|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Piatok 22.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Cecília
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
Sme tu pre Vás už pätnásť rokov
Svoj prvý obchodný dom na Slovensku otvorila spoločnosť Kaufland v roku 2000 v meste Poprad. Za pätnásť rokov svojho pôsobenia sa stala jednou z najväčších obchodných spoločností na Slovensku s 57 ...
Zdieľať
BRATISLAVA 13. augusta (WBN/PR) - Svoj prvý obchodný dom na Slovensku otvorila spoločnosť Kaufland v roku 2000 v meste Poprad. Za pätnásť rokov svojho pôsobenia sa stala jednou z najväčších obchodných spoločností na Slovensku s 57 predajňami a s celkovou plochou viac ako 170 000 m2, v ktorých zamestnáva vyše päťtisícpäťsto ľudí. V roku 2003 položili základný pilier logistiky a vybudovali distribučné centrum v Ilave, ktoré má 146 brán a viac ako 50 000 m2 skladovej plochy. V tom istom roku začala v Bratislave fungovať aj slovenská centrála.
Výhodnosť nákupu je atribút, ktorý sa pre Slovákov spája najmä s Kauflandom, rovnako ako čerstvosť a kvalita tovaru. Možnosť nakúpiť čerstvé mäso z pultu poskytuje Kaufland v súčasnosti v sedemnástich predajniach na Slovensku. Obslužné pulty s čerstvými rybami a morským plodmi sú dostupné v šiestich obchodných domoch. Práve za túto modernú formu umiestnenia produktu získal Kaufland v roku 2011 ocenenie Múza Merkúra.
Od roku 2013 je Kaufland partnerom projektu Na veku záleží, v rámci ktorého vyškolil svojich zamestnancov, aby nepredávali tabakové výrobky neplnoletým. V roku 2015 sa stal Kaufland nositeľom ocenenia Slovak Superbrands Award a zaradil sa tak do skupiny značiek, ktoré reprezentujú úspešný rozvoj a dynamické vylepšovanie brand image.
Svoju zodpovednosť na vytváraní a kultivácii podnikateľského prostredia na Slovensku potvrdil Kaufland v roku 2014 zakladajúcim členstvom v Slovenskej aliancii moderného obchodu a členstvom v združení Business Leaders Forum. Predajom výrobkov pod svojou privátnou značkou K-Classic podporuje kvalitných domácich výrobcov a kampaňou Z lásky k Slovensku motivuje zákazníkov ku kúpe domácich výrobkov a prispieva tak k rozvoju obchodu a ekonomiky celej krajiny. Kaufland je tiež donorom Potravinovej banky Slovenska. V roku 2014 daroval do systému potravinových a sociálnych výdajní potraviny v hodnote 467 494 €.
Životné prostredie ako kľúčová téma
Kaufland sa významne angažuje aj environmentálnej oblasti. Inovatívne riešenia aplikuje pri výstavbe nových obchodných domov, ktoré využívajú systém rekuperácie. V roku 2015 Kaufland vybudoval v poradí desiaty obchodný dom s takýmto systémom, ktorý umožňuje opätovné využitie odpadového tepla na chladenie, resp. vykurovanie. Triedením odpadu Kaufland podporuje recykláciu nielen v predajniach, ale aj vo svojich administratívnych zložkách. Množstvo odpadu znižuje aj využívaním ekologických vratných systémov na transport ovocia, zeleniny, mäsa a širokou ponukou nápojov vo vratných sklenených fľašiach.
Svojim zákazníkom umožňuje triedený zber a recykláciu odpadov z obalov. Ako prvá a zatiaľ jediná obchodná spoločnosť na Slovensku najnovšie aj hliníkových nápojových plechoviek. Na podporu environmentálnej osvety vybudoval Kaufland v trinástich obchodných domoch tzv. Zelený chodník, ktorý prostredníctvom informačných tabúľ vzdeláva o triedení, recyklácií odpadu aj šetrení energie. Ocenenie Múza Merkúra získal Kaufland v roku 2015 za predaj ponožiek vyrobených z použitých rybárskych sietí v rámci podpory iniciatívy Healthy Seas – Zdravé moria.
Zodpovedný zamestnávateľ
K najvýznamnejším spoločensky zodpovedným aktivitám Kauflandu na Slovensku patrí partnerstvo so Slovenským Červeným krížom, v rámci ktorého zamestnanci pravidelne, niekoľkokrát do roka, darujú krv. Kaufland sa tak stal lídrom medzi zamestnávateľmi, ktorí podporujú dobročinnosť svojich zamestnancov a inšpirujú k tomu aj ostatných. V súčasnosti Kaufland zamestnáva vyše päťtisícpäťsto zamestnancov vo všetkých regiónoch Slovenska. Na RecruitRank Awards 2012 získal Kaufland 3. miesto v kategórii veľkých firiem za najlepší výberový proces na základe hodnotení uchádzačov. V spolupráci s Domovským vzdelávacím centrom ponúka prácu aj odchovancom detských domovov. Pomáha im získať pracovné návyky, čím ich podporuje pri osamostatnení sa. V tomto roku zaviedol Kaufland tzv. Idea Management, ktorý umožňuje zamestnancom podieľať sa na zvyšovaní efektivity firmy a podávať zlepšovacie návrhy za odmenu.
Spoločnosť Kaufland
Spoločnosť Kaufland patrí k lídrom medzi obchodnými reťazcami a v súčasnosti prevádzkuje viac ako 1 150 samoobslužných obchodných domov v Nemecku, Českej republike, Poľsku, Chorvátsku, Rumunsku, Bulharsku a na Slovensku. Obchodné domy Kaufland ponúkajú veľa rôznych značkových produktov, atraktívne privátne značky a širokú škálu regionálnych produktov. Spoločenská zodpovednosť a ochranu životného prostredia je neoddeliteľnou súčasťou korporátnej politiky Kauflandu. Viac informácií na: www.kaufland.sk
Výhodnosť nákupu je atribút, ktorý sa pre Slovákov spája najmä s Kauflandom, rovnako ako čerstvosť a kvalita tovaru. Možnosť nakúpiť čerstvé mäso z pultu poskytuje Kaufland v súčasnosti v sedemnástich predajniach na Slovensku. Obslužné pulty s čerstvými rybami a morským plodmi sú dostupné v šiestich obchodných domoch. Práve za túto modernú formu umiestnenia produktu získal Kaufland v roku 2011 ocenenie Múza Merkúra.
Od roku 2013 je Kaufland partnerom projektu Na veku záleží, v rámci ktorého vyškolil svojich zamestnancov, aby nepredávali tabakové výrobky neplnoletým. V roku 2015 sa stal Kaufland nositeľom ocenenia Slovak Superbrands Award a zaradil sa tak do skupiny značiek, ktoré reprezentujú úspešný rozvoj a dynamické vylepšovanie brand image.
Svoju zodpovednosť na vytváraní a kultivácii podnikateľského prostredia na Slovensku potvrdil Kaufland v roku 2014 zakladajúcim členstvom v Slovenskej aliancii moderného obchodu a členstvom v združení Business Leaders Forum. Predajom výrobkov pod svojou privátnou značkou K-Classic podporuje kvalitných domácich výrobcov a kampaňou Z lásky k Slovensku motivuje zákazníkov ku kúpe domácich výrobkov a prispieva tak k rozvoju obchodu a ekonomiky celej krajiny. Kaufland je tiež donorom Potravinovej banky Slovenska. V roku 2014 daroval do systému potravinových a sociálnych výdajní potraviny v hodnote 467 494 €.
Životné prostredie ako kľúčová téma
Kaufland sa významne angažuje aj environmentálnej oblasti. Inovatívne riešenia aplikuje pri výstavbe nových obchodných domov, ktoré využívajú systém rekuperácie. V roku 2015 Kaufland vybudoval v poradí desiaty obchodný dom s takýmto systémom, ktorý umožňuje opätovné využitie odpadového tepla na chladenie, resp. vykurovanie. Triedením odpadu Kaufland podporuje recykláciu nielen v predajniach, ale aj vo svojich administratívnych zložkách. Množstvo odpadu znižuje aj využívaním ekologických vratných systémov na transport ovocia, zeleniny, mäsa a širokou ponukou nápojov vo vratných sklenených fľašiach.
Svojim zákazníkom umožňuje triedený zber a recykláciu odpadov z obalov. Ako prvá a zatiaľ jediná obchodná spoločnosť na Slovensku najnovšie aj hliníkových nápojových plechoviek. Na podporu environmentálnej osvety vybudoval Kaufland v trinástich obchodných domoch tzv. Zelený chodník, ktorý prostredníctvom informačných tabúľ vzdeláva o triedení, recyklácií odpadu aj šetrení energie. Ocenenie Múza Merkúra získal Kaufland v roku 2015 za predaj ponožiek vyrobených z použitých rybárskych sietí v rámci podpory iniciatívy Healthy Seas – Zdravé moria.
Zodpovedný zamestnávateľ
K najvýznamnejším spoločensky zodpovedným aktivitám Kauflandu na Slovensku patrí partnerstvo so Slovenským Červeným krížom, v rámci ktorého zamestnanci pravidelne, niekoľkokrát do roka, darujú krv. Kaufland sa tak stal lídrom medzi zamestnávateľmi, ktorí podporujú dobročinnosť svojich zamestnancov a inšpirujú k tomu aj ostatných. V súčasnosti Kaufland zamestnáva vyše päťtisícpäťsto zamestnancov vo všetkých regiónoch Slovenska. Na RecruitRank Awards 2012 získal Kaufland 3. miesto v kategórii veľkých firiem za najlepší výberový proces na základe hodnotení uchádzačov. V spolupráci s Domovským vzdelávacím centrom ponúka prácu aj odchovancom detských domovov. Pomáha im získať pracovné návyky, čím ich podporuje pri osamostatnení sa. V tomto roku zaviedol Kaufland tzv. Idea Management, ktorý umožňuje zamestnancom podieľať sa na zvyšovaní efektivity firmy a podávať zlepšovacie návrhy za odmenu.
Spoločnosť Kaufland
Spoločnosť Kaufland patrí k lídrom medzi obchodnými reťazcami a v súčasnosti prevádzkuje viac ako 1 150 samoobslužných obchodných domov v Nemecku, Českej republike, Poľsku, Chorvátsku, Rumunsku, Bulharsku a na Slovensku. Obchodné domy Kaufland ponúkajú veľa rôznych značkových produktov, atraktívne privátne značky a širokú škálu regionálnych produktov. Spoločenská zodpovednosť a ochranu životného prostredia je neoddeliteľnou súčasťou korporátnej politiky Kauflandu. Viac informácií na: www.kaufland.sk