![]() |
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
![]() |
||||||
Utorok 4.3.2025
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
![]() |
||||||
Meniny má Kazimír
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
![]() |
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
09. mája 2011
Slovensko hlasuje za Sexistický puk
Po prvý raz sa na Slovensku hlasuje o najútočnejší hokejový sexizmus. Majstrovstvá sveta v hokeji prinášajú radosť i sklamanie z hokejových ...
Zdieľať

Cieľom súťaže je poukázať na problematické zobrazovanie žien a mužov v médiách. Veľká časť reklám komunikuje prostredníctvom zjednodušených predstáv o vlastnostiach a rolách žien a mužov. Práve na týchto stereotyopných predstavách stavia sexizmus - presvedčenie o menejcennosti jednej zo skupiny pohlaví, v našej spoločnosti väčšinou žien. V súťažných reklamách sú ženy sexuálnym objektom, doplnkom ponúkaného tovaru, ich "účelom" je pútať pozornosť mužov. Aj toto sú formy znevýhodňovania žien v spoločnosti, ktoré podobné reklamy nielen odzrkadľujú, ale aj upevňujú.
Portál informovala Zuzana Maďarová z neformálnej skupiny Feministky.sk