|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Piatok 22.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Cecília
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
18. júla 2013
SND uvádza do predaja ročenku na nadchádzajúcu sezónu
Slovenské národné divadlo vydalo ročenku na nadchádzajúcu 94. sezónu 2013/2014. Pomyselný bedeker svetom našej prvej scény je už na pultoch pokladnice v novej budove SND. Informačne nasýtená ...
Zdieľať
BRATISLAVA 18. júla (WBN/PR) - Slovenské národné divadlo vydalo ročenku na nadchádzajúcu 94. sezónu 2013/2014. Pomyselný bedeker svetom našej prvej scény je už na pultoch pokladnice v novej budove SND. Informačne nasýtená dvestopäťdesiatstranová publikácia je v predaji za cenu 5 eur.
„Okrem podrobného hracieho plánu opery a baletu na celú sezónu prináša aj očakávané premiérove tituly, ktoré pripravil môj tím – zodpovedne, s prehľadom, so znalosťou i so zámerom etablovať Slovenské národné divadlo v medzinárodnom kontexte,“ povedal generálny riaditeľ SND Marián Chudovský.
V ročenke diváci nájdu navyše aktuálny repertoár činohry, opery a baletu, prehľad členov všetkých umeleckých súborov SND, všeobecné informácie o predaji vstupeniek i o ponuke abonentiek a darčekových poukážok, ako aj praktické nákresy hľadísk Slovenského národného divadla. Milovníci kvalitného umenia si celý obsah môžu prečítať nielen v slovenčine, ale tiež v angličtine a v nemčine.
„Ročenku zasielame aj do cestovných kancelárií a hotelov, s ktorými spolupracujeme pri distribúcii vstupeniek pre zahraničných návštevníkov. Ide o veľmi dôležitý marketingový nástroj, ktorý by nám mal napomôcť zvýšiť návštevnosť operných a baletných predstavení,“ povedal riaditeľ Centra marketingu SND Daniel Rabina.
„Okrem podrobného hracieho plánu opery a baletu na celú sezónu prináša aj očakávané premiérove tituly, ktoré pripravil môj tím – zodpovedne, s prehľadom, so znalosťou i so zámerom etablovať Slovenské národné divadlo v medzinárodnom kontexte,“ povedal generálny riaditeľ SND Marián Chudovský.
V ročenke diváci nájdu navyše aktuálny repertoár činohry, opery a baletu, prehľad členov všetkých umeleckých súborov SND, všeobecné informácie o predaji vstupeniek i o ponuke abonentiek a darčekových poukážok, ako aj praktické nákresy hľadísk Slovenského národného divadla. Milovníci kvalitného umenia si celý obsah môžu prečítať nielen v slovenčine, ale tiež v angličtine a v nemčine.
„Ročenku zasielame aj do cestovných kancelárií a hotelov, s ktorými spolupracujeme pri distribúcii vstupeniek pre zahraničných návštevníkov. Ide o veľmi dôležitý marketingový nástroj, ktorý by nám mal napomôcť zvýšiť návštevnosť operných a baletných predstavení,“ povedal riaditeľ Centra marketingu SND Daniel Rabina.