|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Sobota 16.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Agnesa
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
08. júna 2010
Slovenská pošta sa dištancuje od politizácie
Slovenská pošta sa dôrazne dištancuje od politizácie svojho podnikania. V žiadnom prípade nie je pravdou, že by Slovenská pošta odmietla distribúciu akéhokoľvek volebného letáku z politických dôvodov. ...
Zdieľať
BRATISLAVA 8. júna (WBN/PR) - Slovenská pošta sa dôrazne dištancuje od politizácie svojho podnikania. V žiadnom prípade nie je pravdou, že by Slovenská pošta odmietla distribúciu akéhokoľvek volebného letáku z politických dôvodov.
V prípade poslaneckého kandidáta Szabolcsa Hodosyho v pondelok pracovníci Slovenskej pošty nevyexpedovali volebné letáky, nakoľko čakali na stanovisko právneho oddelenia, či distribúcia letákov výlučne v maďarskom jazyku je v súlade so zákonom o štátnom jazyku.
Dostali však negatívne stanovisko, nakoľko podľa tohto zákona "tlačoviny, katalógy a programy vydané v štátnom jazyku môžu obsahovať aj znenia v iných jazykoch v potrebnom rozsahu, ktoré sú v zásade obsahovo totožné so znením v štátnom jazyku a nasledujú až po znení v štátnom jazyku".
Vzhľadom na fakt, že znenie zákona o štátnom jazyku nie je jednoznačné a umožňuje rôzne výklady, rozhodla sa Slovenská pošta po preskúmaní situácie v distribúcii pokračovať, pokiaľ nedostane jednoznačne zamietavé stanovisko Ministerstva kultúry SR.
V tejto chvíli je všetkých 40 000 letákov pripravených na doručovanie do určenej lokality, ktorou je juh SR. Slovenská pošta sa klientovi ospravedlňuje za jednodňové meškanie.
V aktuálnej volebnej kampani sú klientami Slovenskej pošty viaceré politické strany a ich predstavitelia, vrátane strán SDKÚ-DS, SMER-SD, SMK, MOST-HÍD, SNS, SaS, KDH, či AZEN, pričom vedenie Slovenskej pošty už začiatkom roka oficiálne vydalo dôrazný príkaz poskytovať služby všetkým stranám za rovnakých podmienok a na rovnakej úrovni v súlade so všeobecnými obchodnými podmienkami. Cieľom opatrenia bola práve snaha zabrániť zneužívaniu mena Slovenskej pošty v predvolebnej kampani.
O spoločnosti
Slovenská pošta vznikla 1. januára 1993 a začiatkom októbra 2004 sa pretransformovala na akciovú spoločnosť so 100-percentnou účasťou štátu. Od svojho vzniku hospodári samostatne a nedostáva dotácie zo štátneho rozpočtu. Ratingová agentúra Moody's udelila Slovenskej pošte už druhý rok za sebou rating úverového rizika na úrovni Aaa.sk, čo je najvyššia možná úroveň. V roku 2008 spoločnosť získala aj certifikáty, ktoré potvrdzujú zavedenie a udržiavanie systému manažérstva kvality a systému environmentálneho manažérstva, zodpovedajúce požiadavkám normy STN EN ISO 9001: 2001a STN EN ISO 14001:2005. Spoločnosť je taktiež držiteľom prestížnej ceny HR Gold za inovatívny projekt v personalistike.
Kontaktné údaje:
Juraj Danielis
PR manager
Tel.: +421 2 260 101 580
danielis.juraj@slposta.sk
http://www.posta.sk
V prípade poslaneckého kandidáta Szabolcsa Hodosyho v pondelok pracovníci Slovenskej pošty nevyexpedovali volebné letáky, nakoľko čakali na stanovisko právneho oddelenia, či distribúcia letákov výlučne v maďarskom jazyku je v súlade so zákonom o štátnom jazyku.
Dostali však negatívne stanovisko, nakoľko podľa tohto zákona "tlačoviny, katalógy a programy vydané v štátnom jazyku môžu obsahovať aj znenia v iných jazykoch v potrebnom rozsahu, ktoré sú v zásade obsahovo totožné so znením v štátnom jazyku a nasledujú až po znení v štátnom jazyku".
Vzhľadom na fakt, že znenie zákona o štátnom jazyku nie je jednoznačné a umožňuje rôzne výklady, rozhodla sa Slovenská pošta po preskúmaní situácie v distribúcii pokračovať, pokiaľ nedostane jednoznačne zamietavé stanovisko Ministerstva kultúry SR.
V tejto chvíli je všetkých 40 000 letákov pripravených na doručovanie do určenej lokality, ktorou je juh SR. Slovenská pošta sa klientovi ospravedlňuje za jednodňové meškanie.
V aktuálnej volebnej kampani sú klientami Slovenskej pošty viaceré politické strany a ich predstavitelia, vrátane strán SDKÚ-DS, SMER-SD, SMK, MOST-HÍD, SNS, SaS, KDH, či AZEN, pričom vedenie Slovenskej pošty už začiatkom roka oficiálne vydalo dôrazný príkaz poskytovať služby všetkým stranám za rovnakých podmienok a na rovnakej úrovni v súlade so všeobecnými obchodnými podmienkami. Cieľom opatrenia bola práve snaha zabrániť zneužívaniu mena Slovenskej pošty v predvolebnej kampani.
O spoločnosti
Slovenská pošta vznikla 1. januára 1993 a začiatkom októbra 2004 sa pretransformovala na akciovú spoločnosť so 100-percentnou účasťou štátu. Od svojho vzniku hospodári samostatne a nedostáva dotácie zo štátneho rozpočtu. Ratingová agentúra Moody's udelila Slovenskej pošte už druhý rok za sebou rating úverového rizika na úrovni Aaa.sk, čo je najvyššia možná úroveň. V roku 2008 spoločnosť získala aj certifikáty, ktoré potvrdzujú zavedenie a udržiavanie systému manažérstva kvality a systému environmentálneho manažérstva, zodpovedajúce požiadavkám normy STN EN ISO 9001: 2001a STN EN ISO 14001:2005. Spoločnosť je taktiež držiteľom prestížnej ceny HR Gold za inovatívny projekt v personalistike.
Kontaktné údaje:
Juraj Danielis
PR manager
Tel.: +421 2 260 101 580
danielis.juraj@slposta.sk
http://www.posta.sk