|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Utorok 5.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Imrich
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
25. marca 2009
Slovenská spoločnosť SALVE GROUP sa presadila na ukrajinskom trhu
Slovenská spoločnosť Salve Group, ktorá sa zaoberá retailovým finančným poradenstvom, vo svojom druhom obchodnom roku viac ako úspešne nadviazala na rok 2007, keď sa prostredníctvom dcérskej spoločnosti AFS UA stala dvojkou na ...
Zdieľať
Slovenská spoločnosť Salve Group, ktorá sa zaoberá retailovým finančným poradenstvom, vo svojom druhom obchodnom roku viac ako úspešne nadviazala na rok 2007, keď sa prostredníctvom dcérskej spoločnosti AFS UA stala dvojkou na ukrajinskom trhu. Rok 2008 spoločnosť uzatvorila s významným nárastom, obrat spoločnosti AFS sa zvýšil na 265 %.
Ukrajinský trh je pre Salve Group zaujímavý, pretože sa iba vytvára. Nezávislé a objektívne poradenstvo je v tomto regióne podľa Petra Krištofoviča – prezidenta a zakladateľa spoločnosti Salve Group - zatiaľ prakticky v plienkach, ale perspektívy tu jednoznačne sú.
„Hráčmi na tomto trhu budú spoločnosti, ktoré majú presne vypracovaný a funkčný systém vedenia biznisu. Na ukrajinský trh ešte len prídu veľké medzinárodné poisťovacie korporácie a brokeri. My vítame ich príchod, pretože sa stanú impulzom pre rozvoj trhu,“ hovorí Krištofovič.
Dnes je spoločnosť AFS UA dostatočne známa na trhu. Za menej ako dva roky dosiahla jasné výsledky. V súčasnosti má AFS UA 14 regionálnych pobočiek, okolo 2300 spolupracovníkov a každý mesiac pribudne 230 – 250 nových ľudí.
A čo k tomuto úspechu najviac prispelo? „O klientov sa treba vynikajúco starať. Pravidelne sledovať ich potreby, možnosti a priority a podľa toho im navrhovať niekoľko alternatív riešení ich individuálnej situácie,“ hovorí Peter Krištofovič.
Ak sa má vzťah klient - poradca úspešne rozvíjať, musí byť poradca schopný človek a spoločnosť, pre ktorú pracuje mu musí poskytovať kvalitné zázemie. Preto ASF UA v roku 2008 s pomocou centrály Salve Group plne sprevádzkovala informačný portál AFIS. „Prostredníctvom tohto portálu má každý spolupracovník neustály prístup k všetkým informáciám dôležitým pre jeho činnosť,“ hovorí riaditeľ spoločnosti AFS UA Roman Čunderlík. „Decentralizovali sme tiež základné vzdelávanie našich spolupracovníkov, ktoré dnes samostatne prebieha v desiatich pobočkách našej spoločnosti.“
Plány AFS UA sú aj naďalej ambiciózne. „Pre našu spoločnosť neexistujú iné ambície ako stať sa lídrom,“ hovorí Peter Krištofovič. „V roku 2009 plánujeme zdvojnásobiť obrat z roku 2008, a to nie sú len slová, tieto plány sú podložené reálnym biznis plánom a investíciami,“ tvrdí Krištofovič.
Tajomstvom úspechu je podľa slovenského finančníka správne zvolená stratégia a správny systém práce. „Táto stratégia nám priniesla viac ako milión klientov v krajinách Východnej Európy. Máme naplánovaný každý náš krok na najbližších 5 rokov.“
Stratégia na Ukrajine však slepo nekopíruje stratégiu v iných krajinách, pretože každá krajina má svoje špecifiká a tie je potrebné rešpektovať.
Ukrajinský trh je pre Salve Group zaujímavý, pretože sa iba vytvára. Nezávislé a objektívne poradenstvo je v tomto regióne podľa Petra Krištofoviča – prezidenta a zakladateľa spoločnosti Salve Group - zatiaľ prakticky v plienkach, ale perspektívy tu jednoznačne sú.
„Hráčmi na tomto trhu budú spoločnosti, ktoré majú presne vypracovaný a funkčný systém vedenia biznisu. Na ukrajinský trh ešte len prídu veľké medzinárodné poisťovacie korporácie a brokeri. My vítame ich príchod, pretože sa stanú impulzom pre rozvoj trhu,“ hovorí Krištofovič.
Dnes je spoločnosť AFS UA dostatočne známa na trhu. Za menej ako dva roky dosiahla jasné výsledky. V súčasnosti má AFS UA 14 regionálnych pobočiek, okolo 2300 spolupracovníkov a každý mesiac pribudne 230 – 250 nových ľudí.
A čo k tomuto úspechu najviac prispelo? „O klientov sa treba vynikajúco starať. Pravidelne sledovať ich potreby, možnosti a priority a podľa toho im navrhovať niekoľko alternatív riešení ich individuálnej situácie,“ hovorí Peter Krištofovič.
Ak sa má vzťah klient - poradca úspešne rozvíjať, musí byť poradca schopný človek a spoločnosť, pre ktorú pracuje mu musí poskytovať kvalitné zázemie. Preto ASF UA v roku 2008 s pomocou centrály Salve Group plne sprevádzkovala informačný portál AFIS. „Prostredníctvom tohto portálu má každý spolupracovník neustály prístup k všetkým informáciám dôležitým pre jeho činnosť,“ hovorí riaditeľ spoločnosti AFS UA Roman Čunderlík. „Decentralizovali sme tiež základné vzdelávanie našich spolupracovníkov, ktoré dnes samostatne prebieha v desiatich pobočkách našej spoločnosti.“
Plány AFS UA sú aj naďalej ambiciózne. „Pre našu spoločnosť neexistujú iné ambície ako stať sa lídrom,“ hovorí Peter Krištofovič. „V roku 2009 plánujeme zdvojnásobiť obrat z roku 2008, a to nie sú len slová, tieto plány sú podložené reálnym biznis plánom a investíciami,“ tvrdí Krištofovič.
Tajomstvom úspechu je podľa slovenského finančníka správne zvolená stratégia a správny systém práce. „Táto stratégia nám priniesla viac ako milión klientov v krajinách Východnej Európy. Máme naplánovaný každý náš krok na najbližších 5 rokov.“
Stratégia na Ukrajine však slepo nekopíruje stratégiu v iných krajinách, pretože každá krajina má svoje špecifiká a tie je potrebné rešpektovať.