|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Piatok 22.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Cecília
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
SND zverejnilo Výročnú správu za rok 2014
V čase bilancovania umeleckých aktivít uplynulého roka predložilo SND Výročnú správu o činnosti a hospodárení za rok 2014, v ktorej hodnotí umeleckú úroveň inscenácií a aktivít všetkých troch ...
Zdieľať
BRATISLAVA 17. marca (WBN/PR) - V čase bilancovania umeleckých aktivít uplynulého roka predložilo SND Výročnú správu o činnosti a hospodárení za rok 2014, v ktorej hodnotí umeleckú úroveň inscenácií a aktivít všetkých troch umeleckých súborov, údaje o hospodárení a informuje o zaujímavých aktivitách súvisiacich s intenzívnou komunikáciou s návštevníkmi našej prvej scény.
Dodržiavaním zásad hospodárnosti, účinnosti a efektívnosti vynaložených finančných prostriedkov skončilo SND za rok 2014 s kladným hospodárskym výsledkom vo výške 9 995 eur.
V roku 2014 uviedlo SND 18 premiér, z toho šesť pôvodných titulov a štyrmi novými titulmi nezabudlo ani na svojich najmenších divákov. Oproti predchádzajúcemu roku odohrali umelecké súbory o 18 predstavení viac: kým v roku 2013 to bolo 728, v roku 2014 sme pozvali divákov na 746 predstavení (z toho bolo 254 predstavení určených mladým divákom).
Čo je mimoriadne potešiteľné, popularita SND sa v roku 2014 prejavila v jedno -značne zvýšenom záujme: predstavenia SND si prišlo pozrieť 261 411 divákov, čo je oproti predchádzajúcemu roku o 16 197 viac. SND dosiahlo tržby z predstavení 2 727 032 eur, to znamená o 190 801 eur viac ako v roku 2013.
SND získalo nových záujemcov o darčekové poukazy a ponúklo aj širší výber tematických abonentných balíčkov, čo sa, samozrejme, odzrkadlilo aj na náraste tržieb. Kým v roku 2012 predalo SND 379 kusov darčekových poukazov (tržba 11 150 eur), v roku 2013 to bolo 1 303 kusov (tržba 32 930 eur) a v uplynulom roku 2 290 kusov (tržba 58 510 eur). V rozpätí dvoch rokov narástol teda počet predaných darčekových poukazov o 1 911 kusov (teda oproti roku 2012 na 604%) a v tržbe sa tento pozitívny rozdiel prejavil o plus 47 360 eur.
Dôkazom rastúcej príťažlivosti SND je nárast mesačnej návštevnosti webového sídla. V decembri 2013 kliklo na www.snd.sk 103 420 záujemcov. O rok nato v decembri 2014 to už bolo 127 114 návštev. V roku 2013 bola návštevnosť webovej stránky SND 1 062 072; v roku 2014 navštívilo stránku SND 1 201 726 záujemcov. Je to nárast takmer o 140-tisíc.
Internetový videokanál SND na portáli www.youtube.com zaznamenal počas roka nárast priemernej mesačnej sledovanosti z 19 472 pozretí v roku 2013 na 123 344 pozretí v uplynulom roku. Stránky na sociálnej sieti Facebook administrované Centrom marketingu SND zaznamenali nárast fanúšikov z 11 709 v decembri roku 2013 na 16 387 v decembri roku 2014.
V roku 2014 SND skúšobne spustilo on-line kampaň na vybraný produkt – konkrétne baletné predstavenie Sen noci svätojánskej – využitím nových formátov: Google Adwords kampaň vo vyhľadávaní, Remarketing Google Display Network, Google Display Network bannerovú kampaň a YouTube Trueview kampaň. Pre zaujímavosť na konkrétny deň predstavenia 14. júna 2014 bolo takto predaných 27 % z celkového počtu predaných vstupeniek.
SND permanentne hľadá nové formy propagácie – okrem tlačovej (teasing, plagáty, citylighty, pútače, programové skladačky a brožúry) sú to príťažlivé mediálne kampane a v uplynulom roku osvedčené i nové formy prezentácie Dňa otvorených dverí (v roku 2014 prišlo do novej budovy SND a Umelecko-dekoračných dielní okolo 9 000 zvedavých hostí), Noc divadiel mala v novembri netradičnú podobu, rovnako ako nové inšpiratívne formy prezentácií v Modrom salóne či talkshow Trochu inak. K mimoriadnym projektom patril baletný galavečer Umenie pre život či hosťovanie prestížneho súboru Eifman Ballet.
Vyvrcholením 94. divadelnej sezóny bol medzinárodný divadelných festival Eurokontext.sk od 5. do 24. júna 2014. SND hostilo 17 súborov z 10 krajín; popri participujúcich slovenských divadlách prišlo 13 zahraničných súborov. Spolu si na festivale Eurokontext.sk pozrelo 12 405 divákov 37 predstavení.
Kompletnú Výročnú správu nájdete tu:
http://www.snd.sk/swift_data/source/pdf/vyrocne_spravy/VS_2014_SND.pdf
Dodržiavaním zásad hospodárnosti, účinnosti a efektívnosti vynaložených finančných prostriedkov skončilo SND za rok 2014 s kladným hospodárskym výsledkom vo výške 9 995 eur.
V roku 2014 uviedlo SND 18 premiér, z toho šesť pôvodných titulov a štyrmi novými titulmi nezabudlo ani na svojich najmenších divákov. Oproti predchádzajúcemu roku odohrali umelecké súbory o 18 predstavení viac: kým v roku 2013 to bolo 728, v roku 2014 sme pozvali divákov na 746 predstavení (z toho bolo 254 predstavení určených mladým divákom).
Čo je mimoriadne potešiteľné, popularita SND sa v roku 2014 prejavila v jedno -značne zvýšenom záujme: predstavenia SND si prišlo pozrieť 261 411 divákov, čo je oproti predchádzajúcemu roku o 16 197 viac. SND dosiahlo tržby z predstavení 2 727 032 eur, to znamená o 190 801 eur viac ako v roku 2013.
SND získalo nových záujemcov o darčekové poukazy a ponúklo aj širší výber tematických abonentných balíčkov, čo sa, samozrejme, odzrkadlilo aj na náraste tržieb. Kým v roku 2012 predalo SND 379 kusov darčekových poukazov (tržba 11 150 eur), v roku 2013 to bolo 1 303 kusov (tržba 32 930 eur) a v uplynulom roku 2 290 kusov (tržba 58 510 eur). V rozpätí dvoch rokov narástol teda počet predaných darčekových poukazov o 1 911 kusov (teda oproti roku 2012 na 604%) a v tržbe sa tento pozitívny rozdiel prejavil o plus 47 360 eur.
Dôkazom rastúcej príťažlivosti SND je nárast mesačnej návštevnosti webového sídla. V decembri 2013 kliklo na www.snd.sk 103 420 záujemcov. O rok nato v decembri 2014 to už bolo 127 114 návštev. V roku 2013 bola návštevnosť webovej stránky SND 1 062 072; v roku 2014 navštívilo stránku SND 1 201 726 záujemcov. Je to nárast takmer o 140-tisíc.
Internetový videokanál SND na portáli www.youtube.com zaznamenal počas roka nárast priemernej mesačnej sledovanosti z 19 472 pozretí v roku 2013 na 123 344 pozretí v uplynulom roku. Stránky na sociálnej sieti Facebook administrované Centrom marketingu SND zaznamenali nárast fanúšikov z 11 709 v decembri roku 2013 na 16 387 v decembri roku 2014.
V roku 2014 SND skúšobne spustilo on-line kampaň na vybraný produkt – konkrétne baletné predstavenie Sen noci svätojánskej – využitím nových formátov: Google Adwords kampaň vo vyhľadávaní, Remarketing Google Display Network, Google Display Network bannerovú kampaň a YouTube Trueview kampaň. Pre zaujímavosť na konkrétny deň predstavenia 14. júna 2014 bolo takto predaných 27 % z celkového počtu predaných vstupeniek.
SND permanentne hľadá nové formy propagácie – okrem tlačovej (teasing, plagáty, citylighty, pútače, programové skladačky a brožúry) sú to príťažlivé mediálne kampane a v uplynulom roku osvedčené i nové formy prezentácie Dňa otvorených dverí (v roku 2014 prišlo do novej budovy SND a Umelecko-dekoračných dielní okolo 9 000 zvedavých hostí), Noc divadiel mala v novembri netradičnú podobu, rovnako ako nové inšpiratívne formy prezentácií v Modrom salóne či talkshow Trochu inak. K mimoriadnym projektom patril baletný galavečer Umenie pre život či hosťovanie prestížneho súboru Eifman Ballet.
Vyvrcholením 94. divadelnej sezóny bol medzinárodný divadelných festival Eurokontext.sk od 5. do 24. júna 2014. SND hostilo 17 súborov z 10 krajín; popri participujúcich slovenských divadlách prišlo 13 zahraničných súborov. Spolu si na festivale Eurokontext.sk pozrelo 12 405 divákov 37 predstavení.
Kompletnú Výročnú správu nájdete tu:
http://www.snd.sk/swift_data/source/pdf/vyrocne_spravy/VS_2014_SND.pdf