|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Pondelok 18.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Eugen
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
27. júla 2009
Slovenská pošta je tretím najlepším doručovateľom medzinárodných zásielok
Slovenská pošta je tretím najlepším doručovateľom medzinárodných zásielok. Bronzovú pozíciu získala naraz v dvoch kategóriách. Prvá sa týka doručovania medzinárodných listov 1. triedy a ...
Zdieľať
BRATISLAVA 27. júla (WN/PR) - Slovenská pošta je tretím najlepším doručovateľom medzinárodných zásielok. Bronzovú pozíciu získala naraz v dvoch kategóriách. Prvá sa týka doručovania medzinárodných listov 1. triedy a sledovaných bolo 26 európskych krajín. V druhej kategórii išlo o hodnotenie doručovania obchodných balíkov medzinárodného styku. V tomto prípade bolo sledovaných 22 krajín z Európy a USA. Vyplýva to z nezávislého hodnotenia Medzinárodnej spoločnosti pre poštu (The International Post Corporation) za mesiac jún.
„Za výborné medzinárodné umiestnenie chcem v prvom rade poďakovať všetkým našim zamestnancom. Dosiahnuté výsledky odzrkadľujú dlhodobý zámer Slovenskej pošty zlepšovať kvalitu našich služieb a zvyšovať spokojnosť zákazníkov. Tento pozitívny trend budeme naďalej posilňovať,“ komentuje výsledky hodnotenia Ing. Libor Chrást, generálny riaditeľ Slovenskej pošty, a. s.
Podľa výsledkov hodnotenia 96,4 % medzinárodných listov 1. triedy bolo doručených na druhý deň po príchode na Slovensko. Obchodné balíky medzinárodného styku, t.j. expresné zásielky určené na rýchle zaslanie tovaru obchodného charakteru, doručila pošta v 96,9 % na druhý deň po príchode na Slovensko.
Systém nezávislého hodnotenia poštových služieb bol predstavený Medzinárodnou spoločnosťou pre poštu v roku 1994 s cieľom prispieť k zlepšovaniu poštových služieb v súlade so záväzkami voči zákazníkom. Slovenská pošta sa stala jeho súčasťou v roku 2005.
O spoločnosti
Slovenská pošta vznikla 1. januára 1993 a začiatkom októbra 2004 sa pretransformovala na akciovú spoločnosť so 100-percentnou účasťou štátu. Od svojho vzniku hospodári samostatne a nedostáva dotácie zo štátneho rozpočtu. Ratingová agentúra Moody’s udelila Slovenskej pošte už druhý rok za sebou rating úverového rizika na úrovni Aaa.sk, čo je najvyššia možná úroveň. V roku 2008 spoločnosť získala aj certifikáty, ktoré potvrdzujú zavedenie a udržiavanie systému manažérstva kvality a systému environmentálneho manažérstva, zodpovedajúce požiadavkám normy STN EN ISO 9001: 2001 a STN EN ISO 14001:2005.
Pre viac informácií kontaktujte odbor komunikácie:
Kontaktné údaje:
Juraj Danielis
vedúci oddelenia externej a internej komunikácie, Slovenská pošta, a. s.
Tel.: +421 2 260 101 580
danielis.juraj@slposta.sk
www.posta.sk
„Za výborné medzinárodné umiestnenie chcem v prvom rade poďakovať všetkým našim zamestnancom. Dosiahnuté výsledky odzrkadľujú dlhodobý zámer Slovenskej pošty zlepšovať kvalitu našich služieb a zvyšovať spokojnosť zákazníkov. Tento pozitívny trend budeme naďalej posilňovať,“ komentuje výsledky hodnotenia Ing. Libor Chrást, generálny riaditeľ Slovenskej pošty, a. s.
Podľa výsledkov hodnotenia 96,4 % medzinárodných listov 1. triedy bolo doručených na druhý deň po príchode na Slovensko. Obchodné balíky medzinárodného styku, t.j. expresné zásielky určené na rýchle zaslanie tovaru obchodného charakteru, doručila pošta v 96,9 % na druhý deň po príchode na Slovensko.
Systém nezávislého hodnotenia poštových služieb bol predstavený Medzinárodnou spoločnosťou pre poštu v roku 1994 s cieľom prispieť k zlepšovaniu poštových služieb v súlade so záväzkami voči zákazníkom. Slovenská pošta sa stala jeho súčasťou v roku 2005.
O spoločnosti
Slovenská pošta vznikla 1. januára 1993 a začiatkom októbra 2004 sa pretransformovala na akciovú spoločnosť so 100-percentnou účasťou štátu. Od svojho vzniku hospodári samostatne a nedostáva dotácie zo štátneho rozpočtu. Ratingová agentúra Moody’s udelila Slovenskej pošte už druhý rok za sebou rating úverového rizika na úrovni Aaa.sk, čo je najvyššia možná úroveň. V roku 2008 spoločnosť získala aj certifikáty, ktoré potvrdzujú zavedenie a udržiavanie systému manažérstva kvality a systému environmentálneho manažérstva, zodpovedajúce požiadavkám normy STN EN ISO 9001: 2001 a STN EN ISO 14001:2005.
Pre viac informácií kontaktujte odbor komunikácie:
Kontaktné údaje:
Juraj Danielis
vedúci oddelenia externej a internej komunikácie, Slovenská pošta, a. s.
Tel.: +421 2 260 101 580
danielis.juraj@slposta.sk
www.posta.sk