|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Nedeľa 22.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Adela
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
20. mája 2011
Sociálna poisťovňa plánuje exekvovať zdravotnícke zariadenia
Exekúcie pre nedoplatky na poistnom nemajú obísť ani zdravotnícke zariadenia, uvádza Sociálna poisťovňa (SP) v návrhu strategických zámerov svojej činnosti na roky 2011-2016, ktorú dnes ...
Zdieľať
Foto: BRATISLAVA 20. mája (WEBNOVINY) – Exekúcie pre nedoplatky na poistnom nemajú obísť ani zdravotnícke zariadenia, uvádza Sociálna poisťovňa (SP) v návrhu strategických zámerov svojej činnosti na roky 2011-2016, ktorú dnes prerokoval parlament. „Osobitná pozornosť bude venovaná zníženiu stavu pohľadávok voči zdravotníckym zariadeniam s využitím všetkých dostupných metód vymáhania a v odôvodnených prípadoch vrátane exekúcií,“ uvádza sa v dokumente.
Poisťovňa sa bude usilovať vymáhať svoje pohľadávky prostredníctvom spolupráce s exekútormi. Pre zlepšenie právneho rámca na vymáhanie pohľadávok SP predloží aj legislatívne návrhy.
Poisťovňa tiež vyhlásila nulovú toleranciu korupcii a porušovaniu Etického kódexu, uvádza sa v návrhu stratégie.
Za svoje základné hodnoty považuje proklientskú orientáciu, čestnosť, efektívnosť a rýchlosť, otvorenosť a tímovú prácu. Zároveň však priznáva, že proklientský prístup, byrokratická kultúra, prezamestnanosť či predražené dodávky sú zatiaľ jej slabosťami. Počet zamestnancov chce preto poisťovňa znížiť z 5 863 v roku 2010 na 3 000 v roku 2016. Personálnu redukciu má umožniť plánované zjednotenie výberu daní, odvodov a ciel, plánované na rok 2013.
V roku 2011 chce SP zvýšiť výber poistného na 99 percent, znížiť náklady, počíta aj s personálnou optimalizáciou a zlepšením svojho obrazu vo verejnosti. "S potešením konštatujem, že do tejto chvíle sa tento cieľ darí plniť," povedal v pléne o výbere poistného generálny riaditeľ poisťovne Ľuboš Lopatka. Pilierom zlepšenia služieb občanom sa má stať nové call centrum, jeho úradné hodiny sa majú prispôsobiť potrebám verejnosti. Posilniť úroveň komunikácie s verejnosťou má aj facebookový profil inštitúcie.
Veľkú pozornosť dokument venuje centralizácii a elektronizácii jednotlivých činností poisťovne. „Obstarávanie bude do maximálne možnej miery presunuté z pobočiek na ústredie SP,“ konkretizuje sa v návrhu.
Poisťovňa sa bude usilovať vymáhať svoje pohľadávky prostredníctvom spolupráce s exekútormi. Pre zlepšenie právneho rámca na vymáhanie pohľadávok SP predloží aj legislatívne návrhy.
Poisťovňa tiež vyhlásila nulovú toleranciu korupcii a porušovaniu Etického kódexu, uvádza sa v návrhu stratégie.
Za svoje základné hodnoty považuje proklientskú orientáciu, čestnosť, efektívnosť a rýchlosť, otvorenosť a tímovú prácu. Zároveň však priznáva, že proklientský prístup, byrokratická kultúra, prezamestnanosť či predražené dodávky sú zatiaľ jej slabosťami. Počet zamestnancov chce preto poisťovňa znížiť z 5 863 v roku 2010 na 3 000 v roku 2016. Personálnu redukciu má umožniť plánované zjednotenie výberu daní, odvodov a ciel, plánované na rok 2013.
V roku 2011 chce SP zvýšiť výber poistného na 99 percent, znížiť náklady, počíta aj s personálnou optimalizáciou a zlepšením svojho obrazu vo verejnosti. "S potešením konštatujem, že do tejto chvíle sa tento cieľ darí plniť," povedal v pléne o výbere poistného generálny riaditeľ poisťovne Ľuboš Lopatka. Pilierom zlepšenia služieb občanom sa má stať nové call centrum, jeho úradné hodiny sa majú prispôsobiť potrebám verejnosti. Posilniť úroveň komunikácie s verejnosťou má aj facebookový profil inštitúcie.
Veľkú pozornosť dokument venuje centralizácii a elektronizácii jednotlivých činností poisťovne. „Obstarávanie bude do maximálne možnej miery presunuté z pobočiek na ústredie SP,“ konkretizuje sa v návrhu.