|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Piatok 15.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Leopold
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
04. februára 2015
Slovensko láka turistov cez regionálne organizácie cestovného ruchu
Na snímke turisti na zasneženom Skalnatom Plese, v pozadí Lomnický štít vo Vysokých Tatrách, ilustračné foto
Zdieľať
Na snímke turisti na zasneženom Skalnatom Plese, v pozadí Lomnický štít vo Vysokých Tatrách, ilustračné foto Foto: TASR/Oliver Ondráš
Bratislava 4. februára (TASR) – K lepšej propagácii regiónov Slovenska by mali prispieť oblastné organizácie cestovného ruchu (OOCR) s podnikateľmi v ich riadiacich orgánoch. Zväz cestovného ruchu (ZCR) SR združuje 29 OOCR a na svojom Valnom zhromaždení v utorok (3. 2.) prijal ďalších dvoch nových členov - oblastné organizácie cestovného ruchu Bratislava Tourist Board a Región Vysoké Tatry."Vítame prizvanie medzi členov zväzu a vnímame to ako dôležitý krok k prepojeniu a hlbšej spolupráci všetkých zložiek cestovného ruchu. Práve na úrovni destinácie sa vytvára samotný produkt a marketingové stratégie na prilákanie návštevníkov, ktoré by sa mali prenášať aj do prezentácie krajiny ako takej," konštatoval predseda predstavenstva Bratislava Tourist Board František Stano.
Podľa viceprezidenta ZCR Jána Svobodu sa oblastné organizácie, ktoré v ZCR pôsobia už štvrtý rok, stali najefektívnejším nástrojom propagácie Slovenska v zahraničí aj doma.
"OOCR sú dôkazom, ako môže spolupracovať samospráva s komerčnými subjektmi. Je to ideálny nástroj na rozšírenie ponuky pre návštevníkov regiónu, a tým aj udržanie klienta v danom regióne na dlhší čas," konštatoval Svoboda. Vďaka tomuto prepojeniu sa podľa neho zvýšil priemerný počet prenocovaní v niektorých regiónoch Slovenska z 1,5 dňa na 2,5 dňa.
Podpora formou propagácie sa podľa Svobodu má sústrediť aj na okolité obce, a tým i na kompletnú prípravu propagačných materiálov, ktorými by sa prezentovali regióny i na zahraničných veľtrhoch cestovného ruchu. "Motiváciou na vznik ďalších OOCR by mala byť dotácia Ministerstva dopravy, výstavby a cestovného ruchu (MDVRR) SR, na ktorú má každá z nich nárok," doplnil Svoboda.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR