Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Tlačové správy

Slovenskí dodávatelia využívajú grilovaciu sezónu naplno



Slovenskí potravinári sa úspešne presadili v grilovacej ponuke obchodov Tesco. Pod značkou Tesco Gril až 75 percent položiek ako sú syrové klobásky či marinády, pochádza od slovenských dodávateľov. Na ...



Zdieľať
bez nazvu BRATISLAVA 6. mája (WBN/PR) - Slovenskí potravinári sa úspešne presadili v grilovacej ponuke obchodov Tesco. Pod značkou Tesco Gril až 75 percent položiek ako sú syrové klobásky či marinády, pochádza od slovenských dodávateľov. Na súčasnej ponuke privátnej značky sa ich podieľa šestica, pričom ako nováčik sa presadila trenčianska rodinná firma Jakub Ilavský s.r.o.


"Spolupráca s obchodnou sieťou ponúka priestor pre rast. Na druhej strane nám to nebráni rozvíjať naše vlastné značky," uviedol Jakub Ilavský, ktorý spolu s manželkou Máriou vlastnia spoločnosť Jakub Ilavský s.r.o.

"Značka Tesco Gril je ukážkovým príkladom na zákazníka orientovanej spolupráce obchodu a výrobcu," nadväzuje Peter Piešťanský, manažér Tesca zodpovedný za sortiment mäsa a mäsových výrobkov.
Trenčianska firma stojí napríklad za horúcou novinkou v ponuke – Tesco Gril extrémne pikantná klobása.

Celkovo spoločnosť Jakub Ilavský pre Tesco značku vyrába štyri položky. Firma pôsobí na Slovensku od roku 1991, jej vlastníkmi sú manželský pár Jakub a Mária Ilavskí. Na ďalších výrobkoch zastrešených značkou Tesco Gril sa podieľajú slovenskí dodávatelia Mecom Group, Púchovský mäsový priemysel, Tauris, Progast či Hyza.

Všeobecná sezóna ponuka
Trojštvrtinový pomer výrobkov dosiahli slovenskí potravinári i v rámci celej sezónnej ponuky špecialít na gril v obchodoch Tesco. Pod privátnou značkou Tesco Gril alebo pod svojimi vlastnými značkami, predstavilo svoju ponuku celkovo osem domácich výrobcov. Práve ich produkcia predstavuje 49 zo 65 položiek v rámci tejto kategórie.

"Lokálni producenti totiž vedia veľmi dobre prísť na chuť miestnemu zákazníkovi, dokonca i pri veľmi špecifických chutiach," pokračuje Peter Piešťansky.

Ako príklad uvádza značku Sojaprodukt. Práve tá tento rok ponúkla možnosť užiť si grilovaciu sezónu i vegetariánom. Do grilovacej ponuky obchodov Tesco totiž zaradila svoje sójové opekačky.

   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
Úrad vlády vypíše súťaž na projektovú dokumentáciu obnovy Rusoviec
<< predchádzajúci článok
Obnovu Hlavného oltára Majstra Pavla reštaurátori úspešne ukončili