|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Štvrtok 19.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Judita
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
25. septembra 2009
Slovenskí fanúšikovia mali k dispozícii 10 670 vstupeniek
Predstavitelia Slovenského futbalového zväzu zverejnili v piatok krátko po poludni štruktúru predaja vstupeniek na dôležitý zápas 3. skupiny kvalifikácie o postup na budúcoročné majstrovstvá ...
Zdieľať
BRATISLAVA 25. septembra (WEBNOVINY) - Predstavitelia Slovenského futbalového zväzu zverejnili v piatok krátko po poludni štruktúru predaja vstupeniek na dôležitý zápas 3. skupiny kvalifikácie o postup na budúcoročné majstrovstvá sveta v Juhoafrickej republike Slovensko - Slovinsko (sobota 10. októbra o 20.30 h na Tehelnom poli), podľa ktorej mali slovenskí priaznivci k dispozícii 10 670 lístkov. Kapacitu štadióna, na ktorom sa uskutoční spomenuté stretnutie, znížili na žiadosť delegátov Medzinárodnej futbalovej federácie (FIFA) na počet 23 800 miest. Na tento fakt mali vplyv aj sprísnené bezpečnostné opatrenia, ktoré budú, rovnako ako počas septembrového zápasu s Českom, platiť v okolí štadióna. Bratislavské Tehelné pole, ktoré má celkovú kapacitu 29 082 ľudí, nemá priechodnosť od brán po vstupy na jednotlivé tribúny pre počet 29 082 ľudí. Taktiež vzhľadom na stav štadióna (toalety, sedadlá atď.) nie je možné komfortne ho obsadiť na 100 percent. Z celkových 23 800 lístkov SFZ poskytol 10 percent na predaj súperovým fanúšikom distribúciou cez Slovinský futbalový zväz (NZS).
Prostredníctvom všetkých štyroch slovenských regionálnych futbalových zväzov (Bratislavský, Západoslovenský, Stredoslovenský, Východoslovenský, pozn.), Únie ligových klubov (ÚLK) a cez sekretariát SFZ sa predalo 4800 vstupeniek pre ľudí pracujúcich vo futbalových štruktúrach (približne 20 percent z celkovej kapacity lístkov). Toto číslo okrem iného zahŕňa vstupenky pre futbalové kluby Corgoň ligy, I. ligy, regionálne futbalové zväzy, komisie a tiež vstupenky pre rodiny hráčov a realizačného tímu SR "A“ mužstva. Tieto vstupenky prioritne vyčlenili a predávali sa odlišným distribučným kanálom. Všetky spomenuté inštitúcie za vstupenky zaplatili, resp. zaplatia.
Platinoví (Kia, Fortuna, Corgoň, T-Com, Adidas) a mediálni partneri SFZ (Slovenská televízia, tlačová agentúra SITA, Slovenský rozhlas, denník SME a denník Šport) dostali na základe predkupného práva uvedeného v zmluvách celkovo 3675 vstupeniek (približne 15 percent z celkovej kapacity). V tomto počte sú zahrnuté aj vstupenky, ktoré sa ďalej ponúkajú fanúšikom formou odmeny v spotrebiteľských súťažiach (napr. súťaž s pivom Corgoň).
Spoločnosť Mars Šport Travel mala k dispozícii pre internetový predaj prostredníctvom stránky www.marstravel.sk k dispozícii 10 670 vstupeniek. Nepredajné vstupenky pre VIP hostí spolu s nepredajnými lístkami vyplývajúcimi zo zmlúv pre partnerov tvoria počet 2040 kusov. Ďalšiu časť nepredajných vstupeniek v počte 293 ks reprezentujú miesta pre novinárov a TV personál i TV techniku.
Celkový počet predajných vstupeniek teda tvorilo 21 467 lístkov, z toho mali Slováci k dispozícii 19 145. Nepredajných vstupeniek bolo 2333. Viac ako 67 percent celkovej kapacity štadióna Tehelné pole tvoria sektory za bránkou (vstupenky III. kategórie), vstupenky I. kategórie (vrátane počtu nepredajných - pre VIP, pre novinárov atď.) tvoria menej ako 15 percent kapacity.
Štruktúra predaja vstupeniek pre jednotlivé inštitúcie na zápas Slovensko - Slovinsko:
Slovinský futbalový zväz (NZS) - 2322 ks (10 percent)
Platinoví a mediálni partneri - 3675 (15 percent)
Internetový predaj www.marstravel.sk - 10670 (45 percent)
Regionálne futbalové zväzy, Komisie, Únia ligových klubov, hráči a realizačný tím - 4800 (20 percent)
Nepredajné - VIP, zo zmlúv - 2040 (9 percent)
Vyblokované (novinári, TV) - 293 (1 percento)
Celkovo - 23800 (100 percent)
Pozn. percentuálne vyjadrenie zaokrúhlené na celé čísla bez desatinných miest
SITA
Prostredníctvom všetkých štyroch slovenských regionálnych futbalových zväzov (Bratislavský, Západoslovenský, Stredoslovenský, Východoslovenský, pozn.), Únie ligových klubov (ÚLK) a cez sekretariát SFZ sa predalo 4800 vstupeniek pre ľudí pracujúcich vo futbalových štruktúrach (približne 20 percent z celkovej kapacity lístkov). Toto číslo okrem iného zahŕňa vstupenky pre futbalové kluby Corgoň ligy, I. ligy, regionálne futbalové zväzy, komisie a tiež vstupenky pre rodiny hráčov a realizačného tímu SR "A“ mužstva. Tieto vstupenky prioritne vyčlenili a predávali sa odlišným distribučným kanálom. Všetky spomenuté inštitúcie za vstupenky zaplatili, resp. zaplatia.
Platinoví (Kia, Fortuna, Corgoň, T-Com, Adidas) a mediálni partneri SFZ (Slovenská televízia, tlačová agentúra SITA, Slovenský rozhlas, denník SME a denník Šport) dostali na základe predkupného práva uvedeného v zmluvách celkovo 3675 vstupeniek (približne 15 percent z celkovej kapacity). V tomto počte sú zahrnuté aj vstupenky, ktoré sa ďalej ponúkajú fanúšikom formou odmeny v spotrebiteľských súťažiach (napr. súťaž s pivom Corgoň).
Spoločnosť Mars Šport Travel mala k dispozícii pre internetový predaj prostredníctvom stránky www.marstravel.sk k dispozícii 10 670 vstupeniek. Nepredajné vstupenky pre VIP hostí spolu s nepredajnými lístkami vyplývajúcimi zo zmlúv pre partnerov tvoria počet 2040 kusov. Ďalšiu časť nepredajných vstupeniek v počte 293 ks reprezentujú miesta pre novinárov a TV personál i TV techniku.
Celkový počet predajných vstupeniek teda tvorilo 21 467 lístkov, z toho mali Slováci k dispozícii 19 145. Nepredajných vstupeniek bolo 2333. Viac ako 67 percent celkovej kapacity štadióna Tehelné pole tvoria sektory za bránkou (vstupenky III. kategórie), vstupenky I. kategórie (vrátane počtu nepredajných - pre VIP, pre novinárov atď.) tvoria menej ako 15 percent kapacity.
Štruktúra predaja vstupeniek pre jednotlivé inštitúcie na zápas Slovensko - Slovinsko:
Slovinský futbalový zväz (NZS) - 2322 ks (10 percent)
Platinoví a mediálni partneri - 3675 (15 percent)
Internetový predaj www.marstravel.sk - 10670 (45 percent)
Regionálne futbalové zväzy, Komisie, Únia ligových klubov, hráči a realizačný tím - 4800 (20 percent)
Nepredajné - VIP, zo zmlúv - 2040 (9 percent)
Vyblokované (novinári, TV) - 293 (1 percento)
Celkovo - 23800 (100 percent)
Pozn. percentuálne vyjadrenie zaokrúhlené na celé čísla bez desatinných miest
SITA