|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Piatok 3.1.2025
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Daniela
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
31. decembra 2024
Slovenská pošta modernizovala svoje služby, za tento rok pribudlo historicky najviac prístupových miest
Slovenská pošta v roku 2024 pokračovala v modernizácii svojich služieb s cieľom zvýšiť komfort zákazníkov. Ide o prelomový rok z pohľadu rozšírenia kontaktných ...
Zdieľať
31.12.2024 (SITA.sk) - Slovenská pošta v roku 2024 pokračovala v modernizácii svojich služieb s cieľom zvýšiť komfort zákazníkov. Ide o prelomový rok z pohľadu rozšírenia kontaktných a prístupových poštových miest, ktorých pribudlo najviac v novodobej histórii, a to viac ako 260.
Za razantným rozšírením siete v roku 2024 stojí rozvoj nových foriem obchodných a výdajných miest - BalíkoBOXov a PoštaPOINTov, ktoré zvyšujú kvalitu poskytovaných služieb a zákazníkom prinášajú väčší komfort v podobe časovej úspory a pohodlnejšej dostupnosti.
Zákazníci pošty môžu využívať 85 nových BalíkoBOXov a viac ako 180 nových PoštaPOINTov, na ktorých si môžu prevziať balíkové zásielky. Celkový počet poštových bodov, ktoré môžu ľudia využiť, dosahuje číslo 1 900.
„Okrem rozšírenia sme našu sieť BalíkoBOXov (240) aj zmodernizovali, takže ľudia si v nich balíček môžu nielen vyzdvihnúť, ale prostredníctvom BalíkoBOXu aj odoslať. V aplikácii Slovenskej pošty môžu zákazníci ušetriť čas a jednoducho svoju zásielku cez aplikáciu podať a zaplatiť. Potom ju stačí už len vložiť do BalíkoBOXu, alebo odovzdať na pošte a odoslané aj doručované zásielky jednoducho sledovať,“ informoval hovorca pošty Martin Guzi.
Pošta modernizuje a zlepšuje služby aj pri doručovaní zásielok. Počas leta vybavila doručovateľov multifunkčnými zariadeniami, ktoré umožňujú klientom uhradiť doručovateľom potrebnú sumu aj platobnou kartou. Tieto multifunkčné zariadenia zjednodušujú a urýchľujú každodennú prácu.
Hlavnou oblasťou, do ktorej smerujú inovačné aktivity, sú elektronické služby, a to najmä elektronický podací hárok a mobilná aplikácia. Komfort zákazníkov zvyšuje mobilná aplikácia poštových služieb, ktorá je dostupná na stiahnutie v Google Play a App store.
Zákazník v nej nájde informácie o všetkých svojich zásielkach (prichádzajúcich, aj odoslaných), tieto zásielky môže jednoducho cez aplikáciu presmerovať, respektíve zmeniť deň ich doručovania.
Pobočky nájde zoznam všetkých výdajných miest (okrem pôšt aj BalíkoBOXov a PoštaPOINTov), vrátane ich aktuálnych otváracích hodín. Pre niektoré pošty je dostupné aj generovanie poradového lístku ešte pre jej návštevou.
Aplikácia je doplnená o možnosť online úhrady za zásielky, okrem platieb prostredníctvom platobných kariet a internetbankingu pošta sprístupnila platby cez Apple Pay a Google Pay.
Zdroj: SITA.sk - Slovenská pošta modernizovala svoje služby, za tento rok pribudlo historicky najviac prístupových miest © SITA Všetky práva vyhradené.
Väčší komfort
Za razantným rozšírením siete v roku 2024 stojí rozvoj nových foriem obchodných a výdajných miest - BalíkoBOXov a PoštaPOINTov, ktoré zvyšujú kvalitu poskytovaných služieb a zákazníkom prinášajú väčší komfort v podobe časovej úspory a pohodlnejšej dostupnosti.
Zákazníci pošty môžu využívať 85 nových BalíkoBOXov a viac ako 180 nových PoštaPOINTov, na ktorých si môžu prevziať balíkové zásielky. Celkový počet poštových bodov, ktoré môžu ľudia využiť, dosahuje číslo 1 900.
„Okrem rozšírenia sme našu sieť BalíkoBOXov (240) aj zmodernizovali, takže ľudia si v nich balíček môžu nielen vyzdvihnúť, ale prostredníctvom BalíkoBOXu aj odoslať. V aplikácii Slovenskej pošty môžu zákazníci ušetriť čas a jednoducho svoju zásielku cez aplikáciu podať a zaplatiť. Potom ju stačí už len vložiť do BalíkoBOXu, alebo odovzdať na pošte a odoslané aj doručované zásielky jednoducho sledovať,“ informoval hovorca pošty Martin Guzi.
Pošta modernizuje a zlepšuje služby aj pri doručovaní zásielok. Počas leta vybavila doručovateľov multifunkčnými zariadeniami, ktoré umožňujú klientom uhradiť doručovateľom potrebnú sumu aj platobnou kartou. Tieto multifunkčné zariadenia zjednodušujú a urýchľujú každodennú prácu.
Mobilná aplikácia
Hlavnou oblasťou, do ktorej smerujú inovačné aktivity, sú elektronické služby, a to najmä elektronický podací hárok a mobilná aplikácia. Komfort zákazníkov zvyšuje mobilná aplikácia poštových služieb, ktorá je dostupná na stiahnutie v Google Play a App store.
Zákazník v nej nájde informácie o všetkých svojich zásielkach (prichádzajúcich, aj odoslaných), tieto zásielky môže jednoducho cez aplikáciu presmerovať, respektíve zmeniť deň ich doručovania.
Pobočky nájde zoznam všetkých výdajných miest (okrem pôšt aj BalíkoBOXov a PoštaPOINTov), vrátane ich aktuálnych otváracích hodín. Pre niektoré pošty je dostupné aj generovanie poradového lístku ešte pre jej návštevou.
Aplikácia je doplnená o možnosť online úhrady za zásielky, okrem platieb prostredníctvom platobných kariet a internetbankingu pošta sprístupnila platby cez Apple Pay a Google Pay.
Zdroj: SITA.sk - Slovenská pošta modernizovala svoje služby, za tento rok pribudlo historicky najviac prístupových miest © SITA Všetky práva vyhradené.
nasledujúci článok >>
Slovensko si deň svojho vzniku pripomenie aj vypálením 21 novoročných sálv, súčasťou bude tiež koncert
Slovensko si deň svojho vzniku pripomenie aj vypálením 21 novoročných sálv, súčasťou bude tiež koncert
<< predchádzajúci článok
Arcibiskup Bober želá, aby bol rok 2025 obnovou vzťahov pre posilnenie úctivého dialógu na všetkých úrovniach spoločnosti
Arcibiskup Bober želá, aby bol rok 2025 obnovou vzťahov pre posilnenie úctivého dialógu na všetkých úrovniach spoločnosti