![]() |
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
![]() |
||||||
Štvrtok 20.3.2025
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
![]() |
||||||
Meniny má Víťazoslav
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
![]() |
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
Slovenské firmy nie sú pripravené na jednotný digitálny trh EÚ
Slovenské firmy nie sú pripravené na jednotný digitálny trh EÚ
Zdieľať


Pre slovenské firmy, ktoré chcú prežiť a z jednotného digitálneho trhu ťažiť, je digitálna transformácia ich podnikania nevyhnutná. Pritom takmer dve pätiny (38%) manažérov slovenských firiem doposiaľ o jednotnom európskom digitálnom trhu vôbec nepočulo. Vyplýva to z celoslovenského prieskumu, ktorý realizuje agentúra GfK v spolupráci s týždenníkom Trend a IT Asociáciou Slovenska exkluzívne pre konferenciu Infotrendy 2016.
DSM Road Show 2016 priniesla základné informácie o tom, ako jednotný digitálny trh Európskej únie zasiahne Slovensko, čo konkrétne je digitálna transformácia podnikov a ako to všetko súvisí s tzv. „štvrtou priemyselnou revolúciou“. Ďalej informácie o krokoch, ktoré musia slovenské firmy zrealizovať, ako aj o forme pomoci firmám v tejto oblasti zo strany štátu a agentúr. Nechýbali konkrétne príklady firiem, ktoré nové technológie už nasadili a bol predstavený webový portál grantexpert.sk, cez ktorý možno získavať kontakty a odporúčania pre finančnú podporu podnikov v oblastiach inovácií, rastu výroby, digitalizácie a automatizácie výroby.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR