Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Ekonomika

30. septembra 2016

Sociálna poisťovňa rozširuje elektronické služby pre zamestnávateľov



Sociálna poisťovňa od 1. októbra 2016 rozširuje spôsob povinnej elektronickej komunikácie so zamestnávateľmi.



Zdieľať
Foto: TASR/Radovan Stoklasa
Bratislava 30. septembra (TASR) - Sociálna poisťovňa od 1. októbra 2016 rozširuje spôsob povinnej elektronickej komunikácie so zamestnávateľmi.


K doterajším povinnostiam zamestnávateľov - zasielať elektronicky tlačivá ako napríklad Registračný list fyzickej osoby, Mesačný výkaz poistného a príspevkov a Výkaz poistného a príspevkov, ktoré platia pre všetkých zamestnávateľov od decembra 2011, budú zamestnávatelia povinní od 1. októbra zasielať v elektronickej forme aj ďalšie tlačivá - Registračný list zamestnávateľa (RLZ) – zmena a  odhláška.

V prípade Registračného listu zamestnávateľa zamestnávateľ, ktorý sa prihlasuje do registra zamestnávateľov prvýkrát, predkladá RLZ pobočke v papierovej forme. Zamestnávateľ, ktorý sa prihlasuje do registra zamestnávateľov opätovne po tom, ako už bol v registri zamestnávateľov prihlásený, predkladá RLZ pobočke v papierovej forme alebo elektronicky prostredníctvom Systému elektronických služieb.

Zamestnávateľ môže v odôvodnených prípadoch písomnou žiadosťou požiadať o udelenie výnimky z povinnosti zasielať RLFO, MVP, VP a RLZ elektronicky. Žiadosť o udelenie výnimky je potrebné doručiť príslušnej pobočke Sociálnej poisťovne osobne alebo poštou.

TASR informovala Sociálna poisťovňa.


Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR

   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
AUTOMOTIVE ENGINEERING JOURNAL
<< predchádzajúci článok
Maratón mieru v Košiciach si v nedeľu vyžiada dopravné obmedzenia