Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Ekonomika

21. októbra 2009

Slovenská pošta je najlepšou v doručovaní medzinárodných obchodných balíkov



Slovenská pošta je najlepšou v doručovaní obchodných balíkov medzinárodného styku spomedzi 23 európskych krajín a USA. Prvé miesto pre Slovenskú poštu vyplynulo zo septembrového merania The ...



Zdieľať
BRATISLAVA 21. októbra (WN/PR) - Slovenská pošta je najlepšou v doručovaní obchodných balíkov medzinárodného styku spomedzi 23 európskych krajín a USA. Prvé miesto pre Slovenskú poštu vyplynulo zo septembrového merania The International Post Corporation, ktoré sa zameralo na rýchlosť dodania balíkov a zároveň elektronickú výmenu informácií o príchode, preclení a doručení týchto zásielok do 24 hodín od príchodu do cieľovej krajiny.


„Som hrdý na prvenstvo Slovenskej pošty v rámci medzinárodnej integrovanej doručovacej siete. Stojí za ním kvalitná práca našich zamestnancov, za ktorú im patrí vďaka a uznanie. Aj tento úspech vnímam ako potvrdenie našej snahy o neustále zlepšovanie služieb a zvyšovanie spokojnosti zákazníkov,“ komentuje výsledky generálny riaditeľ Slovenskej pošty Ing. Libor Chrást.

Hodnotenie zohľadňuje všetky medzinárodné obchodné balíky podané v 23 európskych krajinách a USA, a nie náhodne vybrané testovacie zásielky. „Podľa výsledkov takmer všetky poslané medzinárodné obchodné balíky EPG Slovenská pošta doručila a zabezpečila informácie na webstránke včas. Po medzinárodnom potvrdení špičkovej kvality v EÚ pre medzinárodné listy 1. triedy a medzinárodné expresné zásielky EMS, ide o potvrdenie vysokého štandardu kvality kompletného portfólia medzinárodných produktov,“ povedal riaditeľ Sekcie medzinárodnej pošty SP, a.s., Ján Bojnanský.

„Vysoko oceňujeme pozoruhodné výsledky Slovenskej pošty, ktoré stabilne dosahuje v roku 2009. Za posledných šesť mesiacov doručila včas viac ako 95 % medzinárodných obchodných balíkov a v septembri sa percento balíkov doručených v termíne zvýšilo až na 97,5 %, čo ju vynieslo na 1. miesto. Pritom za prvých 9 mesiacov tohto roka sa celkový objem prichádzajúcich medzinárodných balíkov zvýšil o 28 % a odchádzajúcich až o 49 % v porovnaní s rovnakým obdobím minulého roka,“ povedala Lorella Belotti, riaditeľka balíkovej divízie Medzinárodnej spoločnosti pre poštu v Bruseli.

Obchodné balíky medzinárodného styku sú expresnými zásielkami určenými na rýchle zaslanie tovaru obchodného charakteru s garantovanou lehotou dodania. Ich doručovanie sa uskutočňuje prostredníctvom medzinárodného integrovaného systému, ktorý zahŕňa online sledovanie zásielky a automatizovanú podporu pre zákazníkov.

Systém merania poštových služieb bol predstavený Medzinárodnou spoločnosťou pre poštu v roku 1994. Slovensko sa do neho zapojilo v roku 2005. Cieľom je uskutočňovať merania a hodnotenia, ktoré prispejú k zlepšovaniu výkonu poštových služieb v súlade so záväzkami voči zákazníkom.

O spoločnosti

Slovenská pošta vznikla 1. januára 1993 a začiatkom októbra 2004 sa pretransformovala na akciovú spoločnosť so 100-percentnou účasťou štátu. Od svojho vzniku hospodári samostatne a nedostáva dotácie zo štátneho rozpočtu. Ratingová agentúra Moody's udelila Slovenskej pošte už druhý rok za sebou rating úverového rizika na úrovni Aaa.sk, čo je najvyššia možná úroveň. V roku 2009 spoločnosť získala aj certifikáty, ktoré potvrdzujú zavedenie a udržiavanie systému manažérstva kvality a systému environmentálneho manažérstva, zodpovedajúce požiadavkám normy STN EN ISO 9001: 2008 a STN EN ISO 14001:2004. Spoločnosť je taktiež držiteľom prestížnej ceny HR Gold za inovatívny projekt v personalistike.

Pre viac informácií kontaktujte odbor komunikácie:

Juraj Danielis
vedúci oddelenia externej a internej komunikácie, Slovenská pošta, a. s.
Tel.: +421 2 260 101 580
danielis.juraj@slposta.sk
www.posta.sk

   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
Počet obetí zrútenej budovy v Nairobi vzrástol na jedenásť
<< predchádzajúci článok
Pri druhom kole volieb v Afganistane vymení OSN pozorovateľov