|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Štvrtok 21.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Elvíra
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
15. decembra 2011
Slovensko predlžuje tranzitný ticketing o pol roka
Nákladné automobily budú za využitie vybraných tranzitných úsekov ciest na Slovensku platiť o pol roka dlhšie. Nová vyhláška ministerstva dopravy upravujúca Mýtny poriadok s ...
Zdieľať
BRATISLAVA 15. decembra (WEBNOVINY) - Nákladné automobily budú za využitie vybraných tranzitných úsekov ciest na Slovensku platiť o pol roka dlhšie.
Nová vyhláška ministerstva dopravy upravujúca Mýtny poriadok s účinnosťou 1. januára budúceho roka predlžuje platnosť takzvaného tranzitného ticketingu do 30. júna 2012. Cestní dopravcovia s povinnosťou platiť mýto budú môcť naďalej využívať dvanásť tranzitných trás oboma smermi.
Naposledy bola táto možnosť platenia mýta predĺžená o štyri mesiace od septembra do konca tohto roka.
Tranzitný ticketing funguje od 12. januára 2010 ako náhradný spôsob platenia mýta pre nákladné automobily nad 3,5 tony. Systém funguje na princípe vydania časovo obmedzeného ticketu na vybraných hraničných priechodoch.
Nákladné automobily pri tranzitnom prejazde cez Slovensko nemusia mať namontovanú palubnú jednotku na výpočet mýtneho. Do marca tohto roka mohli na to využívať pôvodne osemnásť tranzitných trás, šesť málo využívaných však bolo zrušených.
Nová vyhláška ministerstva dopravy upravujúca Mýtny poriadok s účinnosťou 1. januára budúceho roka predlžuje platnosť takzvaného tranzitného ticketingu do 30. júna 2012. Cestní dopravcovia s povinnosťou platiť mýto budú môcť naďalej využívať dvanásť tranzitných trás oboma smermi.
Naposledy bola táto možnosť platenia mýta predĺžená o štyri mesiace od septembra do konca tohto roka.
Tranzitný ticketing funguje od 12. januára 2010 ako náhradný spôsob platenia mýta pre nákladné automobily nad 3,5 tony. Systém funguje na princípe vydania časovo obmedzeného ticketu na vybraných hraničných priechodoch.
Nákladné automobily pri tranzitnom prejazde cez Slovensko nemusia mať namontovanú palubnú jednotku na výpočet mýtneho. Do marca tohto roka mohli na to využívať pôvodne osemnásť tranzitných trás, šesť málo využívaných však bolo zrušených.
<< predchádzajúci článok
Štátna prémia v roku 2012: Optimálny ročný vklad ostáva rovnaký a výška štátnej prémie tiež
Štátna prémia v roku 2012: Optimálny ročný vklad ostáva rovnaký a výška štátnej prémie tiež