|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Štvrtok 21.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Elvíra
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
13. mája 2019
Slovenská katolícka charita spustila kampaň proti obchodovaniu s ľuďmi
Ilustračná snímka.
Zdieľať
Ilustračná snímka. Foto: TASR/AP
Bratislava 13. mája (TASR) - Slovenská katolícka charita (SKCH) spustila pod názvom "Nedaj sa zotročiť" internetovú kampaň zameranú na boj proti obchodovaniu s ľuďmi. Charita ňou chce viac hovoriť o reálnych nástrahách novodobého otroctva. Informovala o tom manažérka komunikácie SKCH Monika Molnárová."Anglicko patrí stále medzi finálne destinácie týchto obetí a je medzi nimi aj veľa Slovákov. Za ostatné obdobie sa stávajú obeťami obchodovania väčšinou ľudia z rómskej komunity, ktorí cestujú za prácou práve do spomínaného Anglicka," uviedla manažérka projektu STOP obchodovaniu s ľuďmi Jana Verdura.
Keďže aj mladí Rómovia sú veľmi aktívni na sociálnych sieťach, v najnovšej kampani sa zamerali na nich. Stavili na sériu videí a pieseň od hudobnej skupiny Gipsy Čáve "Dávaj si pozor bráško". Tá by mala zrozumiteľne mládeži povedať, že zotročenie je reálne aj na Slovensku. Na kampani spolupracoval aj raper Ego.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR