|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Štvrtok 21.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Elvíra
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
04. apríla 2014
Smartfóny využívajú na nákupy v e-shopoch hlavne muži
Inteligentné telefóny používa na Slovensku na nakupovanie cez internet približne 16 percent zákazníkov a zákazníčok e-shopov. Ďalších 25 percent návštevníkov i návštevníčok internetových ...
Zdieľať
BRATISLAVA 4. apríla (WEBNOVINY) - Inteligentné telefóny používa na Slovensku na nakupovanie cez internet približne 16 percent zákazníkov a zákazníčok e-shopov. Ďalších 25 percent návštevníkov i návštevníčok internetových obchodov používa smartfón pri výbere tovaru.
Vyplýva to z prieskumu, ktorý na vzorke takmer 2000 respondentov nakupujúcich na internete urobila výskumná agentúra NMS Market Research a nezávislý nákupný radca Heureka.sk.
"Spomedzi návštevníkov e-shopov nakupujúcich cez inteligentný telefón tvoria muži až 63 percent," uviedol riaditeľ NMS Market Research Michal Osuský, pričom dodal, že takmer tretina nakupujúcich sa nachádza vo vekovej kategórii od 21 do 30 rokov.
"Počet ľudí nakupujúcich na internete cez smartfón bude rásť priamo úmerne s rastom investícií e-shopov do funkcionality ich webstránok, ako aj so zjednodušením platobných mechanizmov," vyjadril sa riaditeľ Heureka.sk Tomáš Braverman.
Informácie agentúre SITA poskytla Diana Mareková Theizlová z agentúry Fusion.
Vyplýva to z prieskumu, ktorý na vzorke takmer 2000 respondentov nakupujúcich na internete urobila výskumná agentúra NMS Market Research a nezávislý nákupný radca Heureka.sk.
"Spomedzi návštevníkov e-shopov nakupujúcich cez inteligentný telefón tvoria muži až 63 percent," uviedol riaditeľ NMS Market Research Michal Osuský, pričom dodal, že takmer tretina nakupujúcich sa nachádza vo vekovej kategórii od 21 do 30 rokov.
"Počet ľudí nakupujúcich na internete cez smartfón bude rásť priamo úmerne s rastom investícií e-shopov do funkcionality ich webstránok, ako aj so zjednodušením platobných mechanizmov," vyjadril sa riaditeľ Heureka.sk Tomáš Braverman.
Informácie agentúre SITA poskytla Diana Mareková Theizlová z agentúry Fusion.