|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Sobota 16.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Agnesa
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
20. decembra 2010
Sony pravdepodobne predá menej televízorov, než plánovala
Japonskej spoločnosti Sony Corp sa pravdepodobne nepodarí splniť ambiciózny cieľ predať 25 mil. LCD televízorov v terajšom účtovnom roku, ktorý sa skončí v marci 2011. Očakáva sa ...
Zdieľať
Foto: SITA/SonyTOKIO 20. decembra (WEBNOVINY) - Japonskej spoločnosti Sony Corp sa pravdepodobne nepodarí splniť ambiciózny cieľ predať 25 mil. LCD televízorov v terajšom účtovnom roku, ktorý sa skončí v marci 2011. Očakáva sa totiž, že predaj na rozvinutých trhoch v kľúčovej koncoročnej predajnej sezóne sa v porovnaní s predchádzajúcim rokom výrazne nezmení.
Dostať divíziu vyrábajúcu televízory z červených čísel bude v tomto finančnom roku veľmi ťažké, povedal Hiroshi Yoshioka zo spoločnosti Sony. Yoshioka tiež neočakáva, že táto divízia dosiahne zisk aj v nasledujúcom roku. Po šiestich rokoch, v ktorých divízia vykázala stratu, sa spoločnosť spoliehala na inovácie ako 3D televízie a internetové televízie. Tie mali zvýšiť tržby a vytiahnuť spoločnosť z červených čísel. Spoločnosť Sony očakáva, že za celý finančný rok predá približne 2,5 mil. 3D televízií.
Tržby z vianočnej nákupnej sezóny sú v súlade so všeobecnými očakávaniami, povedal Yoshioka. Na rozvíjajúcich trhoch dosahujú dlhodobý rast a v rozvinutých krajinách boli v porovnaní s predchádzajúcim rokom na približne rovnakej úrovni.
Dostať divíziu vyrábajúcu televízory z červených čísel bude v tomto finančnom roku veľmi ťažké, povedal Hiroshi Yoshioka zo spoločnosti Sony. Yoshioka tiež neočakáva, že táto divízia dosiahne zisk aj v nasledujúcom roku. Po šiestich rokoch, v ktorých divízia vykázala stratu, sa spoločnosť spoliehala na inovácie ako 3D televízie a internetové televízie. Tie mali zvýšiť tržby a vytiahnuť spoločnosť z červených čísel. Spoločnosť Sony očakáva, že za celý finančný rok predá približne 2,5 mil. 3D televízií.
Tržby z vianočnej nákupnej sezóny sú v súlade so všeobecnými očakávaniami, povedal Yoshioka. Na rozvíjajúcich trhoch dosahujú dlhodobý rast a v rozvinutých krajinách boli v porovnaní s predchádzajúcim rokom na približne rovnakej úrovni.