|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Štvrtok 21.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Elvíra
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
15. februára 2014
Slovenská pošta pripravuje rozšírenie svojich služieb
Už v priebehu tohto roka by mohli ľudia na poštách v SR využívať nové finančné služby. Slovenská pošta totiž chystá rozšírenie svojho portfólia. ...
Zdieľať
Ilustračné foto FOTO TASR/Štefan Puškáš
Bratislava 15. februára (TASR) - Už v priebehu tohto roka by mohli ľudia na poštách v SR využívať nové finančné služby. Slovenská pošta totiž chystá rozšírenie svojho portfólia. "V prípade finančných a iných služieb pripravujeme zmenu existujúceho portfólia, najmä čo sa týka poistných produktov, jeho vynovenie, ako aj doplnenie o celkom nové produkty s ohľadom na požiadavky našich zákazníkov, možnosti a výhody poštovej siete a tiež nových príležitostí v tomto segmente," uviedla pre TASR hovorkyňa Slovenskej pošty Stanislava Pondelová s tým, že konkrétne produkty predstavia v priebehu tohto roka.Na rozširovaní svojich služieb pritom Slovenská pošta spolupracovala už v priebehu minulého roka aj s Finančným riaditeľstvom (FR) SR. Od marca 2013 tak môžu ľudia na vybraných poštách vyhľadať pomoc zamestnancov daňových úradov. Od januára tohto roka však zanikli dve kontaktné miesta. "Pre nízke využitie služieb sme pristúpili k racionalizácii kontaktných miest v rámci Trnavského kraja. Od nového roka bude pobočka v Senici poskytovať služby pre občanov a podnikateľov zo spádovej oblasti Šaštín-Stráže. Taktiež pobočka v Dunajskej Strede bude slúžiť pre oblasť Veľký Meder," priblížila hovorkyňa FR SR Patrícia Macíková. V súčasnosti sa môžu ľudia so zamestnancami finančnej správy poradiť na troch kontaktných miestach, a to v Novej Bani, Vrábľoch a Novákoch.
Zamestnanci týchto kontaktných centier zákazníkom okrem poskytovania informácií a preberania daňových priznaní vydávajú aj tlačivá a zásielky. Ako však uviedla Pondelová, najčastejšie zákazníci využívajú kontaktné miesta práve v čase daňových priznaní. "Od 1. marca 2013 do 31. decembra 2013 využilo služby kontaktných miest daňových úradov 57.000 ľudí, pričom najväčší záujem zo strany klientov bol o podanie daňového priznania," dodala.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR