![]() |
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
![]() |
||||||
Nedeľa 23.2.2025
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
![]() |
||||||
Meniny má Roman, Romana
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
![]() |
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
25. septembra 2009
Slovenskí fanúšikovia mali k dispozícii 10 670 vstupeniek
Predstavitelia Slovenského futbalového zväzu zverejnili v piatok krátko po poludni štruktúru predaja vstupeniek na dôležitý zápas 3. skupiny kvalifikácie o postup na budúcoročné majstrovstvá ...
Zdieľať

Prostredníctvom všetkých štyroch slovenských regionálnych futbalových zväzov (Bratislavský, Západoslovenský, Stredoslovenský, Východoslovenský, pozn.), Únie ligových klubov (ÚLK) a cez sekretariát SFZ sa predalo 4800 vstupeniek pre ľudí pracujúcich vo futbalových štruktúrach (približne 20 percent z celkovej kapacity lístkov). Toto číslo okrem iného zahŕňa vstupenky pre futbalové kluby Corgoň ligy, I. ligy, regionálne futbalové zväzy, komisie a tiež vstupenky pre rodiny hráčov a realizačného tímu SR "A“ mužstva. Tieto vstupenky prioritne vyčlenili a predávali sa odlišným distribučným kanálom. Všetky spomenuté inštitúcie za vstupenky zaplatili, resp. zaplatia.
Platinoví (Kia, Fortuna, Corgoň, T-Com, Adidas) a mediálni partneri SFZ (Slovenská televízia, tlačová agentúra SITA, Slovenský rozhlas, denník SME a denník Šport) dostali na základe predkupného práva uvedeného v zmluvách celkovo 3675 vstupeniek (približne 15 percent z celkovej kapacity). V tomto počte sú zahrnuté aj vstupenky, ktoré sa ďalej ponúkajú fanúšikom formou odmeny v spotrebiteľských súťažiach (napr. súťaž s pivom Corgoň).
Spoločnosť Mars Šport Travel mala k dispozícii pre internetový predaj prostredníctvom stránky www.marstravel.sk k dispozícii 10 670 vstupeniek. Nepredajné vstupenky pre VIP hostí spolu s nepredajnými lístkami vyplývajúcimi zo zmlúv pre partnerov tvoria počet 2040 kusov. Ďalšiu časť nepredajných vstupeniek v počte 293 ks reprezentujú miesta pre novinárov a TV personál i TV techniku.
Celkový počet predajných vstupeniek teda tvorilo 21 467 lístkov, z toho mali Slováci k dispozícii 19 145. Nepredajných vstupeniek bolo 2333. Viac ako 67 percent celkovej kapacity štadióna Tehelné pole tvoria sektory za bránkou (vstupenky III. kategórie), vstupenky I. kategórie (vrátane počtu nepredajných - pre VIP, pre novinárov atď.) tvoria menej ako 15 percent kapacity.
Štruktúra predaja vstupeniek pre jednotlivé inštitúcie na zápas Slovensko - Slovinsko:
Slovinský futbalový zväz (NZS) - 2322 ks (10 percent)
Platinoví a mediálni partneri - 3675 (15 percent)
Internetový predaj www.marstravel.sk - 10670 (45 percent)
Regionálne futbalové zväzy, Komisie, Únia ligových klubov, hráči a realizačný tím - 4800 (20 percent)
Nepredajné - VIP, zo zmlúv - 2040 (9 percent)
Vyblokované (novinári, TV) - 293 (1 percento)
Celkovo - 23800 (100 percent)
Pozn. percentuálne vyjadrenie zaokrúhlené na celé čísla bez desatinných miest
SITA