|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Piatok 22.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Cecília
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
Slovensko ako turistická destinácia zožalo úspech v írskej televíznej šou
Bratislavu a jej blízke okolie predstavila minulý týždeň zábavná cestovateľská relácia High Road Low Road v írskej štátnej televízii RTÉ. Dve známe osobnosti v nej spoznávajú rovnakú destináciu. ...
Zdieľať
9.2.2024 (SITA.sk) - Bratislavu a jej blízke okolie predstavila minulý týždeň zábavná cestovateľská relácia High Road Low Road v írskej štátnej televízii RTÉ. Dve známe osobnosti v nej spoznávajú rovnakú destináciu. Zatiaľ čo prvá má na to obmedzený rozpočet, druhá si užíva tie najluxusnejšie miesta a služby pre turistov. Epizóda o slovenskom hlavnom meste zožala v Írsku veľký úspech, videlo ju takmer 400-tisíc divákov.
Írske štáby natáčali na Bratislavskom hrade, v Múzeu dopravy a vyskúšali si tiež adrenalínovú 360-stupňovú prechádzku po veži UFO. Hlavné mesto spoznali zo vzduchu počas preletu v lietadle aj z vody, počas jazdy po Dunaji. V Modre si vyskúšali výrobu tradičnej keramiky, vo Svätom Jure ochutnali víno, v Slovenskom Grobe pečenú hus a v Piešťanoch okúsili bahenný kúpeľ.
Íri na Slovensku točili počas minuloročnej jesene, štátna televízia RTÉ epizódu odvysielala minulý utorok. Na všetky spomínané miesta sa pozrelo takmer 400-tisíc divákov, ktorí šou v jej priamom prenose a v hlavnom vysielacom čase sledovali. V daný deň a hodinu tak epizóda o Slovensku získala až 36-percentný podiel sledovanosti. "Môj syn bol v Bratislave a hovoril mi, aké je to skvelé mesto. Od tohto momentu som ju chcel mať ako destináciu v našej relácii," vysvetlil producent šou Bob Obrien. Po osobnej skúsenosti so synom jednoznačne súhlasím. Z Bratislavy som bol nadšený a som rád, že toľko írskych divákov ju mohlo spoznať s nami. Ako bonus je perfektne dostupná priamymi letmi z Dublinu," zhodnotil.
Na príprave relácie spolupracovali SLOVAKIA TRAVEL, národná organizácia pre podporu a propagáciu cestovného ruchu a Bratislava Tourist Board. Pre írsku produkčnú spoločnosť pripravili zoznam zaujímavých miest a atrakcií. "Je radosť a zadosťučinenie, že epizóda o Slovensku zožala medzi írskymi divákmi mimoriadny úspech. Írsko je totiž jedným z našich cieľových trhov. Bratislava a jej okolie sú pre turistov atraktívne a aj toto je cesta, ako ich zaujať," povedal Václav Mika, generálny riaditeľ SLOVAKIA TRAVEL. "Pre show sme pripravili výber zaujímavých miest a pozvanie pre štandardného, ale aj náročnejšieho írskeho návštevníka. Som rád, že sa nám výber podaril a relácia mala výnimočnú sledovanosť. O tom, že Bratislava zaujala, sme sa presvedčili aj na najväčšom veľtrhu cestovného ruchu, ktorý sa pred pár dňami konal v Dubline," potvrdil Vladimír Grežo, predseda predstavenstva Bratislava Tourist Board.
Informačný servis
Írske štáby natáčali na Bratislavskom hrade, v Múzeu dopravy a vyskúšali si tiež adrenalínovú 360-stupňovú prechádzku po veži UFO. Hlavné mesto spoznali zo vzduchu počas preletu v lietadle aj z vody, počas jazdy po Dunaji. V Modre si vyskúšali výrobu tradičnej keramiky, vo Svätom Jure ochutnali víno, v Slovenskom Grobe pečenú hus a v Piešťanoch okúsili bahenný kúpeľ.
Íri na Slovensku točili počas minuloročnej jesene, štátna televízia RTÉ epizódu odvysielala minulý utorok. Na všetky spomínané miesta sa pozrelo takmer 400-tisíc divákov, ktorí šou v jej priamom prenose a v hlavnom vysielacom čase sledovali. V daný deň a hodinu tak epizóda o Slovensku získala až 36-percentný podiel sledovanosti. "Môj syn bol v Bratislave a hovoril mi, aké je to skvelé mesto. Od tohto momentu som ju chcel mať ako destináciu v našej relácii," vysvetlil producent šou Bob Obrien. Po osobnej skúsenosti so synom jednoznačne súhlasím. Z Bratislavy som bol nadšený a som rád, že toľko írskych divákov ju mohlo spoznať s nami. Ako bonus je perfektne dostupná priamymi letmi z Dublinu," zhodnotil.
Na príprave relácie spolupracovali SLOVAKIA TRAVEL, národná organizácia pre podporu a propagáciu cestovného ruchu a Bratislava Tourist Board. Pre írsku produkčnú spoločnosť pripravili zoznam zaujímavých miest a atrakcií. "Je radosť a zadosťučinenie, že epizóda o Slovensku zožala medzi írskymi divákmi mimoriadny úspech. Írsko je totiž jedným z našich cieľových trhov. Bratislava a jej okolie sú pre turistov atraktívne a aj toto je cesta, ako ich zaujať," povedal Václav Mika, generálny riaditeľ SLOVAKIA TRAVEL. "Pre show sme pripravili výber zaujímavých miest a pozvanie pre štandardného, ale aj náročnejšieho írskeho návštevníka. Som rád, že sa nám výber podaril a relácia mala výnimočnú sledovanosť. O tom, že Bratislava zaujala, sme sa presvedčili aj na najväčšom veľtrhu cestovného ruchu, ktorý sa pred pár dňami konal v Dubline," potvrdil Vladimír Grežo, predseda predstavenstva Bratislava Tourist Board.
Informačný servis
nasledujúci článok >>
Novela Trestného zákona hanebne pošliapava práva žien a dievčat, Glück podľa Holečkovej „prerazil dno“ (video)
Novela Trestného zákona hanebne pošliapava práva žien a dievčat, Glück podľa Holečkovej „prerazil dno“ (video)
<< predchádzajúci článok
Vodič počas jazdy v obci Lietavská Lúčka upadol do bezvedomia, po náraze do zábradlia na mieste zahynul
Vodič počas jazdy v obci Lietavská Lúčka upadol do bezvedomia, po náraze do zábradlia na mieste zahynul