|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Utorok 5.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Imrich
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
22. februára 2015
Sociálka vychádza živnostníkom v ústrety, posiela im smsky
Sociálna poisťovňa (SP) v ...
Zdieľať
Rozosielanie správ je ústretová služba, ktorá môže živnostníka včas varovať a ochrániť pred narastaním penále, uviedol hovorca Sociálnej poisťovne Peter Višváder.BRATISLAVA 22. februára (WEBNOVINY) - Sociálna poisťovňa (SP) v uplynulých dňoch odštartovala v ostrej prevádzke svoju novú službu, ktorou je pripomínanie aktuálnych nedoplatkov samostatne zárobkovo činným osobám (SZČO) na celom Slovensku. Informoval o tom hovorca Sociálnej poisťovne Peter Višváder.
"Vo februári im odoslala 18 430 esemesiek a 4 304 e-mailov, v ktorých ich upozornila na aktuálny nedoplatok na poistnom za január 2015," uviedol Višváder. Po skúšobnej prevádzke v štyroch krajských mestách tak poisťovňa prvý raz odoslala správy všetkým SZČO v rámci celého Slovenska.
Ako upozorňuje hovorca SP, poisťovňa môže týmto krokom pomôcť len tým, ktorí jej dali svoje telefónne alebo mailové kontakty. "Preto je v záujme každej SZČO, aby si kontakty v Sociálnej poisťovni aktualizovala," tvrdí Višváder.
Rozosielanie správ je podľa neho ústretová služba, ktorá môže živnostníka včas varovať a ochrániť pred narastaním penále a pokutami za neplnenie si zákonných povinností.
"Vo februári im odoslala 18 430 esemesiek a 4 304 e-mailov, v ktorých ich upozornila na aktuálny nedoplatok na poistnom za január 2015," uviedol Višváder. Po skúšobnej prevádzke v štyroch krajských mestách tak poisťovňa prvý raz odoslala správy všetkým SZČO v rámci celého Slovenska.
Ako upozorňuje hovorca SP, poisťovňa môže týmto krokom pomôcť len tým, ktorí jej dali svoje telefónne alebo mailové kontakty. "Preto je v záujme každej SZČO, aby si kontakty v Sociálnej poisťovni aktualizovala," tvrdí Višváder.
Rozosielanie správ je podľa neho ústretová služba, ktorá môže živnostníka včas varovať a ochrániť pred narastaním penále a pokutami za neplnenie si zákonných povinností.