|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Štvrtok 21.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Elvíra
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
26. augusta 2014
SND získalo prestížne ocenenie Superbrands
Prestíž Slovenského národného divadla potvrdil celosvetovo uznávaný program hodnotenia značiek Superbrands, v rámci ktorého Odborná porota Slovak Superbrands a slovenskí spotrebitelia ocenili značku ...
Zdieľať
BRATISLAVA 26. augusta (WBN/PR) - Prestíž Slovenského národného divadla potvrdil celosvetovo uznávaný program hodnotenia značiek Superbrands, v rámci ktorého Odborná porota Slovak Superbrands a slovenskí spotrebitelia ocenili značku SND cenou Honorary Superbrands 2014. Naša prvá scéna sa tak zaradila medzi najlepšie značky na slovenskom trhu.
"Spolu s mojím tímom sme radi, že naša snaha vytvárať Slovenskému národnému divadlu pozitívny a dôveryhodný dojem vo verejnosti sa pretavuje aj do prestížneho ocenenia Superbrands 2014, ktoré je výsledkom kvality umeleckej produkcie a inovatívnych foriem marketingovej komunikácie," uviedol generálny riaditeľ SND Marián Chudovský.
Slovenské národné divadlo popri rastúcej návštevnosti počas dvoch uplynulých sezón zaznamenáva aj pozitívne ohlasy na viaceré činnosti – obnovenie tradície podujatí pre divákov (Deň otvorených dverí, Medzinárodný deň detí, Noc divadiel), návrat k usporadúvaniu vlastného divadelného festivalu (Eurokontext.sk), zmena trendu komunikácie s verejnosťou aj prostredníctvom nových médií či kreatívnejší prístup k spracovaniu kampaní na nové inscenácie i sprievodné aktivity, na ktorých tvorbe sa podieľali aj uznávaní výtvarníci a fotografi.
"Spolu s mojím tímom sme radi, že naša snaha vytvárať Slovenskému národnému divadlu pozitívny a dôveryhodný dojem vo verejnosti sa pretavuje aj do prestížneho ocenenia Superbrands 2014, ktoré je výsledkom kvality umeleckej produkcie a inovatívnych foriem marketingovej komunikácie," uviedol generálny riaditeľ SND Marián Chudovský.
Slovenské národné divadlo popri rastúcej návštevnosti počas dvoch uplynulých sezón zaznamenáva aj pozitívne ohlasy na viaceré činnosti – obnovenie tradície podujatí pre divákov (Deň otvorených dverí, Medzinárodný deň detí, Noc divadiel), návrat k usporadúvaniu vlastného divadelného festivalu (Eurokontext.sk), zmena trendu komunikácie s verejnosťou aj prostredníctvom nových médií či kreatívnejší prístup k spracovaniu kampaní na nové inscenácie i sprievodné aktivity, na ktorých tvorbe sa podieľali aj uznávaní výtvarníci a fotografi.