|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Nedeľa 19.1.2025
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Drahomíra, Mário
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
21. marca 2012
Slovenská pošta doručila v minulom roku menej zásielok
Spoločnosť Slovenská pošta, a.s. v minulom roku prijala, prepravila a doručila spolu 284,67 miliónov listových a balíkových zásielok 1. a 2. triedy, reklamných adresovaných zásielok a poštových ...
Zdieľať
BRATISLAVA 21. marca (WEBNOVINY) - Spoločnosť Slovenská pošta, a.s. v minulom roku prijala, prepravila a doručila spolu 284,67 miliónov listových a balíkových zásielok 1. a 2. triedy, reklamných adresovaných zásielok a poštových peňažných poukazov.
Ich počet tak medziročne klesol takmer o 10 percent, keďže v roku 2010 štátna firma doručila spolu 315,54 miliónov zásielok a poukazov. Agentúra SITA o tom v stredu informovala Andrea Pivarčiová z Odboru komunikácie Slovenskej pošty.
Zákazníci vlani podali na poskytnuté služby Slovenskej pošty 60 730 reklamácií, čo je o 6 440 reklamácií alebo o 9,6 percent menej ako v roku 2010. Z podaných reklamácií pošta posúdila 5 558 ako opodstatnených, čo predstavuje vyše 9 percent.
"Na univerzálnu službu klienti podali 48 851 reklamácií, čo je o 4 392 reklamácií menej ako v roku 2010. Z nich bolo 3 883 opodstatnených. Podiel počtu opodstatnených reklamácií na univerzálnu službu na uvedenom počte poštových zásielok predstavuje 0,00136 percenta," uviedla Pivarčiová.
Slovenská pošta reklamácie zaevidovala a riešila podľa reklamačného poriadku, ktorý schválil Poštový regulačný úrad v Žiline.
Ich počet tak medziročne klesol takmer o 10 percent, keďže v roku 2010 štátna firma doručila spolu 315,54 miliónov zásielok a poukazov. Agentúra SITA o tom v stredu informovala Andrea Pivarčiová z Odboru komunikácie Slovenskej pošty.
Zákazníci vlani podali na poskytnuté služby Slovenskej pošty 60 730 reklamácií, čo je o 6 440 reklamácií alebo o 9,6 percent menej ako v roku 2010. Z podaných reklamácií pošta posúdila 5 558 ako opodstatnených, čo predstavuje vyše 9 percent.
"Na univerzálnu službu klienti podali 48 851 reklamácií, čo je o 4 392 reklamácií menej ako v roku 2010. Z nich bolo 3 883 opodstatnených. Podiel počtu opodstatnených reklamácií na univerzálnu službu na uvedenom počte poštových zásielok predstavuje 0,00136 percenta," uviedla Pivarčiová.
Slovenská pošta reklamácie zaevidovala a riešila podľa reklamačného poriadku, ktorý schválil Poštový regulačný úrad v Žiline.