|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Nedeľa 22.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Adela
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
01. januára 2012
Slovenská televízia má nový vizuál a logo
Rozhlas a televízia Slovenska (RTVS) používa od štvrtku nové logá svojich rozhlasových programových služieb. Diváci uvidia po prvý raz novú identitu Jednotky a Dvojky. "Logá sú ...
Zdieľať
BRATISLAVA 1. marca (WEBNOVINY) - Rozhlas a televízia Slovenska (RTVS) používa od štvrtku nové logá svojich rozhlasových programových služieb.
Diváci uvidia po prvý raz novú identitu Jednotky a Dvojky. "Logá sú prepojené s hlavným logotypom RTVS - dvojbodkou. Dvojbodka je novým identifikačným prvkom, ktorý sa bude objavovať vo všetkých logotypoch rozhlasových aj televíznych programových služieb RTVS. Logá boli pripravené interne v Centre kreatívy RTVS a ich autorom je Milan Prekop," uviedol pre agentúru SITA hovorca RTVS Richard Šümeghy.
Výsledný tvar a dizajn Jednotky vznikal relatívne dlho, rešeršom a skicovaním strávil kreatívny tím viac ako mesiac. Bolo jasne určené, že komunikácia nebude postavená na celebritách, ani neznámych ľuďoch z kastingov. Zároveň sa tvorcovia chceli vyhnúť výtvarným a animačným postupom bežne používaným v slovenskom televíznom prostredí.
Nový vizuálny koncept RTVS
"Výsledkom bolo preto rozhodnutie, že komunikácia s divákom bude prebiehať cez každodenné a obyčajné predmety, ktoré všetci poznajú a ktoré sa divákom spájajú s intímnymi zážitkami napríklad z detstva. Jednotka ako symbol všetkého, čo máme radi, teda predmety ako nafukovacia bábika, starý gramofón, škrečok, alebo lampa", povedal hovorca RTVS.
Ďalšou charakteristikou novej vizuálnej identity je minimálna miera pohybu v obraze. Znelky sú tak v absolútnom kontraste k iným televíziám. "Táto skromnosť a umiernenosť je na jednej strane moderná, na druhej strane akoby potvrdzovala myšlienku, že cieľom vysielania verejnoprávnej televízie nie sú primárne čísla sledovanosti, ale najmä kultivácia verejného priestoru", povedal Šümeghy.
Identita Dvojky vychádza z charakteru jej programovej skladby, a zároveň ju definuje. Ide o špecifický program s rôznymi štýlmi od dokumentu, cez regionálne témy až po šport.
Diváci uvidia po prvý raz novú identitu Jednotky a Dvojky. "Logá sú prepojené s hlavným logotypom RTVS - dvojbodkou. Dvojbodka je novým identifikačným prvkom, ktorý sa bude objavovať vo všetkých logotypoch rozhlasových aj televíznych programových služieb RTVS. Logá boli pripravené interne v Centre kreatívy RTVS a ich autorom je Milan Prekop," uviedol pre agentúru SITA hovorca RTVS Richard Šümeghy.
Výsledný tvar a dizajn Jednotky vznikal relatívne dlho, rešeršom a skicovaním strávil kreatívny tím viac ako mesiac. Bolo jasne určené, že komunikácia nebude postavená na celebritách, ani neznámych ľuďoch z kastingov. Zároveň sa tvorcovia chceli vyhnúť výtvarným a animačným postupom bežne používaným v slovenskom televíznom prostredí.
Nový vizuálny koncept RTVS
"Výsledkom bolo preto rozhodnutie, že komunikácia s divákom bude prebiehať cez každodenné a obyčajné predmety, ktoré všetci poznajú a ktoré sa divákom spájajú s intímnymi zážitkami napríklad z detstva. Jednotka ako symbol všetkého, čo máme radi, teda predmety ako nafukovacia bábika, starý gramofón, škrečok, alebo lampa", povedal hovorca RTVS.
Ďalšou charakteristikou novej vizuálnej identity je minimálna miera pohybu v obraze. Znelky sú tak v absolútnom kontraste k iným televíziám. "Táto skromnosť a umiernenosť je na jednej strane moderná, na druhej strane akoby potvrdzovala myšlienku, že cieľom vysielania verejnoprávnej televízie nie sú primárne čísla sledovanosti, ale najmä kultivácia verejného priestoru", povedal Šümeghy.
Identita Dvojky vychádza z charakteru jej programovej skladby, a zároveň ju definuje. Ide o špecifický program s rôznymi štýlmi od dokumentu, cez regionálne témy až po šport.