|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Utorok 3.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Oldrich
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
09. októbra 2018
Sociálna poisťovňa spustila rezervačný systém
Poistenci Sociálnej poisťovne si môžu vopred dohodnúť termín návštevy v najväčšej pobočke na Slovensku - v Bratislave a vo všetkých jej pracoviskách. Objednať sa ...
Zdieľať
Foto: TASR/Radovan Stoklasa
Bratislava 9. októbra (TASR) - Poistenci Sociálnej poisťovne si môžu vopred dohodnúť termín návštevy v najväčšej pobočke na Slovensku – v Bratislave a vo všetkých jej pracoviskách. Objednať sa možno na riešenie takých tematických oblastí, u ktorých je na to potrebný väčší časový priestor a je predpoklad, že pri náhodnej návšteve pobočky by poistenec musel na vybavenie čakať. Rezerváciou termínu sa tomu vyhne."Rezervačný systém možno využiť na spísanie žiadosti o všetky druhy dôchodkov, riešenie dlhu poistenca a zamestnávateľa, zamestnania a práce SZČO v EÚ a jej povinnosti voči Sociálnej poisťovni. Zavedenie rezervácie termínu návštevy nijako neobmedzuje možnosť navštíviť pobočku osobne bez vopred dohodnutého termínu. Neohlásení poistenci budú vybavovaní priebežne podľa poradia, ako prichádzajú. Tak ako doteraz, v platnosti zostáva aj možnosť objednať si termín návštevy prostredníctvom telefonického hovoru," informoval hovorca poisťovne Peter Višváder.
Termín návštevy v pobočke Bratislava je možné objednať si cez webovú stránku www.socpoist.sk v časti Objednajte si termín návštevy v pobočke. Používateľ si prostredníctvom jednoduchej aplikácie vyberie agendu, ktorú potrebuje vybaviť. Následne zadá názov svojej obce (trvalé bydlisko) a systém mu ponúkne najbližšie pracoviská, ktoré môže navštíviť. Po zadaní dátumu a presného času systém vygeneruje potvrdenie termínu návštevy a meno pracovníka, ktorý bude s poistencom danú vec riešiť. Súčasťou rezervačného systému je aj poučenie, ktoré doklady si treba priniesť.
Do konca roku 2018 by mal fungovať rezervačný systém pre všetky pobočky Sociálnej poisťovne na Slovensku.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR