|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Nedeľa 22.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Adela
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
Slovenský Pygmalios boduje na svetovom veľtrhu EuroShop
Slovenský Pygmalios boduje na svetovom veľtrhu EuroShop
Zdieľať
Slovenský Pygmalios boduje na svetovom veľtrhu EuroShop Foto: Pygmalios
Bratislava 8. marca (OTS) - V Hale 6, kde predstavuje unikátne riešenia retailovej analytiky, len za prvé dni získala takmer stovku reálnych záujemcov z celého sveta.Veľtrh EuroShop organizuje Messe Düsseldorf každé tri roky. Jubilejný a zrejme najsilnejší 50. ročník hostí 2 367 vystavovateľov zo 60 krajín, ktorí vystavujú v 18-tich halách na ploche 128 000 m2. V sekcii venovanej retailovým technológiám, kde je najviac, teda vyše 700 vystavovateľov, má zastúpenie i Slovensko.
„V Pygmalios stánku čelí naša trojčlenná výprava silnému náporu návštevníkov. Len za prvé dva dni sme získali vyše 80 potenciálnych záujemcov o riešenie, a to zo všetkých kútov sveta. Vážny záujem prejavili firmy z Ázie, Južnej Ameriky aj Spojených arabských emirátov,“ komentuje situáciu na výstavisku generálny manažér firmy Pygmalios s.r.o. Milan Novota. Výstavisko Messe Düsseldorf v tomto roku očakáva, že od 5. do 9. marca prejde bránami EurosShop-u vyše 110 000 návštevníkov!
Kľúčovou témou veľtrhu je digitalizácia retailu. Slovenský start-up Pygmalios predstavuje vo svojej exhibícii inovatívny nástroj Pygmalios Analytics, ktorý posúva retail do tejto novej éry. In-store analytika v reálnom čase právom na takto významné podujatie celosvetového významu patrí. Je odozvou na globálne zmeny, reaguje na súčasné i budúce potreby retailu, rozmáhajúci sa internet vecí (Internet of Things) a nástup Industry 4.0.
Pygmalios Analytics a jeho metriky pomáhajú marketingu, merchandisingu a v bežnej retailovej praxi. Dokážu odhaliť napríklad zmeny v nákupnom správaní, rezervy v plánovaní pracovných zmien a zásob, dokážu korigovať otváraciu dobu. Manažment retailu na základe týchto kvalitných údajov získaných v reálnom čase dokáže nielen ušetriť náklady, ale preukázateľne zvýšiť tržby a spokojnosť zákazníkov.
Viac informácií na www.pygmalios.com
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR