|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Štvrtok 21.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Elvíra
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
01. apríla 2022
Slovenský pavilón na výstave Expo v Dubaji zaujal, navštívilo ho viac ako pol milióna ľudí
Tagy: Cestovný ruch Expo Dubaj 2020
Slovenský pavilón na svetovej výstave Expo navštívilo viac ako pol milióna návštevníkov. Výstavy sa zúčastnila aj organizácia
Zdieľať
1.4.2022 - Slovenský pavilón na svetovej výstave Expo navštívilo viac ako pol milióna návštevníkov. Výstavy sa zúčastnila aj organizácia Slovakia Travel, ktorá podporuje, pomáha propagovať a rozvíjať cestovný ruch Slovenska na domácom a zahraničnom trhu.
Informovala o tom PR manažérka organizácie Slovakia Travel Karolína Ducká v tlačovej správe.
„Náš pavilón navštívilo viac ako pol milióna návštevníkov. Viac ako 90 percent z nich uviedlo, že chce našu krajinu navštíviť. Najviac ich zaujali príroda, gastronómia, kultúrne pamiatky a kúpeľníctvo. Hrdo sme sa prezentovali ako krajina s trvalo udržateľným turizmom, ktorý sa stal globálnym trendom,“ uviedol generálny riaditeľ Slovakia Travel Václav Mika.
Na výstave bodovalo aj kúpeľníctvo a týždeň Health and Wellness vzbudil hlavne na arabskom trhu veľký záujem.
Úspešnú účasť na výstave Expo chce Slovakia Travel využiť aj na ďalších veľtrhoch cestovného ruchu. K ďalším plánom organizácie patrí rozšírenie siete zahraničných zastúpení, užšia spolupráca s domácimi organizáciami cestovného ruchu, ale aj dobudovanie dátového centra slúžiaceho na analýzu zdrojových trhov a realizovanie prieskumov, ktoré zefektívnia prácu tímu marketingu a propagácie.
„Domáci cestovný ruch mal vlani z hľadiska letnej sezóny historicky najlepší rok. Radi by sme tieto štatistiky zopakovali. Nebude to ľahké, náš cestovný ruch bude poznačený vojnou na Ukrajine, preto okrem pripravených taktických a imidžových kampaní budeme pokračovať aj v informačnej, aby dovolenkári vedeli, že sme nielen nádherná a zaujímavú krajina, ale naďalej i bezpečná,“ uzavrel Mika.
Zdroj: Webnoviny.sk - Slovenský pavilón na výstave Expo v Dubaji zaujal, navštívilo ho viac ako pol milióna ľudí © SITA Všetky práva vyhradené.
Informovala o tom PR manažérka organizácie Slovakia Travel Karolína Ducká v tlačovej správe.
Príroda aj kúpeľníctvo bodovali
„Náš pavilón navštívilo viac ako pol milióna návštevníkov. Viac ako 90 percent z nich uviedlo, že chce našu krajinu navštíviť. Najviac ich zaujali príroda, gastronómia, kultúrne pamiatky a kúpeľníctvo. Hrdo sme sa prezentovali ako krajina s trvalo udržateľným turizmom, ktorý sa stal globálnym trendom,“ uviedol generálny riaditeľ Slovakia Travel Václav Mika.
Na výstave bodovalo aj kúpeľníctvo a týždeň Health and Wellness vzbudil hlavne na arabskom trhu veľký záujem.
Cestovný ruch poznačí vojna
Úspešnú účasť na výstave Expo chce Slovakia Travel využiť aj na ďalších veľtrhoch cestovného ruchu. K ďalším plánom organizácie patrí rozšírenie siete zahraničných zastúpení, užšia spolupráca s domácimi organizáciami cestovného ruchu, ale aj dobudovanie dátového centra slúžiaceho na analýzu zdrojových trhov a realizovanie prieskumov, ktoré zefektívnia prácu tímu marketingu a propagácie.
„Domáci cestovný ruch mal vlani z hľadiska letnej sezóny historicky najlepší rok. Radi by sme tieto štatistiky zopakovali. Nebude to ľahké, náš cestovný ruch bude poznačený vojnou na Ukrajine, preto okrem pripravených taktických a imidžových kampaní budeme pokračovať aj v informačnej, aby dovolenkári vedeli, že sme nielen nádherná a zaujímavú krajina, ale naďalej i bezpečná,“ uzavrel Mika.
Zdroj: Webnoviny.sk - Slovenský pavilón na výstave Expo v Dubaji zaujal, navštívilo ho viac ako pol milióna ľudí © SITA Všetky práva vyhradené.
Tagy: Cestovný ruch Expo Dubaj 2020