![]() |
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
![]() |
||||||
Utorok 1.4.2025
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
![]() |
||||||
Meniny má Hugo
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
![]() |
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
19. novembra 2018
Sociálna poisťovňa zvyšuje objem elektronickej komunikácie
Komunikácia Sociálnej poisťovne cez elektronickú schránku neustále narastá. Ak od januára do konca októbra 2017 ústredie poisťovne prijalo 106.940 elektronických podaní ...
Zdieľať

"V prípade, že občan má aktívnu elektronickú schránku, Sociálna poisťovňa s ním komunikuje elektronicky. Ak si elektronickú schránku neaktivoval na doručenie, hoci si vybavil občiansky preukaz s čipom, poisťovňa s ním nemôže komunikovať cez elektronickú schránku a komunikuje papierovo. Poisťovňa si vždy sama preveruje, či má subjekt aktívnu elektronickú schránku. Ak ju má aktívnu, zásielku mu odošle elektronicky," informoval Peter Višváder, hovorca poisťovne.
Webový portál www.slovensko.sk s elektronickou schránkou nie je v správe Sociálnej poisťovne. Spravuje ho Národná agentúra pre sieťové a elektronické služby (NASES) a užívateľ tam nájde návody, s ktorými by sa mal pri využívaní elektronickej schránky oboznámiť.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR