![]() |
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
![]() |
||||||
Nedeľa 23.2.2025
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
![]() |
||||||
Meniny má Roman, Romana
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
![]() |
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
30. septembra 2016
Sociálna poisťovňa rozširuje elektronické služby pre zamestnávateľov
Sociálna poisťovňa od 1. októbra 2016 rozširuje spôsob povinnej elektronickej komunikácie so zamestnávateľmi.
Zdieľať

K doterajším povinnostiam zamestnávateľov - zasielať elektronicky tlačivá ako napríklad Registračný list fyzickej osoby, Mesačný výkaz poistného a príspevkov a Výkaz poistného a príspevkov, ktoré platia pre všetkých zamestnávateľov od decembra 2011, budú zamestnávatelia povinní od 1. októbra zasielať v elektronickej forme aj ďalšie tlačivá - Registračný list zamestnávateľa (RLZ) – zmena a odhláška.
V prípade Registračného listu zamestnávateľa zamestnávateľ, ktorý sa prihlasuje do registra zamestnávateľov prvýkrát, predkladá RLZ pobočke v papierovej forme. Zamestnávateľ, ktorý sa prihlasuje do registra zamestnávateľov opätovne po tom, ako už bol v registri zamestnávateľov prihlásený, predkladá RLZ pobočke v papierovej forme alebo elektronicky prostredníctvom Systému elektronických služieb.
Zamestnávateľ môže v odôvodnených prípadoch písomnou žiadosťou požiadať o udelenie výnimky z povinnosti zasielať RLFO, MVP, VP a RLZ elektronicky. Žiadosť o udelenie výnimky je potrebné doručiť príslušnej pobočke Sociálnej poisťovne osobne alebo poštou.
TASR informovala Sociálna poisťovňa.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR