|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Utorok 5.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Imrich
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
22. mája 2013
Slovenský maloobchod pomáha rozvoju regiónov
Slovenská maloobchodná sieť CBA Slovakia s.r.o. podporuje zamestnanosť, kultúru nakupovania a rozvíja filantropické aktivity v regiónoch, kde sa ľuďom žije o niečo ťažšie. Voči štátu vystupuje ako ...
Zdieľať
BRATISLAVA 22. mája (WBN/PR) - Slovenská maloobchodná sieť CBA Slovakia s.r.o. podporuje zamestnanosť, kultúru nakupovania a rozvíja filantropické aktivity v regiónoch, kde sa ľuďom žije o niečo ťažšie. Voči štátu vystupuje ako zodpovedná firma, ktorá zamestnáva na riadny pracovný úväzok 2 500 zamestnancov.
„Naše predajne patria k tým, kde zákazníka predavačka pozná po mene, hoci si chodí denne kupovať len pečivo a noviny,“ hovorí Vladimír Kocúrek, viceprezident CBA Slovakia s.r.o. a pokračuje: „Sú to najmä vzťahy so zákazníkmi, obyvateľmi našej krajiny, ktoré považujeme za prioritu a vďaka ktorým sme dosiahli šieste miesto v rebríčku TOP 10 slovenského maloobchodu za predaj potravín v roku 2012. Dôkazom popularity regionálnych obchodov s vyšším komfortom nakupovania a diskontných predajní je i vyše 80 000 zákazníkov - držiteľov lojalitnej karty a viac ako 170 podnikateľov - členov klubu ŽIVNObonus.“
Slovenský maloobchod môže byť technicky, kvalitnou ponukou a službami na úrovni západných krajín a pritom dlhodobo fungovať zo slovenským kapitálom a so slovenskými dodávateľmi. V. Kocúrek: „Snažíme sa byť tak blízko domácemu zákazníkovi, ako je to len možné. Vytvárame stabilné pracovné miesta v mestách s veľmi vysokou nezamestnanosťou, ako Rimavská Sobota (6 prevádzok, 33,96% evidovaná miera nezamestnanosti podľa ÚPSVaR, apríl 2013), Rožňava (3 prevádzky, 28,95%), Poltár (2 prevádzky, 28,16%), Revúca (1 prevádzka, 33,62%) a Lučenec (11 prevádzok, 23,98%). Z vlastných prostriedkov, bez štátnych subvencií a akejkoľvek štátnej podpory, investujeme do nových predajní, dizajnu a interiéru novo otvorených i redizajnových predajní. Potvrdením kvality nákupného prostredia nášho formátu CENT Supermarket CBA v reálnom prostredí slovenského maloobchodu je i ocenenie Múza Merkúra za tretie miesto v kategórii Branding predajne.“
V regáloch predajní CBA Slovakia nájdu zákazníci najširšiu ponuku výrobkov od slovenských dodávateľov za skutočne priaznivé ceny. Mnohé z nich nesú prestížne logo Značka kvality SK. „Zdá sa nám duplicitné a náklady zvyšujúce informovať o percentuálnom pomere výrobkov podľa krajiny pôvodu na tabuli pri vchode do každej z našich 343 predajní. Sme presvedčení že táto informácia prevažnej väčšine zákazníkov nebude slúžiť, veď napríklad u mnohých výrobkov je uvedená krajina pôvodu EU. Novelu Zákona o potravinách tak ani v tomto bode nepovažujeme za pomoc pre fungovanie slovenského maloobchodu,“ uvádza V. Kocúrek.
„Naše predajne patria k tým, kde zákazníka predavačka pozná po mene, hoci si chodí denne kupovať len pečivo a noviny,“ hovorí Vladimír Kocúrek, viceprezident CBA Slovakia s.r.o. a pokračuje: „Sú to najmä vzťahy so zákazníkmi, obyvateľmi našej krajiny, ktoré považujeme za prioritu a vďaka ktorým sme dosiahli šieste miesto v rebríčku TOP 10 slovenského maloobchodu za predaj potravín v roku 2012. Dôkazom popularity regionálnych obchodov s vyšším komfortom nakupovania a diskontných predajní je i vyše 80 000 zákazníkov - držiteľov lojalitnej karty a viac ako 170 podnikateľov - členov klubu ŽIVNObonus.“
Slovenský maloobchod môže byť technicky, kvalitnou ponukou a službami na úrovni západných krajín a pritom dlhodobo fungovať zo slovenským kapitálom a so slovenskými dodávateľmi. V. Kocúrek: „Snažíme sa byť tak blízko domácemu zákazníkovi, ako je to len možné. Vytvárame stabilné pracovné miesta v mestách s veľmi vysokou nezamestnanosťou, ako Rimavská Sobota (6 prevádzok, 33,96% evidovaná miera nezamestnanosti podľa ÚPSVaR, apríl 2013), Rožňava (3 prevádzky, 28,95%), Poltár (2 prevádzky, 28,16%), Revúca (1 prevádzka, 33,62%) a Lučenec (11 prevádzok, 23,98%). Z vlastných prostriedkov, bez štátnych subvencií a akejkoľvek štátnej podpory, investujeme do nových predajní, dizajnu a interiéru novo otvorených i redizajnových predajní. Potvrdením kvality nákupného prostredia nášho formátu CENT Supermarket CBA v reálnom prostredí slovenského maloobchodu je i ocenenie Múza Merkúra za tretie miesto v kategórii Branding predajne.“
V regáloch predajní CBA Slovakia nájdu zákazníci najširšiu ponuku výrobkov od slovenských dodávateľov za skutočne priaznivé ceny. Mnohé z nich nesú prestížne logo Značka kvality SK. „Zdá sa nám duplicitné a náklady zvyšujúce informovať o percentuálnom pomere výrobkov podľa krajiny pôvodu na tabuli pri vchode do každej z našich 343 predajní. Sme presvedčení že táto informácia prevažnej väčšine zákazníkov nebude slúžiť, veď napríklad u mnohých výrobkov je uvedená krajina pôvodu EU. Novelu Zákona o potravinách tak ani v tomto bode nepovažujeme za pomoc pre fungovanie slovenského maloobchodu,“ uvádza V. Kocúrek.