|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Sobota 21.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Bohdan
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
15. apríla 2024
Slovensko musí popracovať na budovaní dobrého mena krajiny, aby pritiahlo viac zahraničných turistov
Slovensko chce prilákať viac nielen domácich, ale najmä zahraničných návštevníkov, ktorých je stále menej než pred pandémiou koronavírusu. Pomôcť k tomu ...
Zdieľať
15.4.2024 (SITA.sk) - Slovensko chce prilákať viac nielen domácich, ale najmä zahraničných návštevníkov, ktorých je stále menej než pred pandémiou koronavírusu.
Pomôcť k tomu môže aj profesionalizácia diskusie o tom, ako sa vytvára dobré meno krajiny ako kvalitnej destinácie cestovného ruchu.
Minister cestovného ruchu a športu SR Dušan Keketi (nominant SNS) upozornil, že značka Slovenska mala doma za ostatných 30 rokov len niekoľko interpretácií a obáva sa, že žiadna z nich nebola celkom správna.
„Ak chceme v téme budovania dobrého obrazu Slovenska ako destinácie cestovného ruchu nastúpiť na novú cestu, vyžaduje to výrazne vyššiu kvalitu poznatkov,“ uviedol Dušan Keketi.
„Časy, kedy sme si pod brandingom predstavovali len logo a slogan, nahradí nová etapa práce s reputáciou krajiny ako destináciou cestovného ruchu,“ poznamenal.
Ministerstvo cestovného ruchu a športu SR (MCRŠ) z tohto dôvodu prevzalo záštitu nad medzinárodným expertným podujatím so zameraním na vytváranie dobrého mena pre obchod, cestovný ruch, talent a investície.
Jeho hlavnými protagonistami sú Simon Anholt a Robert Govers, svetové kapacity v oblasti strategického riadenia reputácie krajín.
O presadenie metodológie riadenia značky krajiny sa usiluje niekoľko rokov občianske združenie Brand Slovensko, organizátor podujatia.
„Masterclass je nástrojom na vyrovnanie poznatkovej bázy o tejto téme a azda solídnym základom pre vytvorenie nového modelu riadenia tejto témy na Slovensku,“ uviedla výkonná riaditeľka združenia Zuzana Mikulášová.
Zdroj: SITA.sk - Slovensko musí popracovať na budovaní dobrého mena krajiny, aby pritiahlo viac zahraničných turistov © SITA Všetky práva vyhradené.
Pomôcť k tomu môže aj profesionalizácia diskusie o tom, ako sa vytvára dobré meno krajiny ako kvalitnej destinácie cestovného ruchu.
Práca s reputáciou krajiny
Minister cestovného ruchu a športu SR Dušan Keketi (nominant SNS) upozornil, že značka Slovenska mala doma za ostatných 30 rokov len niekoľko interpretácií a obáva sa, že žiadna z nich nebola celkom správna.
„Ak chceme v téme budovania dobrého obrazu Slovenska ako destinácie cestovného ruchu nastúpiť na novú cestu, vyžaduje to výrazne vyššiu kvalitu poznatkov,“ uviedol Dušan Keketi.
„Časy, kedy sme si pod brandingom predstavovali len logo a slogan, nahradí nová etapa práce s reputáciou krajiny ako destináciou cestovného ruchu,“ poznamenal.
Medzinárodné expertné podujatie
Ministerstvo cestovného ruchu a športu SR (MCRŠ) z tohto dôvodu prevzalo záštitu nad medzinárodným expertným podujatím so zameraním na vytváranie dobrého mena pre obchod, cestovný ruch, talent a investície.
Jeho hlavnými protagonistami sú Simon Anholt a Robert Govers, svetové kapacity v oblasti strategického riadenia reputácie krajín.
Nástroj Masterclass
O presadenie metodológie riadenia značky krajiny sa usiluje niekoľko rokov občianske združenie Brand Slovensko, organizátor podujatia.
„Masterclass je nástrojom na vyrovnanie poznatkovej bázy o tejto téme a azda solídnym základom pre vytvorenie nového modelu riadenia tejto témy na Slovensku,“ uviedla výkonná riaditeľka združenia Zuzana Mikulášová.
Zdroj: SITA.sk - Slovensko musí popracovať na budovaní dobrého mena krajiny, aby pritiahlo viac zahraničných turistov © SITA Všetky práva vyhradené.
nasledujúci článok >>
Poslanec Náhlik cez svoje firmy ovláda miliónové majetky, tvrdí mimovládka a žiada preskúmať jeho majetkové priznanie
Poslanec Náhlik cez svoje firmy ovláda miliónové majetky, tvrdí mimovládka a žiada preskúmať jeho majetkové priznanie
<< predchádzajúci článok
Opozícia pácha v zahraničí „ekonomickú vlastizradu“, podľa Fica Šimečka otočil a Ódorova vláda sa správala ako lenivé vši (video)
Opozícia pácha v zahraničí „ekonomickú vlastizradu“, podľa Fica Šimečka otočil a Ódorova vláda sa správala ako lenivé vši (video)