|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Pondelok 23.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Nadežda
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
20. apríla 2012
Slovenská pošta podáva žalobu na spoločnosť ŠEVT
Dôvodom žaloby je zverejnenie množstva nepravdivých alebo pravdu výrazne skresľujúcich informácií a takisto množstvo záverov a úsudkov, ktoré hrubým spôsobom poškodzujú dobrú povesť ...
Zdieľať
BANSKÁ BYSTRICA 20. apríla (WBN/PR) - Dôvodom žaloby je zverejnenie množstva nepravdivých alebo pravdu výrazne skresľujúcich informácií a takisto množstvo záverov a úsudkov, ktoré hrubým spôsobom poškodzujú dobrú povesť Slovenskej pošty ako právnickej osoby.
ŠEVT v článku “Škandalózne nástenkové tendre” v Slovenskej pošte, uverejnenom 12.4. 2012 tlačovou agentúrou TASR a prevzatom denníkom SME na http://tlacovespravy.sme.sk/ts/965/skandalozne-nastenkove-tendre-v-slovenskej-poste/ sa snaží navodiť dojem, že Slovenská pošta porušuje zákon o verejnom obstarávaní a priamo obviňuje vedenie Slovenskej pošty z netransparentnosti pri výbere zmluvných partnerov. Tieto tvrdenia sú zavádzajúce, nepravdivé a jednostranné.
Nakoľko Slovenská pošta má za to, že došlo k neoprávnenému zásahu do dobrej povesti spoločnosti, uplatní si ochranu práv a záujmov aj súdnou cestou tak, že v žalobe bude požadovať, aby spoločnosť ŠEVT upustila od neoprávnených zásahov do jej dobrej povesti, pričom bude požadovať ospravedlnenie a primerané zadosťučinenie vo forme peňažného plnenia.
O spoločnosti:
Slovenská pošta vznikla 1. januára 1993 a začiatkom októbra 2004 sa pretransformovala na akciovú spoločnosť so 100-percentnou účasťou štátu. Od svojho vzniku hospodári samostatne a nedostáva dotácie zo štátneho rozpočtu. Ratingová agentúra Moody's udelila Slovenskej pošte už tretí rok za sebou rating úverového rizika na úrovni Aaa.sk, čo je najvyššia možná úroveň. V roku 2008 spoločnosť získala aj certifikáty, ktoré potvrdzujú zavedenie a udržiavanie systému manažérstva kvality a systému environmentálneho manažérstva, zodpovedajúce požiadavkám normy STN EN ISO 9001: 2001a STN EN ISO 14001:2005.
ŠEVT v článku “Škandalózne nástenkové tendre” v Slovenskej pošte, uverejnenom 12.4. 2012 tlačovou agentúrou TASR a prevzatom denníkom SME na http://tlacovespravy.sme.sk/ts/965/skandalozne-nastenkove-tendre-v-slovenskej-poste/ sa snaží navodiť dojem, že Slovenská pošta porušuje zákon o verejnom obstarávaní a priamo obviňuje vedenie Slovenskej pošty z netransparentnosti pri výbere zmluvných partnerov. Tieto tvrdenia sú zavádzajúce, nepravdivé a jednostranné.
Nakoľko Slovenská pošta má za to, že došlo k neoprávnenému zásahu do dobrej povesti spoločnosti, uplatní si ochranu práv a záujmov aj súdnou cestou tak, že v žalobe bude požadovať, aby spoločnosť ŠEVT upustila od neoprávnených zásahov do jej dobrej povesti, pričom bude požadovať ospravedlnenie a primerané zadosťučinenie vo forme peňažného plnenia.
O spoločnosti:
Slovenská pošta vznikla 1. januára 1993 a začiatkom októbra 2004 sa pretransformovala na akciovú spoločnosť so 100-percentnou účasťou štátu. Od svojho vzniku hospodári samostatne a nedostáva dotácie zo štátneho rozpočtu. Ratingová agentúra Moody's udelila Slovenskej pošte už tretí rok za sebou rating úverového rizika na úrovni Aaa.sk, čo je najvyššia možná úroveň. V roku 2008 spoločnosť získala aj certifikáty, ktoré potvrdzujú zavedenie a udržiavanie systému manažérstva kvality a systému environmentálneho manažérstva, zodpovedajúce požiadavkám normy STN EN ISO 9001: 2001a STN EN ISO 14001:2005.