durethan BTC965FM30 od nemeckej spoločnosti LANXESS, ktorá dlhodobo vyvíja špeciálne plasty. "Okrem toho, že náš konštrukčný materiál zabraňuje prehriatiu regulátora nabíjania, spĺňa aj prísne požiadavky na nehorľavosť, odolnosť a dizajn," vysvetľuje Dr. Bernhard Helbich, technický manažér spoločnosti LANXESS. Termoplast má tiež potenciál na použitie v komponentoch batérie, ako sú zátky, chladiče, výmenníky tepla alebo montážne dosky.
Účinný odvod tepla i volnosť při návrhu prvku
Regulátory nabíjania premieňajú trojfázový alebo striedavý prúd dodávaný z nabíjacej stanice na jednosmerný prúd a riadia proces nabíjania. Počas tohto procesu obmedzujú napätie a prúd, aby sa zabránilo napríklad prebíjaniu batérie. Prúd tečie cez zástrčkové (krimpovacie) kontakty v regulátore nabíjania, čím sa počas nabíjania vytvára teplo. "Náš polyamid je naplnený špeciálnymi minerálními, tepelne vodivými časticami, ktoré účinne odvádzajú teplo od zdroja," hovorí Helbich.
Bezhalogénový, nehorľavý materiál polyamid 6 navyše zabezpečuje vysokú odolnosť chladiaceho prvku voči ohňu. K väčšej bezpečnosti prispieva aj jeho odolnosť voči vplyvom prostredia. "Vďaka odolnosti majú konštruktéri väčšiu voľnosť pri navrhovaní komponentov, pretože môžu elektrické zostavy usporiadať ešte súdržnejšie bez toho, aby sa museli obávať skratov a porúch zariadenia," dodáva Helbich. Chladiaci prvok je preto spolu s vodiacimi lištami vybavený šiestimi tesne rozmiestnenými otvormi na umiestnenie kontaktov zástrčky.
Viac informácií o produktoch, technológiách a službách spoločnosti LANXESS pre elektromobilitu nájdete na webovej stránke https://lanxess.com/en/Products-and-Solutions/Focus-Topics/LANXESS-e-Mobility a www.hiant.de.
Informačný servis
Zdroj: Webnoviny.sk - Špeciálna súčiastka od firmy LANXESS pomáha pri chladení nabíjacích systémov elektromobilov © SITA Všetky práva vyhradené.
nasledujúci článok >>
Doktor Fauci skončil v karanténe, napriek dvom posilňujúcim dávkam vakcíny sa nakazil koronavírusom
Doktor Fauci skončil v karanténe, napriek dvom posilňujúcim dávkam vakcíny sa nakazil koronavírusom
<< predchádzajúci článok
Sulík čelí v parlamente odvolávaniu, rozhodujúci bude postoj vládneho hnutia OĽaNO (naživo)
Sulík čelí v parlamente odvolávaniu, rozhodujúci bude postoj vládneho hnutia OĽaNO (naživo)