![]() |
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
![]() |
||||||
Nedeľa 23.2.2025
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
![]() |
||||||
Meniny má Roman, Romana
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
![]() |
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
06. júla 2011
Sociálne siete používa takmer denne 42 percent Slovákov
Sociálne siete používa takmer denne 42 percent užívateľov internetu na Slovensku. Častejšie cez ne komunikujú ženy. Vyplýva to z prieskumu portálu heureka.sk. Ďalších zhruba 23 percent ...
Zdieľať

„Sociálne siete navštevujú viac ženy ako muži. Niekoľkokrát do týždňa, respektíve každý deň navštívi sociálne siete 51 percent žien, kým z mužov používajúcich internet je to 34 percent,“ uviedol projektový manažér portálu Marek Brumlich. Profil na žiadnej sociálnej sieti nemá 17 percent opýtaných žien a 28 percent mužov.
„Jednou z foriem sociálnych sietí sú aj nezávislé internetové porovnávače, na ktorých zákazníci internetových obchodov zdieľajú svoje skúsenosti s online nakupovaním a hodnotia jednotlivé produkty a e-shopy s cieľom pomôcť ostatným užívateľom pri nakupovaní,“ doplnil Brumlich. Svoje skúsenosti na porovnávacích portáloch zdieľa s ostatnými užívateľmi takmer vždy 49 percent respondentov, ktorí nakupujú v e-shopoch. Ďalších 31 percent napíše svoje dojmy iba v prípade mimoriadne dobrej, či zlej skúsenosti.