|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Nedeľa 22.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Adela
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
06. júla 2011
Sociálne siete používa takmer denne 42 percent Slovákov
Sociálne siete používa takmer denne 42 percent užívateľov internetu na Slovensku. Častejšie cez ne komunikujú ženy. Vyplýva to z prieskumu portálu heureka.sk. Ďalších zhruba 23 percent ...
Zdieľať
Foto: SITA/APBRATISLAVA 6. júla (WEBNOVINY) - Sociálne siete používa takmer denne 42 percent užívateľov internetu na Slovensku. Častejšie cez ne komunikujú ženy. Vyplýva to z prieskumu portálu heureka.sk. Ďalších zhruba 23 percent opýtaných buď pojem sociálne siete nepozná, alebo na nich žiadny profil vytvorený nemá. Zvyšných 35 percent respondentov navštevuje sociálne siete, napríklad Facebook, iba občas.
„Sociálne siete navštevujú viac ženy ako muži. Niekoľkokrát do týždňa, respektíve každý deň navštívi sociálne siete 51 percent žien, kým z mužov používajúcich internet je to 34 percent,“ uviedol projektový manažér portálu Marek Brumlich. Profil na žiadnej sociálnej sieti nemá 17 percent opýtaných žien a 28 percent mužov.
„Jednou z foriem sociálnych sietí sú aj nezávislé internetové porovnávače, na ktorých zákazníci internetových obchodov zdieľajú svoje skúsenosti s online nakupovaním a hodnotia jednotlivé produkty a e-shopy s cieľom pomôcť ostatným užívateľom pri nakupovaní,“ doplnil Brumlich. Svoje skúsenosti na porovnávacích portáloch zdieľa s ostatnými užívateľmi takmer vždy 49 percent respondentov, ktorí nakupujú v e-shopoch. Ďalších 31 percent napíše svoje dojmy iba v prípade mimoriadne dobrej, či zlej skúsenosti.
„Sociálne siete navštevujú viac ženy ako muži. Niekoľkokrát do týždňa, respektíve každý deň navštívi sociálne siete 51 percent žien, kým z mužov používajúcich internet je to 34 percent,“ uviedol projektový manažér portálu Marek Brumlich. Profil na žiadnej sociálnej sieti nemá 17 percent opýtaných žien a 28 percent mužov.
„Jednou z foriem sociálnych sietí sú aj nezávislé internetové porovnávače, na ktorých zákazníci internetových obchodov zdieľajú svoje skúsenosti s online nakupovaním a hodnotia jednotlivé produkty a e-shopy s cieľom pomôcť ostatným užívateľom pri nakupovaní,“ doplnil Brumlich. Svoje skúsenosti na porovnávacích portáloch zdieľa s ostatnými užívateľmi takmer vždy 49 percent respondentov, ktorí nakupujú v e-shopoch. Ďalších 31 percent napíše svoje dojmy iba v prípade mimoriadne dobrej, či zlej skúsenosti.