|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Piatok 22.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Cecília
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
30. septembra 2016
Sociálna poisťovňa rozširuje elektronické služby pre zamestnávateľov
Sociálna poisťovňa od 1. októbra 2016 rozširuje spôsob povinnej elektronickej komunikácie so zamestnávateľmi.
Zdieľať
Foto: TASR/Radovan Stoklasa
Bratislava 30. septembra (TASR) - Sociálna poisťovňa od 1. októbra 2016 rozširuje spôsob povinnej elektronickej komunikácie so zamestnávateľmi.K doterajším povinnostiam zamestnávateľov - zasielať elektronicky tlačivá ako napríklad Registračný list fyzickej osoby, Mesačný výkaz poistného a príspevkov a Výkaz poistného a príspevkov, ktoré platia pre všetkých zamestnávateľov od decembra 2011, budú zamestnávatelia povinní od 1. októbra zasielať v elektronickej forme aj ďalšie tlačivá - Registračný list zamestnávateľa (RLZ) – zmena a odhláška.
V prípade Registračného listu zamestnávateľa zamestnávateľ, ktorý sa prihlasuje do registra zamestnávateľov prvýkrát, predkladá RLZ pobočke v papierovej forme. Zamestnávateľ, ktorý sa prihlasuje do registra zamestnávateľov opätovne po tom, ako už bol v registri zamestnávateľov prihlásený, predkladá RLZ pobočke v papierovej forme alebo elektronicky prostredníctvom Systému elektronických služieb.
Zamestnávateľ môže v odôvodnených prípadoch písomnou žiadosťou požiadať o udelenie výnimky z povinnosti zasielať RLFO, MVP, VP a RLZ elektronicky. Žiadosť o udelenie výnimky je potrebné doručiť príslušnej pobočke Sociálnej poisťovne osobne alebo poštou.
TASR informovala Sociálna poisťovňa.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR