|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Nedeľa 24.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Emília
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
04. decembra 2008
Sodexo 10 rokov na Slovensku
Spoločnosť informuje o zmene mena a aktuálnych trendoch v oblasti zamestnaneckých benefitov a službách facility manažmentu
Zdieľať
Spoločnosť Sodexo, svetový líder v oblasti poskytovania stravovania, facility manažmentu a zamestnaneckých benefitov, informovala o zmene svojej značky, ktorá bude na Slovensku implementovaná do konca roka 2008. Spoločnosť zároveň predstavila strategický plán, ktorý sa opiera o skúsenosti, znalosti a názory viac ako 350 manažérov z 5 kontinentov a reflektuje aktuálne a očakávané trendy na globálnych a lokálnych trhoch, vrátane Slovenska.
Strategickou víziou Sodexa je stať sa svetovou jednotkou v poskytovaní komplexných služieb každodenného života ľudí a zlepšovať kvalitu dennodenného života. Toto poslanie vychádza z aktuálneho globálneho trendu, keď stále väčší počet firiem preferuje komplexnosť riešení v oblasti služieb – od návrhu, poradenstva až po outsourcing prostredníctvom externých firiem. Sodexo poskytuje pre klientov inovatívne riešenia v oblastiach ako je stravovanie zamestnancov, zamestnanecké benefity a integrovaný facility manažment.
Aktuálne trendy
V oblasti zamestnaneckých benefitov pomáha Sodexo klientom vystavať optimálny systém odmeňovania formou poukážok, kedže tie sa stávajú čoraz dôležitejším nástrojom personálnej politiky každej spoločnosti. Ako uvádza marketingový manažér divízie Sodexo Pass Radoslav Bosák: „Kým pred pár rokmi boli špecializované poukážky výsadou hlavne veľkých firiem, posledné dva roky portfólio poukážok pre zamestnancov menia aj stredné firmy - všetko s cieľom maximálne vyhovieť individuálnym potrebám zamestnanca.“ Čo sa týka využitia univerzálnych poukážok na rôzne programy či voľnočasové aktivity, Bosák uvádza: „Z naších štatistík vyplýva, že väčšína slovenských zamestnancov používa poukážky najmä na podporu zdravia či prevenciu ochorení a až potom ako ivestíciu do vzdelávania či relaxu.“
Dopyt po komplexnom programe ušitom na mieru je viditeľný aj v oblasti poskytovania služieb facility manažmentu: „Štandardom už nie je iba zabezpečenie stravovania zamestnancov, čoraz viac našich klientov má záujem zaistiť si od jedného externého dodávateľa viacero služieb. Najčastejšie ide o technickú správu a údržbu budov a majetku, upratovanie, ostrahu, prevádzku recepcie a outsourcing administratívnych činností.“ dodáva Bosák.
Sodexho sa mení na Sodexo
S cieľom reflektovať zmenu stratégie spoločnosť Sodexo tiež upravila svoj názov a logo. Z názvu spoločnosti bolo vypustené písmeno „h“, čím sa názov stáva jednoduchší a dynamickejší a zároveň ľahšie vysloviteľný pre ľudí na celom svete. Písmeno „h“ v pôvodnom názve tiež reprezentovalo francúzské slovo „hoteliere“ (v preklade hotelové / pohostinské služby), čiže v rámci novej stratégie, kedy firma Sodexo poskytuje omnoho viac služieb ako len v oblasti hotelových alebo stravovacích služieb bolo prirodzené, že toto písmeno bolo z názvu vynechané.
→
Súčasne s úpravou mena spoločnosti bolo zmenené aj logo, ktoré je v novej podobe dynamickejšie a modernejšie. Hviezda, ktorá je neodmysliteľnou súčasťou skupiny Sodexo, je symbolom pre výkon a energiu smerujúcu k spoločnému cieľu. Časť písmena „x“ má podobu úsmevu, ktorý odkazuje na poslanie spoločnosti Sodexo „zlepšovať kvalitu každodenného života“.
Sodexo na Slovensku
Spoločnosť Sodexo oslavuje v tomto období 10. výročie svojho pôsobenia na Slovensku. V súčasnosti tu pôsobí prostredníctvom dvoch divízii: Sodexo poskytuje služby v oblasti stravovania a facility manažmentu, napr. reštaurácie na mieru, správu majetku, upratovacie a bezpečnostné služby či kompletnú technickú správu a údržbu majetku. Druhá divízia Sodexo Pass sa zaoberá poskytovaním služieb formou komplexného poradenstva a zabezpečenia zamestnaneckých výhod a motivačných programov.